Putin had ook gewoon helemaal geen toestemming gevraagd aan zelensky om daar olie te gaan raffineren!quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
Laten we eerst maar even de onafhankelijke onderzoeken afwachten voordat we Oekraïne als de schuldige aanwijzen. Voor hetzelfde geld komt dit door slecht werkende Russische luchtafweer.
Met dank aan de Russische filmers en posters op social media zal de kaart die Oekraïne heeft, geupdate worden.quote:
Theoretisch zijn er meerdere kortste routes. In de oorlog moet je echter ook praktisch nadenken. Rusland zal zich noet zomaar terugtrekken zonder concessies van Oekraïne.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:42 schreef cybje2228 het volgende:
[..]
Wat een grote onzin weer. De kortste route naar het minste menselijke leed is dat Rusland zich terugtrekt. Dat Rusland daartoe niet bereid is, doet daar niets aan af. En dat geeft wederom aan wat voor hypocriet je bent. Het gaat jou helemaal niet om het verminderen van menselijk leed. Dat is alleen jouw excuus om het Russische standpunt te kunnen verkondigen.
Euh laten we er eens mee beginnen dat jij in de spiegel kijkt, daar zou de wereld ook al een stuk van opknappenquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Theoretisch zijn er meerdere kortste routes. In de oorlog moet je echter ook praktisch nadenken. Rusland zal zich noet zomaar terugtrekken zonder concessies van Oekraïne.
De oorlog moet eindigen. Mijn inziens is de enige oplossing die in de praktijk zal werken een vredesakkoord. En daar zal Oekraïne inderdaad concessies in moeten doen. Hoe langer de oorlog duurt, hoe groter de onvrede wordt in Europese landen, waar de anti-oorlog partijen steeds groter worden in omvang. En maar afvragen waarom de FvD als een raket in de peiling stijgt. Mensen zijn het zat om tientallen miljarden die kant op te sturen naar een zinlose oorlog, terwijl dat geld ook in ons eigen land gestoken kon worden.
Als je na jaren en tig dode kinderen, vrouwen en andere burgers vrolijk aan je 21ste tweet met alweer een nieuw sanctiepakket zit "die harde klappen gaan uitdelen", dan moet je toch eens in de spiegel kijken en je afvragen of je politieke keuzes die doden wel waard zijn.
[ x ]
Dit is een Nigeriaanse scammer dus het zal wel fake news zijn. Lijkt me verstandig om onafhankelijk onderzoek af te wachten.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Theoretisch zijn er meerdere kortste routes. In de oorlog moet je echter ook praktisch nadenken. Rusland zal zich noet zomaar terugtrekken zonder concessies van Oekraïne.
De oorlog moet eindigen. Mijn inziens is de enige oplossing die in de praktijk zal werken een vredesakkoord. En daar zal Oekraïne inderdaad concessies in moeten doen. Hoe langer de oorlog duurt, hoe groter de onvrede wordt in Europese landen, waar de anti-oorlog partijen steeds groter worden in omvang. En maar afvragen waarom de FvD als een raket in de peiling stijgt. Mensen zijn het zat om tientallen miljarden die kant op te sturen naar een zinlose oorlog, terwijl dat geld ook in ons eigen land gestoken kon worden.
Als je na jaren en tig dode kinderen, vrouwen en andere burgers vrolijk aan je 21ste tweet met alweer een nieuw sanctiepakket zit "die harde klappen gaan uitdelen", dan moet je toch eens in de spiegel kijken en je afvragen of je politieke keuzes die doden wel waard zijn.
[ x ]
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gotcha. Zal dat wel zijn idd.
Stel je die vragen ook aan het Kremlin?quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ x ]
Yep. Beiden kanten zijn moreel failliet hoe meer videos ik zie van dode burgers, maar als dat door mijn belastingcenten komt, komt dat toch wel harder aan.quote:
Hoho, concern mening hè!quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:01 schreef ExTec het volgende:
Ik merk dat de methodiek vandaag "concern trolling" is.
Waarom geven die vermaledijde oekies zich niet gewoon over, want al die doden!
quote:Luchthavens Moskou tijdelijk dicht om droneaanval
Op alle grote luchthavens van Moskou zijn vluchten tijdelijk stilgelegd na een Oekraïense droneaanval. Dat meldt de Russische luchtvaartautoriteit. Volgens lokale autoriteiten zijn bijna tweehonderd drones boven de Russische hoofdstad neergehaald.
Bij de nachtelijke aanvallen was onder meer een belangrijke Moskouse olieraffinaderij doelwit, net als een dag eerder. Als gevolg van de grootschalige Oekraïense drone-inzet werden ook enkele wegen in en rond Moskou afgezet.
Wat mij betreft sturen ze jou uitkering rechtstreeks naar Oekraïne om maar zoveel mogelijk drones naar Moskou te laten vliegenquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep. Beiden kanten zijn moreel failliet hoe meer videos ik zie van dode burgers, maar als dat door mijn belastingcenten komt, komt dat toch wel harder aan.
Mooi dat de gewone russen er last van hebben. Wellicht daalt het besef in dat het toch niet zo'n goed idee was om een imperialistische oorlog te starten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:05 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-oekraine-en-rusland
[..]
Je moet eens weten waar 'jouw belastingeld' allemaal naar toe gaat. Zoveel sluiproutes naar Rusland, ook via Borssele naar Frankrijk om uiteindelijkin de oorlogskas van Poetin te belanden. Lig je daar dan niet wakker van?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep. Beiden kanten zijn moreel failliet hoe meer videos ik zie van dode burgers, maar als dat door mijn belastingcenten komt, komt dat toch wel harder aan.
Meme waardig.quote:
En de brandstof tekorten hadden vanwege waterbed effect moskou al bereiktquote:
gaat buitengewoon in Ruzziaquote:
Echt héél zielliequote:Op donderdag 18 juni 2026 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een markt, station of een klein dorpje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:34 schreef ExTec het volgende:
Zal wel weer een kinderziekenhuis worden ofzo. Of een oude van dagen in een rolstoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |