abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221081732
Country roads... Banger
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221081733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
We moeten de toernooien wel eerlijk blijven verdelen over de continenten. Als Europa moeten we nu niet gaan denken dat we zomaar alles kunnen maken op deze wereld!

Ik kijk dus uit naar het WK in Australië en Nieuw Zeeland! Mooi excuus om daarheen te gaan.
pi_221081734
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Verrassend dat Europese tijden je voorkeur hebben.
pi_221081748
Schick speelt echt een verschrikkelijke wedstrijd.
pi_221081749
Curacao zou Zuid-Afrika met een 3-0 over de knie leggen
pi_221081750
Ze roepen de 1-1 ook over zichzelf af.
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 19:36:01 #57
842 Zorro
Z
pi_221081761
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde? :D
Erik Gerets
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081769
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde? :D
Delap
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:37:28 #59
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221081770
Tijd voor een doelpunt
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:37:33 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221081771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:38:01 #61
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221081773
Goeie variant

Zuid-Afrikagoden
pi_221081774
Wat een klote variant als je al niet goed bent in voetballen
pi_221081775
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!
pi_221081778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!
Het continent Europa over de wereld schuiven richting de juiste tijdzone.

Per boot of zo, weet ik veel.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:39:32 #65
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081783
Nog iets gemist?
pi_221081785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Nog iets gemist?
De boot
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:17 #67
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
De boot
Story of my life.
pi_221081789
fortuna sittard vs willem II
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:22 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221081790
Dit is geel
pi_221081794
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
  Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:56 #71
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221081796
Nu duren 90 minuten wel heeeeeeeel erg lang.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:58 #72
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081797
Apollis appeleert
pi_221081799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Had je zin in taart dan?
pi_221081807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Had je zin in taart dan?
Je kunt veel meer bakken?
pi_221081808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Die verdienen een keiharde uitschakeling ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')