Ik ben woedend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Mwah. Tis helemaal niks. Lijken ook veteranen en totaal niet fit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als de Tsjechen gewoon bleven voetballen hadden ze dit simpel gewonnen. Wat een treurige instelling
Bedankt hansquote:
Ik ben woedendquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zojuist een uitslag goed
Feliciteer mij hier
De kans op slechtste nummer 3 lijkt me erg groot. Erg mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
heerlijk. minimale punten voor deze prutsers.
Daar hoef je mij toch niet voor te straffenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Weer geen punten voor m’n voorspelling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |