Vrees ook voor Belgiëquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als RSA niet kan winnen dan vrees ik dat het einde WK is voor het land.
Als we niet winnen van Iran vrees ik er ook voor.quote:
Maar dat is geen eerlijke vergelijking want dat zijn 3 teamsquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb wel meer hoop op Zwitserland - Bosnië/Herzegovina
Iets meer kwaliteit op het veld.
Dat is wel een leuk potje ja. Maar de verliezer van die wedstrijd gaat toch wel door. En zelfs dan is het veel te laatquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders goede hoop op Mexico - Zuid-Korea.
Maarja.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Telstar kunne winnen van Zuid Afrika?
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Telstar kunne winnen van Zuid Afrika?
Bedoel je hiermee? Begin tijd van 21:00 is toch niet veel te laat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk potje ja. Maar de verliezer van die wedstrijd gaat toch wel door. En zelfs dan is het veel te laat
Eigenlijk is dit WK in de VS gewoon kut.
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?quote:
Een bij Tsjechie, geen idee wiequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?
Zuid-Amerika zal fantastisch zijn. Alles ademt voetbal daar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |