Is dat nu het enige punt waar je steeds op blijft vasthangen? En dat is echt je enige weerwoord? "Busificatie" als stopwoordje?quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, anders zouden er geen tig video's zijn van Oekraïners die alles op alles zetten zich te verzetten tegen de wrede busificatie van Zelensky.
Zou het vrijwillig zijn, zou ik er niet eens over beginnen.
Juist, en het zijn Poetin en Rusland die dat doen. En jij steunt ze in hun doelen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mensen onnodig naar de dood toe leiden is niet menselijk en humaan.
Ja, en daar zou ik ook tegen zijn. Wat is je punt?quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:23 schreef MaxMark het volgende:
Als in Nederland de dienstplicht/opkomstplicht weer zou worden ingevoerd en we zijn in oorlog, dan word jij ook gewoon in zo'n busje gezet hoor
Interessant. Volgens mij gaan mijn belastingcenten alleen naar de militaire steun voor Oekraïne hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:29 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Juist, en het zijn Poetin en Rusland die dat doen. En jij steunt ze in hun doelen.
Om ze te helpen zich te beschermen tegen de Russische moordenaars die hun land binnenvallen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 00:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Interessant. Volgens mij gaan mijn belastingcenten alleen naar de militaire steun voor Oekraïne hoor.
Zo zie je maar weer Mikey, jouw zuurverdiende geld komt gewoon goed terecht!quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef havanagila het volgende:
[..]
Kwam het ook al tegen. Vooral dat stukje over
[..]
Wat blijkt, opgericht door een Rus... En
[..]
Eindelijk. Pffff
dus poetin moet de soldaten terug trekken ,quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Mikeytt het volgende:
. Mensenlevens zijn meer waard dan wat stukjes grond.
Ik weet dat het onbegonnen werk is, maar die 2 miljoen dode en uitgeschakelde Russen dan? In Rusland wordt ook nog steeds gemobiliseerd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat Rusland doet, is verder niet relevant in deze. Er gaan iedere dag onnodig mensen dood, en dat moet opgelost worden.
Over je schaduw heen stappen en beschaafde diplomatie voeren is dan zeer gepast. Zelensky is verantwoordelijk voor mensenlevens. Mensen die ook dierbaren hebben. Dit in verder gevaar brengen door een kansloze brief op te sturen voor politiek gewin is allerminst beschamend.
Het is gewoon ronduit beschamend dat de mods posts van deze users laten staan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 01:12 schreef Parafernalia het volgende:
Hoeveel topics denken jullie nog nodig te hebben om patiënten als mikey en php over te halen?
Daar kunnen de mods weinig aan doen. Het is de policy van de grote baas die vindt dat elk geluid welkom moet zijn en als de crew moet gaan bepalen wat nepnieuws is, dan is dat censuur. Dus moet je het maar negeren of weerleggen in het topic.quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:11 schreef 007700 het volgende:
[..]
Het is gewoon ronduit beschamend dat de mods posts van deze users laten staan.
Ze zijn er alleen maar op uit om een relletje te schoppen, heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken.
Precies dat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daar kunnen de mods weinig aan doen. Het is de policy van de grote baas die vindt dat elk geluid welkom moet zijn en als de crew moet gaan bepalen wat nepnieuws is, dan is dat censuur. Dus moet je het maar negeren of weerleggen in het topic.
Wat in 1999 een nobel idee was maar anno 2026, in de tijd van botfarms en georganiseerde desinformatiecampagnes, een kansloze missie.
Deze users zijn helemaal niet uit op een serieuze discussie. Voorbeeld: een aantal dagen geleden is dat klooster in Kyiv geraakt tijdens een aanval. Dan komen direct de usual suspects hier twijfel zaaien en “vragen stellen”. Vervolgens 10 pagina’s aan gezeur en over de Russische oorlogsmisdaden gaat het allang niet meer.
Het probleem is dat het een ongelijke en vermoeiende strijd is: een tweetje van RT of Lord Bebo dumpen kost 10 seconden, maar een serieuze user is daarna veel langer bezig om die onzin voor de zoveelste keer te weerleggen. Daarna verdwijnen de trolletjes en om morgen weer opnieuw te beginnen over biolabs en de “oprukkende NAVO”.
Spec geniet er van en probeert het nog wat op te stoken. Schandalige user.quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:29 schreef 007700 het volgende:
[..]
Je ziet weer wat hier gebeurd he, en je doet er niks aan
Dat weerleggen is ook onderdeel van het probleem. Naast het voeren van de trollen bereik je er geen bal mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daar kunnen de mods weinig aan doen. Het is de policy van de grote baas die vindt dat elk geluid welkom moet zijn en als de crew moet gaan bepalen wat nepnieuws is, dan is dat censuur. Dus moet je het maar negeren of weerleggen in het topic.
Wat in 1999 een nobel idee was maar anno 2026, in de tijd van botfarms en georganiseerde desinformatiecampagnes, een kansloze missie.
Deze users zijn helemaal niet uit op een serieuze discussie. Voorbeeld: een aantal dagen geleden is dat klooster in Kyiv geraakt tijdens een aanval. Dan komen direct de usual suspects hier twijfel zaaien en “vragen stellen”. Vervolgens 10 pagina’s aan gezeur en over de Russische oorlogsmisdaden gaat het allang niet meer.
Het probleem is dat het een ongelijke en vermoeiende strijd is: een tweetje van RT of Lord Bebo dumpen kost 10 seconden, maar een serieuze user is daarna veel langer bezig om die onzin voor de zoveelste keer te weerleggen. Daarna verdwijnen de trolletjes en om morgen weer opnieuw te beginnen over biolabs en de “oprukkende NAVO”.
Aparte keus van Poetin om Moskou zo zwart te maken, maar ik twijfel niet aan zijn leiderschap. Als hij het zwart wil hebben, dan zal het zwart zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:27 schreef Perrin het volgende:
Jezus idd. Moskou krijgt ook zwarte regen.
[ x ]
quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
UFO's gespot boven Moskou die helpen met het bestrijden van een brand. - Kremlin
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |