abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221075478
quote:
19s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:45 schreef TwenteFC het volgende:
Vat het wel samen, de rus kent enkel oorlog. De rest is slechts een afleiding.

[ x ]
Als die oranje clown en hordes complotwappies dat eindelijk eens zouden begrijpen, was ik grote blij.
pi_221075494
quote:
88s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het resultaat van zowel alle onderhandelingen is mislukt vanwege onwil van Zelensky om concessies te doen op grondgebied.

En dan een "brief" sturen naar Poetin waarin sneren staan, en vervolgens klagen dat er geen meeting met je gepland wordt. :N Diplomatie is ver te zoeken.
Ik wil ook wel eerst 20% van jouw bezittingen innemen en dan gaan we daarna onderhandelen dat ik je de helft van de bezittingen die ik heb ingenomen wel weer aan je terug geef. Mag jij tekenen bij het kruisje voor akkoord.

Kennelijk vind je zo'n voorstel heel redelijk..?
pi_221075504
quote:
88s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het antwoord op deze vraag is afhankelijk van je politieke kleur.
[..]
Je moet helemaal niets.
Rusland. 2014 na de Euromaidan.
pi_221075520
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:00 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Ik wil ook wel eerst 20% van jouw bezittingen innemen en dan gaan we daarna onderhandelen dat ik je de helft van de bezittingen die ik heb ingenomen wel weer aan je terug geef. Mag jij tekenen bij het kruisje voor akkoord.

Kennelijk vind je zo'n voorstel heel redelijk..?
Als jij mijn moeder, zus en vader dreigt te vermoorden, dan geef ik die op ja.

Zolang er mensenlevens worden gespaard, is elk voorstel redelijk. Mensenlevens zijn meer waard dan wat stukjes grond.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221075533
quote:
88s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het resultaat van zowel alle onderhandelingen is mislukt vanwege onwil van Zelensky om concessies te doen op grondgebied.

En dan een "brief" sturen naar Poetin waarin sneren staan, en vervolgens klagen dat er geen meeting met je gepland wordt. :N Diplomatie is ver te zoeken.
Rusland sneert harder,vaker, gebruikt terreuraanvallen op burgers en staat ook geen grondgebied af.
pi_221075546
quote:
88s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:02 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Als jij mijn moeder, zus en vader dreigt te vermoorden, dan geef ik die op ja.

Zolang er mensenlevens worden gespaard, is elk voorstel redelijk. Mensenlevens zijn meer waard dan wat stukjes grond.
Daarom haat iedereen Poetin.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:07:03 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221075580
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:58 schreef Pegos het volgende:
Er is een gunstige G7 verklaring gekomen om Oekraïne te ondersteunen in haar streven om het door Rusland illegaal bezette gebied terug te winnen.
Uiteindelijk is dat de enige manier om het Russische regime onder Poetin van repliek te dienen.
Gelukkig krijgen ze het door een beetje door.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221075597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef havanagila het volgende:

[..]
Rusland sneert harder,vaker, gebruikt terreuraanvallen op burgers en staat ook geen grondgebied af.
Wat Rusland doet, is verder niet relevant in deze. Er gaan iedere dag onnodig mensen dood, en dat moet opgelost worden.

Over je schaduw heen stappen en beschaafde diplomatie voeren is dan zeer gepast. Zelensky is verantwoordelijk voor mensenlevens. Mensen die ook dierbaren hebben. Dit in verder gevaar brengen door een kansloze brief op te sturen voor politiek gewin is allerminst beschamend.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:08:25 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221075604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:03 schreef havanagila het volgende:

[..]
Waar je op quote zit ook zo ver buiten de waarheid...
Hallo zeg wat moet je een plaat voor je harses hebben dan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221075615
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef Pegos het volgende:
Belarus is in ernstige problemen gekomen door hun strakke met Rusland verbonden militaire organisatie.
Oekraïne heeft alle locaties in beeld en er een totaal vernietigingsprogramma voor opgesteld.
Lukashenko is zich rot geschrokken. Zodra er ook maar één bom of raket vanuit dat land richting Oekraïne gaat is zijn regime gedoemd te verdwijnen.
Dat zou overigens helemaal niet gek zijn, gelet op de barbaarse manier waar hij de oppositie heeft behandeld.
Ja, en een dag na de excuses van Locoshanker, werd er "toevallig" een bus met Wit-Russische kinderen geraakt.

Net als met de heldhaftige "Slag om de Noordzee" tegen 2 gepensioneerden, toevallig na het arresteren van een russische schaduwvloot tanker door de Britten eerder deze week.

Het is allemaal zo ontzettend doorzichtig.
pi_221075619
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:04 schreef havanagila het volgende:

[..]
Daarom haat iedereen Poetin.
Dat Poetin geen heilige Maria is, weten we allemaal wel. Het gaat hier om het voorkomen van doden, en dat kan in de praktijk alleen gebeuren met een vredesakkoord waarin concessies worden gedaan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221075714
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:59 schreef havanagila het volgende:

[..]
Als die oranje clown en hordes complotwappies dat eindelijk eens zouden begrijpen, was ik grote blij.
Genoeg mensen die pro poetin zijn omdat ze de illusie hebben dat hij de 'sterke man' is die ons gaat verlossen van alles wat zij zien als het kwaad en het daarna aan hen vrijwillig gaat overdragen.

Ze begrijpen wel dat rusland fout zit want dat weet iedereen. Ze denken/hopen alleen dat het later hun doelen zal gaan dienen.
pi_221075757
quote:
88s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Wat Rusland doet, is verder niet relevant in deze. Er gaan iedere dag onnodig mensen dood, en dat moet opgelost worden.

Over je schaduw heen stappen en beschaafde diplomatie voeren is dan zeer gepast. Zelensky is verantwoordelijk voor mensenlevens. Mensen die ook dierbaren hebben. Dit in verder gevaar brengen door een kansloze brief op te sturen voor politiek gewin is allerminst beschamend.
Zelensky heeft meerdere malen aangeboden om in gesprek te gaan, Poetin wou niet.

quote:
19s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:13 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Genoeg mensen die pro poetin zijn omdat ze de illusie hebben dat hij de 'sterke man' is die ons gaat verlossen van alles wat zij zien als het kwaad en het daarna aan hen vrijwillig gaat overdragen.

Ze begrijpen wel dat rusland fout zit want dat weet iedereen. Ze denken/hopen alleen dat het later hun doelen zal gaan dienen.
Ja, wappies dus.
pi_221075785
quote:
88s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat Poetin geen heilige Maria is, weten we allemaal wel. Het gaat hier om het voorkomen van doden, en dat kan in de praktijk alleen gebeuren met een vredesakkoord waarin concessies worden gedaan.
Dit ja. Russen moeten maar eens water bij de wijn doen.
pi_221075886
twitter

Dat zélfs Loomer door begint te krijgen wat er loos is en hoe overduidelijk de russische bots overal aanwezig zijn...
pi_221075924
twitter
pi_221075926
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:17 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dit ja. Russen moeten maar eens water bij de wijn doen.
Belgorod en Rostov bij Oekraine voegen lijkt mij een goede oorlogscompensatie.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:31:21 #43
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221075962
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:28 schreef oheng het volgende:

[..]
Belgorod en Rostov bij Oekraine voegen lijkt mij een goede oorlogscompensatie.
Ruzzia moet in 20 stukken uiteen , als men het niet tegen Putin zegt, dan merkt ie het toch niet

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 17-06-2026 23:44:17 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221076005
quote:
19s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Dat zélfs Loomer door begint te krijgen wat er loos is en hoe overduidelijk de russische bots overal aanwezig zijn...
Ja, maar het zijn wel de grootste randdebielen die in de russische propaganda trappen hoor.
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:36:34 #45
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221076018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ruzzia moet in 20 stukken uiteen , als men het niet tegen Putin zegt dan merkt ie het toch niet

[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Dit zijn er wel wat meer dan 20..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221076057
quote:

[..]

Ik vind het ronduit beschamend hoe jij denkt. Het is jouw mening, maar ik ben blij dat ik in een land woon waar de meeste mensen een menselijkere en meer humane kijk hebben dan jij laat blijken. De hypocrisie spat van je woorden af.
pi_221076161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:42 schreef cybje2228 het volgende:

[..]
Ik vind het ronduit beschamend hoe jij denkt. Het is jouw mening, maar ik ben blij dat ik in een land woon waar de meeste mensen een menselijkere en meer humane kijk hebben dan jij laat blijken. De hypocrisie spat van je woorden af.
Mensen onnodig naar de dood toe leiden is niet menselijk en humaan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  woensdag 17 juni 2026 @ 23:58:45 #48
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221076206
quote:

[..]

Ruzzia moet stoppen met die zinloze oorlog, en de soldaten terug trekken

De Krim gaat dit jaar nog terug naar Oekraine , ik ben benieuwd hoe Poetin dat verhaal gaat verkopen aan de russen

quote:
Oekraïne wil Krim isoleren door droneaanvallen: 'Voor Rusland begint een hel'

Kiev streeft ernaar om het door Rusland geannexeerde schiereiland de Krim te isoleren door droneaanvallen uit te voeren op Russische bevoorradingslijnen. Dat verklaarde de Oekraïense minister van Defensie, Mychajlo Fedorov. "Het lijkt erop dat de Krim binnenkort een eiland zal worden", zei de minister in een interview op het YouTube-kanaal Pressing.

Volgens hem hebben de aanvallen op logistieke routes "een kans" gecreëerd voor Oekraïne. "
Voor de Russen begint een hel die moeilijk te overwinnen zal zijn."
Er zou al een impact zijn op het aantal Russische aanvallen aan het front, als gevolg van de logistieke verstoringen.

De Krim zal dit jaar "vooral bezocht worden door onze drones", klonk het nog, in een verwijzing naar het schiereiland als populaire vakantiebestemming bij de Russen.

Fedorov is nog maar sinds januari minister van Defensie van Oekraïne. Volgens hem zijn er in de eerste vier maanden al meer drones aangeschaft door zijn ministerie, dan in heel 2025.

Moskou annexeerde de Krim in 2014, maar voert al meer dan vier jaar oorlog voor nog meer Oekraïens grondgebied
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221076274
quote:
88s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Mensen onnodig naar de dood toe leiden is niet menselijk en humaan.
Joh. Dat vindt iedereen. Ga anderen vervelen met met je dertien in een dozijn oneliners.

Maar snap je dat Oekraïners liever dood gaan dan dat ze door rusland worden veroverd en bezet? Ik zou het ook wel weten als de keuze was om te vechten voor je huidige bestaan, of dat jij en/of je familie door de bezetter wordt vervolgd, verkracht, gemarteld of gedood.

Dit nog los van het feit dat, als je dit allemaal bespaart blijft, het leven onder russisch/ussr-bewind gewoon ronduit kut is. Er is een reden dat alle ex-ussr landen er alles aan doen om russen buiten de deur te houden.
pi_221076374
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 00:03 schreef MaxMark het volgende:
Maar snap je dat Oekraïners liever dood gaan dan dat ze door rusland worden veroverd en bezet?
Nee, anders zouden er geen tig video's zijn van Oekraïners die alles op alles zetten zich te verzetten tegen de wrede busificatie van Zelensky.

Zou het vrijwillig zijn, zou ik er niet eens over beginnen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')