nou dat is ook vooruitgang, als Ruzzia eerst maar de Krim uitgetrapt wordtquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie daar geen aanwijzingen voor terugtrekkimg, enkel voor verdere escalatie.
Raketten? Bedoel je de raketten uit pantsir installities of de zogemaande "raket drones"?quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze aanval is echt behoorlijk groot. Er verschijnen nu beelden van raketten die boven moskou vliegen, en ik zie meerdere inslagen van drones in flats voorbij komen.
Dit waren zeker 10-15 van die grote drone/vliegtuigjes maar volgens mij is de aanval nog steeds niet helemaal voorbij.
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/
Genieten met een hoofdletter G dit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze aanval is echt behoorlijk groot. Er verschijnen nu beelden van raketten die boven moskou vliegen, en ik zie meerdere inslagen van drones in flats voorbij komen.
Dit waren zeker 10-15 van die grote drone/vliegtuigjes maar volgens mij is de aanval nog steeds niet helemaal voorbij.
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/
(Kruis)raketten?quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Raketten? Bedoel je de raketten uit pantsir installities of de zogemaande "raket drones"?
De aanval is ongeveer een uurtje nu voorbij inmiddels wellicht langer.
Maar de aanval was inderdaad enorm.
Mss moeten die russen maar gewoon hard tegen die drones roepen dat ze "BUITEN DE POLITIEK STAAN!"quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Genieten met een hoofdletter G dit.
Echt ziellie voor al die arme Russen die nu eens voelen hoe het is om een bloeddorstige oorlogscrimineel als leider te hebben![]()
![]()
!!!
Eerste linkje helaas de post al verwijderd. Tweede linkje kan zo'n jet-powered drone zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
(Kruis)raketten?
https://www.reddit.com/r/(...)moscow_after_drones/
Althans dit is te snel voor een drone.
https://www.reddit.com/r/(...)issiles_flying_over/
Gotcha. Zal dat wel zijn idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eerste linkje helaas de post al verwijderd. Tweede linkje kan zo'n jet-powered drone zijn?
[ afbeelding ]
Waarom zou ik die gepost moeten hebben?quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
moest je deze niet posten?
https://www.reddit.com/r/(...)ilding_successfully/
Drone slaat in een gebouw in Moskou.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zou ik die gepost moeten hebben?
Ja? Als ik die had willen posten, dan had ik dat natuurlijk gedaan, maar mijn X linkje lijkt helemaal niet op de Reddit link van je.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Drone slaat in een gebouw in Moskou.
Tut tut tut,quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
moest je deze niet posten?
https://www.reddit.com/r/(...)ilding_successfully/
Wat Mark zei inderdaad. Jet dronesquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
(Kruis)raketten?
https://www.reddit.com/r/(...)moscow_after_drones/
Althans dit is te snel voor een drone.
https://www.reddit.com/r/(...)issiles_flying_over/
Ja dat heeft een enorme fik veroorzaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:40 schreef MaxMark het volgende:
In de drukte kan ik niet zien of deze al in video is langsgekomen, wel al vernoemd; een drone wordt neergeschoten en landt op dat winkelcentrum met punten op het dak:
[ x ]
Inderdaad. Weten we wel zeker dat het niet een russische drone was die verkeerd stond afgesteld? Laten we eerst alle feiten boven water krijgen, voordat we conclusies trekken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tut tut tut,
Is er al "onderzoek" gedaan dan?
Bovendien is dat helemaal geen mariinskipaleis beleid.
Wat een grote onzin weer. De kortste route naar het minste menselijke leed is dat Rusland zich terugtrekt. Dat Rusland daartoe niet bereid is, doet daar niets aan af. En dat geeft wederom aan wat voor hypocriet je bent. Het gaat jou helemaal niet om het verminderen van menselijk leed. Dat is alleen jouw excuus om het Russische standpunt te kunnen verkondigen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het Russsiche leger wordt niet direct door ons gefinancierd, dus vind ik dat we daar simpelweg geen of weinig verantwoordelijkheid voor dragen. Wij zijn medeverantwoordelijk voor iedere burgerdode die er valt, want wij financieren Oekraïne. Daar mogen we best strenge eisen aan gaan stellen.
Dat de kortste route is dat Rusland zich terugtrekt, klopt natuurlijk niet. De oorlog is al jaren gaande, dus het terugtrekken van Rusland is niet de kortste route gezien ze daar niet zomaar toe bereid zijn.
Gewoon een afzwaaier dusquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:40 schreef MaxMark het volgende:
In de drukte kan ik niet zien of deze al in video is langsgekomen, wel al vernoemd; een drone wordt neergeschoten en landt op dat winkelcentrum met punten op het dak:
Putin had ook gewoon helemaal geen toestemming gevraagd aan zelensky om daar olie te gaan raffineren!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
Laten we eerst maar even de onafhankelijke onderzoeken afwachten voordat we Oekraïne als de schuldige aanwijzen. Voor hetzelfde geld komt dit door slecht werkende Russische luchtafweer.
Met dank aan de Russische filmers en posters op social media zal de kaart die Oekraïne heeft, geupdate worden.quote:
Theoretisch zijn er meerdere kortste routes. In de oorlog moet je echter ook praktisch nadenken. Rusland zal zich noet zomaar terugtrekken zonder concessies van Oekraïne.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:42 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Wat een grote onzin weer. De kortste route naar het minste menselijke leed is dat Rusland zich terugtrekt. Dat Rusland daartoe niet bereid is, doet daar niets aan af. En dat geeft wederom aan wat voor hypocriet je bent. Het gaat jou helemaal niet om het verminderen van menselijk leed. Dat is alleen jouw excuus om het Russische standpunt te kunnen verkondigen.
Euh laten we er eens mee beginnen dat jij in de spiegel kijkt, daar zou de wereld ook al een stuk van opknappenquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Theoretisch zijn er meerdere kortste routes. In de oorlog moet je echter ook praktisch nadenken. Rusland zal zich noet zomaar terugtrekken zonder concessies van Oekraïne.
De oorlog moet eindigen. Mijn inziens is de enige oplossing die in de praktijk zal werken een vredesakkoord. En daar zal Oekraïne inderdaad concessies in moeten doen. Hoe langer de oorlog duurt, hoe groter de onvrede wordt in Europese landen, waar de anti-oorlog partijen steeds groter worden in omvang. En maar afvragen waarom de FvD als een raket in de peiling stijgt. Mensen zijn het zat om tientallen miljarden die kant op te sturen naar een zinlose oorlog, terwijl dat geld ook in ons eigen land gestoken kon worden.
Als je na jaren en tig dode kinderen, vrouwen en andere burgers vrolijk aan je 21ste tweet met alweer een nieuw sanctiepakket zit "die harde klappen gaan uitdelen", dan moet je toch eens in de spiegel kijken en je afvragen of je politieke keuzes die doden wel waard zijn.
[ x ]
Dit is een Nigeriaanse scammer dus het zal wel fake news zijn. Lijkt me verstandig om onafhankelijk onderzoek af te wachten.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Theoretisch zijn er meerdere kortste routes. In de oorlog moet je echter ook praktisch nadenken. Rusland zal zich noet zomaar terugtrekken zonder concessies van Oekraïne.
De oorlog moet eindigen. Mijn inziens is de enige oplossing die in de praktijk zal werken een vredesakkoord. En daar zal Oekraïne inderdaad concessies in moeten doen. Hoe langer de oorlog duurt, hoe groter de onvrede wordt in Europese landen, waar de anti-oorlog partijen steeds groter worden in omvang. En maar afvragen waarom de FvD als een raket in de peiling stijgt. Mensen zijn het zat om tientallen miljarden die kant op te sturen naar een zinlose oorlog, terwijl dat geld ook in ons eigen land gestoken kon worden.
Als je na jaren en tig dode kinderen, vrouwen en andere burgers vrolijk aan je 21ste tweet met alweer een nieuw sanctiepakket zit "die harde klappen gaan uitdelen", dan moet je toch eens in de spiegel kijken en je afvragen of je politieke keuzes die doden wel waard zijn.
[ x ]
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gotcha. Zal dat wel zijn idd.
Stel je die vragen ook aan het Kremlin?quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ x ]
Yep. Beiden kanten zijn moreel failliet hoe meer videos ik zie van dode burgers, maar als dat door mijn belastingcenten komt, komt dat toch wel harder aan.quote:
Hoho, concern mening hè!quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:01 schreef ExTec het volgende:
Ik merk dat de methodiek vandaag "concern trolling" is.
Waarom geven die vermaledijde oekies zich niet gewoon over, want al die doden!
quote:Luchthavens Moskou tijdelijk dicht om droneaanval
Op alle grote luchthavens van Moskou zijn vluchten tijdelijk stilgelegd na een Oekraïense droneaanval. Dat meldt de Russische luchtvaartautoriteit. Volgens lokale autoriteiten zijn bijna tweehonderd drones boven de Russische hoofdstad neergehaald.
Bij de nachtelijke aanvallen was onder meer een belangrijke Moskouse olieraffinaderij doelwit, net als een dag eerder. Als gevolg van de grootschalige Oekraïense drone-inzet werden ook enkele wegen in en rond Moskou afgezet.
Wat mij betreft sturen ze jou uitkering rechtstreeks naar Oekraïne om maar zoveel mogelijk drones naar Moskou te laten vliegenquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep. Beiden kanten zijn moreel failliet hoe meer videos ik zie van dode burgers, maar als dat door mijn belastingcenten komt, komt dat toch wel harder aan.
Mooi dat de gewone russen er last van hebben. Wellicht daalt het besef in dat het toch niet zo'n goed idee was om een imperialistische oorlog te starten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:05 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-oekraine-en-rusland
[..]
Je moet eens weten waar 'jouw belastingeld' allemaal naar toe gaat. Zoveel sluiproutes naar Rusland, ook via Borssele naar Frankrijk om uiteindelijkin de oorlogskas van Poetin te belanden. Lig je daar dan niet wakker van?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep. Beiden kanten zijn moreel failliet hoe meer videos ik zie van dode burgers, maar als dat door mijn belastingcenten komt, komt dat toch wel harder aan.
Meme waardig.quote:
En de brandstof tekorten hadden vanwege waterbed effect moskou al bereiktquote:
gaat buitengewoon in Ruzziaquote:
Echt héél zielliequote:Op donderdag 18 juni 2026 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een markt, station of een klein dorpje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:34 schreef ExTec het volgende:
Zal wel weer een kinderziekenhuis worden ofzo. Of een oude van dagen in een rolstoel.
Skitterendquote:
Huh bedoel je dat Russen nu door het HELE LAND de gevolgen merken van het driedaags SMO-tje van oorlogsmisdadiger Poetin?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de brandstof tekorten hadden vanwege waterbed effect moskou al bereikt
Dat zeiden we toch de hele tijd al?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:19 schreef MaxMark het volgende:
Het lijkt er zelfs op dat het hun eigen afweer was, die die opslagtank heeft doen ontploffen:
[ x ]
Poetin had nog grotere plannen he , want de grootse USSR weer herstellen dat is niet eenvoudigquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mooi dat de gewone russen er last van hebben. Wellicht daalt het besef in dat het toch niet zo'n goed idee was om een imperialistische oorlog te starten.
Ja, het gaat de goede kant uit. En daar ze in de regio's al klagen dat je met een combine niet ff naar een tankstation kan gaan om je dagelijkse quota van wel 20 hele liters op te halen, gaat dit ook impact hebben op de voedsel voorziening.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh bedoel je dat Russen nu door het HELE LAND de gevolgen merken van het driedaags SMO-tje van oorlogsmisdadiger Poetin?
Echt erg!!!
Meer van dit graag.
quote:
Nog niet hard genoeg helaas. Ukraine heeft de krim, donbas en de Azovkust nog niet terugveroverd van de illegale agressieve bezetter.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant uit. En daar ze in de regio's al klagen dat je met een combine niet ff naar een tankstation kan gaan om je dagelijkse quota van wel 20 hele liters op te halen, gaat dit ook impact hebben op de voedsel voorziening.
Juist niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin had nog grotere plannen he , want de grootse USSR weer herstellen dat is niet eenvoudig
Voorlopig gaat ie alleen maar harder achteruit, met zijn USSR droom
He jeetje, wat vervelend toch.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant uit. En daar ze in de regio's al klagen dat je met een combine niet ff naar een tankstation kan gaan om je dagelijkse quota van wel 20 hele liters op te halen, gaat dit ook impact hebben op de voedsel voorziening.
Er worden daadwerkelijke stappen gezet om dat te voorkomen door Europa. De EU probeert de handel met Rusland te beperken, en dat is nou al een stuk minder dan voor de oorlog.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar 'jouw belastingeld' allemaal naar toe gaat. Zoveel sluiproutes naar Rusland, ook via Borssele naar Frankrijk om uiteindelijkin de oorlogskas van Poetin te belanden. Lig je daar dan niet wakker van?
Dat is lulkoek, aandeelhouders willen cashen en of dat over de rug van dode Oekraïners of dode Russen gaat zal ze worst wezen. Die vinden wel een uitweg om onder sancties uit te komen want WINST! Maar zullen we deze discussie elders voortzetten dan kan het hier verder on-topic blijven en serieus worden gepost over de oorlog in Oekraïne.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er worden daadwerkelijke stappen gezet om dat te voorkomen door Europa. De EU probeert de handel met Rusland te beperken, en dat is nou al een stuk minder dan voor de oorlog.
Dat er alsnog geld terecht komt, is helaas Europees wanbeleid.
Ik geloof ook steeds minder dat de EU snelle, vredige en diplomatieke oplossingen willen. *Meerdere* EU landen zoals Polen, Tsjechië, de Baltische staten e.d. hebben effectieve sancties voorgelegd, zoals het onteigenen van Russische tegoeden, maar België en Duitsland blokkeren dat keer op keer, omdat de risico's voor het internationaal betaalverkeer blijkbaar niet te behappen zijn, alsof mensenlevens niks waard zijn.
In plaats daarvan komen we met het zoveelste sanctiepakket dat nog geen deuk in een pakje boter slaat en opgevangen wordt door andere landen die hun handel opschalen...
Als Europa daadwerkelijke sterke eisen neerlegt over hoe Oekraïne oorlog moet voeren met ons belastinggeld, en dat er ook grove consequenties zijn voor militairen die burgers raken, dan zou ik daar ook minder wakker van liggen.
Cynical, but true.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist niet.
Hij is juist goed op weg, om de sovjet unie terug te krijgen.
Goederen op de bon. Je dagen slijten met in de rij staan.
Nu nog voor brandstof, op den duur voor *alles*.
Net als in de sovjet unie
Doet heel NL aan mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat mijn gedoneerde centjes zo fantastisch goed gebruikt worden. Straks nog maar eens een bescheiden bijdrage overmaken voor de Oekraïense raketjes.
Ja maar zoals Stalin het deed zo kan Poetin het nietquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Juist niet.
Hij is juist goed op weg, om de sovjet unie terug te krijgen.
Goederen op de bon. Je dagen slijten met in de rij staan.
Nu nog voor brandstof, op den duur voor *alles*.
Net als in de sovjet unie
quote:Stalin hongerde de Oekraïners uit om hun verzet te breken
In 1932 wilde Jozef Stalin het tegendraadse Oekraïne voor eens en voor altijd omvormen tot voorbeeldige Sovjetrepubliek. .
Zijn methode?
Een combinatie van zuiveringen en een door mensenhanden veroorzaakte hongersnood.
https://nos.nl/artikel/24(...)rkennen-als-genocidequote:AI-overzicht
Tijdens het bewind van Jozef Stalin zijn naar schatting 3,5 tot 7,5 miljoen Oekraïners om het leven gekomen.
Het overgrote deel van deze slachtoffers viel tijdens de Holodomor (1932-1933), een door de Sovjet-Unie opzettelijk gecreëerde hongersnood.
De belangrijkste cijfers en feiten:
De Holodomor: Door het landbouwbeleid van Stalin en het confisqueren van al het graan en zaaigoed stierven 3,5 tot 5 miljoen Oekraïners de hongerdood.
Sommige schattingen lopen op tot wel 7,5 miljoen doden.
Als het Russische volk het beter wil hebben dan moeten ze iets doen aan die schurken in het Kremlin.quote:
Ook druk op de bevolking leggen, overal tekorten in creëren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het Russische volk het beter wil hebben dan moeten ze iets doen aan die schurken in het Kremlin.
Vast heel zielig allemaal maar zolang ze in Oekraïne lijden kan en wil ik me niet heel druk maken om Russen. Dat ze de gevolgen van deze oorlog maar lekker mogen voelen![]()
Het zou wel echt bijzonder vervelend zijn als het flatje van Yulia een drone wist te onderscheppen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wij danken de moskovieten.
[ afbeelding ]
stom wijfquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
quote:AI-overzicht
Yulia Vityazeva (born Yulia Lozanova) is a prominent pro-Russian state television host, political commentator, and propagandist for the Solovyov Live network.
Originally from Odesa, Ukraine, she relocated to Moscow in 2015 and became a vocal supporter of the Russian military, eventually being convicted of collaborationism and sentenced to 11 years in prison in absentia by a Ukrainian court.
Key details about her background and career include:Media & Propaganda
Roles: She regularly appears on the Russian state network "Solovyov Live". She also writes columns for the Russian occupation agency "News Front" and is active on her Yulia Vityazeva Telegram channel, where she shares political commentary and news.
Legal Status: In November 2023, the Security Service of Ukraine (SBU) sentenced her to 11 years in prison in absentia for collaborationism, spreading fakes about the Ukrainian state, and regularly justifying Russian military aggression.
het is een vorm van intern verzet. het laat zien dat mensen het kremlin hun wan beleid wil exposen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:00 schreef capricia het volgende:
En ze filmen alles en pleuren het meteen op social media, die Moskovieten.
Yes burn motherfuckers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:39 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik zie heerlijke beelden uit Moskou.
BUUUUUUURRRRNNNNNNNNNNN
Hopelijk hebben ze nog niet genoeg opgespaard na de laatste terreuraanval.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:31 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van Rusland.
Begint toch best op Mordor te lijken zoquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:39 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik zie heerlijke beelden uit Moskou.
BUUUUUUURRRRNNNNNNNNNNN
Yep.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan erg genieten van die klagende Russen over de lange lange rijen bij de benzinepompen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
het is een vorm van intern verzet. het laat zien dat mensen het kremlin hun wan beleid wil exposen.
het laat gewoon zien dat heel veel mensen dus totaal niet achter het Kremlin staan en dat er helemaal geen homogene eenheid is. zelfde zagen we bij de val van de sovjet unie in de sataliet staten (handen vast houden over de hele baltische staten), kleuren revoluties etc. Het is allemaal een vormen van geweldloos verzet.
Fun fact: in bepaalde regio's is er nu een quota van kracht voor 20 liter..... Per week.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogenquote:
Dat was laatst ook zo mooi aan de aanval op Sint-Petersburg, op klaarlichte dag onder het oog van forumgasten uit het buitenland. En dan met van die langzame propellerdrones.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:06 schreef oheng het volgende:
Let trouwens op dat deze aanval plaatsvindt in daglicht...
Ik vind het een beetje dubbel. Heel veel Russen gaan ook gewoon gebukt onder een wreed, autoritair regime dat ze zo veel mogelijk proberen te mijden om zo een enigszins normaal leven te kunnen leiden. Anderzijds lijkt er ook gewoon zeer brede steun te zijn voor de oorlog en volstrekte minachting voor Oekraïne en haar bevolking.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan erg genieten van die klagende Russen over de lange lange rijen bij de benzinepompen.
En dan hebben ze in Moskou eigenlijk nog amper wat te klagen, het is niet alsof dit dagelijks is, niet eens maandelijks. Alhoewel nu steed vaker.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Heel veel Russen gaan ook gewoon gebukt onder een wreed, autoritair regime dat ze zo veel mogelijk proberen te mijden om zo een enigszins normaal leven te kunnen leiden. Anderzijds lijkt er ook gewoon zeer brede steun te zijn voor de oorlog en volstrekte minachting voor Oekraïne en haar bevolking.
Ik vrees toch dat de Russische bevolking de gevolgen van oorlog laten voelen de enige wijze is om op de langere termijn te bewerkstelligen dat Poetin tot concessies bereid is of zelfs een keer wordt afgezet.
Ja, maar dat spreekt voor zich. Zo zijn er miljoenen (?) Oekrainers in rusland.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Heel veel Russen gaan ook gewoon gebukt onder een wreed, autoritair regime dat ze zo veel mogelijk proberen te mijden om zo een enigszins normaal leven te kunnen leiden.
Ik zie anders nog wel een paar deksels met veel potentie om te promoveren tot vliegende schotel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:16 schreef ExTec het volgende:
Deze kijkt een beetje in de rondte. Damn, is idd niet mals.
[ x ]
Sommige drones haalde het net niet zo te zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie anders nog wel een paar deksels met veel potentie om te promoveren tot vliegende schotel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |