Hopelijk hebben ze nog niet genoeg opgespaard na de laatste terreuraanval.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:31 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van Rusland.
Begint toch best op Mordor te lijken zoquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:39 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik zie heerlijke beelden uit Moskou.
BUUUUUUURRRRNNNNNNNNNNN
Yep.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wij danken de moskovieten.
[ afbeelding ]
Ik kan erg genieten van die klagende Russen over de lange lange rijen bij de benzinepompen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
het is een vorm van intern verzet. het laat zien dat mensen het kremlin hun wan beleid wil exposen.
het laat gewoon zien dat heel veel mensen dus totaal niet achter het Kremlin staan en dat er helemaal geen homogene eenheid is. zelfde zagen we bij de val van de sovjet unie in de sataliet staten (handen vast houden over de hele baltische staten), kleuren revoluties etc. Het is allemaal een vormen van geweldloos verzet.
Fun fact: in bepaalde regio's is er nu een quota van kracht voor 20 liter..... Per week.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant uit. En daar ze in de regio's al klagen dat je met een combine niet ff naar een tankstation kan gaan om je dagelijkse quota van wel 20 hele liters op te halen, gaat dit ook impact hebben op de voedsel voorziening.
Geen woord aan gelogenquote:
Dat was laatst ook zo mooi aan de aanval op Sint-Petersburg, op klaarlichte dag onder het oog van forumgasten uit het buitenland. En dan met van die langzame propellerdrones.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:06 schreef oheng het volgende:
Let trouwens op dat deze aanval plaatsvindt in daglicht...
Ik vind het een beetje dubbel. Heel veel Russen gaan ook gewoon gebukt onder een wreed, autoritair regime dat ze zo veel mogelijk proberen te mijden om zo een enigszins normaal leven te kunnen leiden. Anderzijds lijkt er ook gewoon zeer brede steun te zijn voor de oorlog en volstrekte minachting voor Oekraïne en haar bevolking.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan erg genieten van die klagende Russen over de lange lange rijen bij de benzinepompen.
En dan hebben ze in Moskou eigenlijk nog amper wat te klagen, het is niet alsof dit dagelijks is, niet eens maandelijks. Alhoewel nu steed vaker.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Heel veel Russen gaan ook gewoon gebukt onder een wreed, autoritair regime dat ze zo veel mogelijk proberen te mijden om zo een enigszins normaal leven te kunnen leiden. Anderzijds lijkt er ook gewoon zeer brede steun te zijn voor de oorlog en volstrekte minachting voor Oekraïne en haar bevolking.
Ik vrees toch dat de Russische bevolking de gevolgen van oorlog laten voelen de enige wijze is om op de langere termijn te bewerkstelligen dat Poetin tot concessies bereid is of zelfs een keer wordt afgezet.
Ja, maar dat spreekt voor zich. Zo zijn er miljoenen (?) Oekrainers in rusland.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Heel veel Russen gaan ook gewoon gebukt onder een wreed, autoritair regime dat ze zo veel mogelijk proberen te mijden om zo een enigszins normaal leven te kunnen leiden.
Ik zie anders nog wel een paar deksels met veel potentie om te promoveren tot vliegende schotel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:16 schreef ExTec het volgende:
Deze kijkt een beetje in de rondte. Damn, is idd niet mals.
[ x ]
Sommige drones haalde het net niet zo te zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie anders nog wel een paar deksels met veel potentie om te promoveren tot vliegende schotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |