We moeten de toernooien wel eerlijk blijven verdelen over de continenten. Als Europa moeten we nu niet gaan denken dat we zomaar alles kunnen maken op deze wereld!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Verrassend dat Europese tijden je voorkeur hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Erik Geretsquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?
Delapquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
Het continent Europa over de wereld schuiven richting de juiste tijdzone.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!
Had je zin in taart dan?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Die verdienen een keiharde uitschakeling jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |