Maar volk moet wel hoop hebben op iets beter, anders komt de volgende fundamentalist weer aanzetten, wie zijn oplossing is nog meer van het vorige. Die denkt: het faalde niet omdat we iets verkeerds deden, nee we deden gewoon niet genoeg onzin.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zonder pijn voor de lokale bevolking gaat er nooit verandering komen.
Leuk voor de balansen bij het Russische MinFin.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gister ook al berichten dat Rusland brandstof wil importeren. Inplaats van brandstoffen die Rusland veel geld opleveren gaat het ze nu (hopelijk) veel kosten. Geld dat ze al aan een zinloze oorlog uitgeven, dus ik ben erg benieuwd naar de effecten hiervan
Als de prijs te hoog word, zowel economisch als qua mensenlevens dan zullen ze de volgende keer denk ik wel wat langer na denken voor ze nog een oorlog starten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:20 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar volk moet wel hoop hebben op iets beter, anders komt de volgende fundamentalist weer aanzetten, wie zijn oplossing is nog meer van het vorige. Die denkt: het faalde niet omdat we iets verkeerds deden, nee we deden gewoon niet genoeg onzin.
Nee hoor, zie de VS.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als de prijs te hoog word, zowel economisch als qua mensenlevens dan zullen ze de volgende keer denk ik wel wat langer na denken voor ze nog een oorlog starten.
Dit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat mijn gedoneerde centjes zo fantastisch goed gebruikt worden. Straks nog maar eens een bescheiden bijdrage overmaken voor de Oekraïense raketjes.
Het verergerst de financiele en logistieke situatie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gister ook al berichten dat Rusland brandstof wil importeren. Inplaats van brandstoffen die Rusland veel geld opleveren gaat het ze nu (hopelijk) veel kosten. Geld dat ze al aan een zinloze oorlog uitgeven, dus ik ben erg benieuwd naar de effecten hiervan
Hier heb je een overzicht: https://standforukraine.com/quote:
Je zat eerst met een burn out en daarna met een bore out thuis. Zoveel belastingcenten breng jij niet in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
maar als dat door mijn belastingcenten komt, komt dat toch wel harder aan.
Werken is kapitalistische onderdrukking.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zat eerst met een burn out en daarna met een bore out thuis. Zoveel belastingcenten breng jij niet in.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je zat eerst met een burn out en daarna met een bore out thuis. Zoveel belastingcenten breng jij niet in.
Hij zit al maanden in een ondergrondse bunker en de enige info krijgt hij van adviseurs. Het is bekend dat hij zelf nooit internet gebruikt. Dus inderdaad een goede kans dat hij hier niet veel van meekrijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:25 schreef BEFEM het volgende:
Ik vraag me af of Putin dit krijgt te horen of niet. Hij zal niet uit een raampje staan te kijken waarschijnlijk.
Dat is goed nieuws, want de dood van poetin is hen straks ook miljarden waard.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:51 schreef oheng het volgende:
Zelfs de olichargen in de putin groep worden nu geplunderd.
RIA: A court arrested billionaire Traber in connection with the trial of a St. Petersburg deputy
Niemand is veilig in rusland. De ratten eten elkaar op.
[..]
Werken is kapitalistische onderdrukking.
Ligt er een beetje aan. India en China kleden rus uit. Voor hun mag rus olie leveren tegen absolute bodemprijzen en gewoon marktconform (of zelfs plus) betalen voor benzine/diesel. Belarus, geen idee. Al zullen die het ook niet voor niets doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij echt op recht af.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij zit al maanden in een ondergrondse bunker en de enige info krijgt hij van adviseurs. Het is bekend dat hij zelf nooit internet gebruikt. Dus inderdaad een goede kans dat hij hier niet veel van meekrijgt.
Doet me denken aan iemand in een bunker in Berlijn 1945.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij zit al maanden in een ondergrondse bunker en de enige info krijgt hij van adviseurs. Het is bekend dat hij zelf nooit internet gebruikt. Dus inderdaad een goede kans dat hij hier niet veel van meekrijgt.
Er zijn deze oorlog al zoveel situaties geweest waarin het duidelijk werd dat Poetin niet op de hoogte was van de stand van zaken die bij het volk en de burgers in het westen wel bekend was. Van ontslagen generaals tot uitspraken van Poetin zelf.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij echt op recht af.
Poetin weet precies wat er gaande is. Maar hij heeft geen middelen om het op te lossen. Maar ze (het hele kremlin systeem) doet er alles aan om het imago van sterke leider in stand te houden. Dit betekend:
de situatie negeren, doen of alles volgens plan gaat.
Als er echt feiten bovendruppelen bij de bevolking wie de huidige geschetste situatie van het kremlin tegen spreken. Dan: doen we net of het niet Oekraine is. Als die smoes niet werkt, dan doen we net of Poetin het niet weet. etc
Alles is gericht op desinformatie. Denk aan die iraakse minister, dit is precies het zelfde wat Kremlin ook doet.
Ps om vervolgens massa filmpjes en berichten de wereld in te gooien datEU op omvallen staat, G7 uit elkaar barst, Navo instort etc.
Hopelijk staat Poetin hetzelfde lot te wachten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:12 schreef kibo het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand in een bunker in Berlijn 1945.
(ook geen internet ontvangst daar overigens)
Poetin gaat het einde van de oorlog denk ik niet overleven nee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hopelijk staat Poetin hetzelfde lot te wachten.
Waarom? Omdat zij de boel vanuit een totaal ander perspectief bekijken? Dat kan in elk topic over oorlogen, neem de verschillende topics over de oorlog in Israël, maar alleen hier levert dit iedere keer enorm veel gedoe op.quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:11 schreef 007700 het volgende:
[..]
Het is gewoon ronduit beschamend dat de mods posts van deze users laten staan.
Ze zijn er alleen maar op uit om een relletje te schoppen, heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar dat is helaas wensdenken. Die zit nog stevig in het zadel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Poetin gaat het einde van de oorlog denk ik niet overleven nee.
Je vergeet optie 3 henkquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat wordt nogal snel gezegd van mensen met een ander perspectief. De realiteit is dat nagenoeg ieder tegengeluid in dit topic gedoe oplevert, waarbij er een enorme zendingsdrang is om zulke mensen te overtuigen van hun ongelijk.
En dat ze hebben ook geen gelijk wat mij betreft, maar punt is meer dat je hen daar niet van gaat overtuigen. Dat zien we dus ook omtrent andere oorlogen, users met visies of perspectieven die feitelijk aantoonbaar onjuist zijn. Het enige wat rest is of iedere keer de discussie weer aangaan (ik heb daar inmiddels al duizenden posts aan besteed) of het gewoon negeren.
Nee, elke niet pro-Oekraïne/anit-Russen reactie levert heel snel heel veel reacties op. Er is hier een grote groep users die dit topic zien als een soort 'cheer-on topic' voor Oekraïne en daardoor wordt elk tegengeluid geproblematiseerd of weggezet als 'trollen'. Zo werkt een openbaar forum echter niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef 007700 het volgende:
[..]
Niet omdat zij het vanuit een ander perspectief zien. Omdat zij puur erop uit zijn om reacties uit te lokken, waardoor het topic niet meer leesbaar wordt
Nee, ze posten bewust aantoonbaar onjuiste dingen, dat zijn mensen zatquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, elke niet pro-Oekraïne/anit-Russen reactie levert heel snel heel veel reacties op. Er is hier een grote groep users die dit topic zien als een soort 'cheer-on topic' voor Oekraïne en daardoor wordt elk tegengeluid geproblematiseerd of weggezet als 'trollen'. Zo werkt een openbaar forum echter niet.
Misschien is dat wel omdat je wel zo'n enorm bord voor je kop moet hebben om de Russische kant te steunen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
De realiteit is dat nagenoeg ieder tegengeluid in dit topic gedoe oplevert
Dat ben ik persoonlijk volledig met je eens, maar dat ziet dus niet iedereen zo. In topics over andere oorlogen zien we dit dus ook. Je kunt niet willen dat in zulke topics alle neuzen een kant opstaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat je wel zo'n enorm bord voor je kop moet hebben om de Russische kant te steunen.
Je kan best kritisch zijn op wat sommige users hier posten, maar als je nu nog slechts positief post over Rusland dan
ben je niets meer dan een troll die weigert zelfstandig na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |