Heb je een suggestie voor ons?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad slechte keuzes van Koeman. Volgend toernooit eens een fatsoenlijk bondscoach kiezen
Nou ja, Ueda scoort ook wel eens met het hoofdquote:Op zondag 14 juni 2026 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Een kopgoal tegen krijgen van Japanners
![]()
Watquote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef butz0rs het volgende:
En dit is de makkelijkste wedstrijd van de groep
Tuurlijk nietquote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef butz0rs het volgende:
Dat had allang moeten gebeurenquote:
Nietquote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef butz0rs het volgende:
Nee joh. Tunesië is niks en Zweden ook niet veel. Daar wint zelfs Nederland van.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef butz0rs het volgende:
De wedstrijd kapotgewisseld.quote:
Eigenlijk had er ook al een topic moeten zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had allang moeten gebeuren
Maar ja eens met je leuke stelling dus
Eerder de moeilijkste.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef butz0rs het volgende:
vuige Jinxer.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh. Tunesië is niks en Zweden ook niet veel. Daar wint zelfs Nederland van.
Kreeg Koeman maar stekende uitslag.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef Caland het volgende:
Nouja 2-2 is een uitstekende uitslag
Als het zo blijft
?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:50 schreef butz0rs het volgende:
Tijdens de wedstrijd? Zou wel leuk zijn.quote:
Ivoorkust bij de Afrika Cup dacht ik.... die ze vervolgens wonnen....quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef VEM2012 het volgende:
Is er wel eens een bondscoach gedurende een wk ontslagen?
Ja leuk, en wij verloren van Algerije en wonnen in de slotseconde van Oez-fokking-bekistan.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich is een gelijkspel tegen Japan geen drama. Als je weet dat je nog tegen Tunesië en Zweden moet.
Tunesië oefenwedstrijd verloren van de Belgen met 5-0
daar heeft Nederland dus problemen mee....quote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich is een gelijkspel tegen Japan geen drama. Als je weet dat je nog tegen Tunesië en Zweden moet.
Tunesië oefenwedstrijd verloren van de Belgen met 5-0
Dat is ook best emotioneel.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Caland het volgende:
Teun Koopmeiners kijkt alsof zojuist zijn cavia is overleden
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef H.FR het volgende:
De wissels kunnen in het rijtje met die van Robben lang geleden.
Neequote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef VEM2012 het volgende:
Die zijn me ook een partij matig zegquote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zou een punt voor het altijd sympathieke en zeer sportieve Japan erg leuk vinden.
Dit is de enige die ik kijk. Volgende week tegen Zweden sta ik bij Editors op Pinkpop en tegen Tunesië lig ik mooi in bed.quote:
ja zo kan je alles wel weg redenerenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Er is toch ook gewoon een kans dat geen wissel ook niets had hoeven uitmaken?
Omdat de KNVB niks kan.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef Richestorags het volgende:
Waarom krijgen we van die absolute mongolen als coach.
Sorry maat ik vond 'Oliver wie' erg klinken als 'Oliver Thee' (als je het op z'n engels uitspreekt, ik neem aan dat dat moet) dus ik denk nou ja wel grappigquote:Op zondag 14 juni 2026 23:54 schreef Solotovski het volgende:
Ben echt woest
Ga een maand geen sushi bestellen
Een laffe poging om met verdedigen de 2-1 veilig te stellen.quote:
Ik vond het best een prima wedstrijd eigenlijkquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
Nou, dit is was een vreselijke ervaring.
Welterusten.
Tunesië 1998, die Pool toch. En Zuid Korea na Nederland zelfde toernooi?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef VEM2012 het volgende:
Leuke tweede helft, maar de wissel van Summerville was wel dodelijk.quote:
Ik wil geen ban nu dus ik laat het hierbijquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat ik vond 'Oliver wie' erg klinken als 'Oliver Thee' (als je het op z'n engels uitspreekt, ik neem aan dat dat moet) dus ik denk nou ja wel grappig
Maar je zit er erg mee dus mijn excuus
2e helft was prima ja.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuke tweede helft, maar de wissel van Summerville was wel dodelijk.
Iedere Nederlandse coach doet dit, dat heeft met de voetbalcultuur te maken, die is in Nederland puur gericht op verdedigen.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gefeliciteerd, een punt
Jullie ook gefeliciteerd. Ook een punt.
Schuld van Cruijffquote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedere Nederlandse coach doet dit, dat heeft met de voetbalcultuur te maken, die is in Nederland puur gericht op verdedigen.
Beter dat ze zonder die lapzwans blijven spelenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oranje speelt zonder Woutgod op z'n Twents.
Maar hey, we staan niet samen onderaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gefeliciteerd, een punt
Jullie ook gefeliciteerd. Ook een punt.
Waren dramatischquote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef NLGooner het volgende:
Wel een beetje pech met de tegendoelpunten maar vond de wissels van Koeman ook niet geweldig
Je krijgt ruimte in de omschakeling. Dus breng je snelle speler voorin. Memphis en Koopmeijnersquote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef DrMarten het volgende:
Die Summerville stond lekker te ballen. Ja hij had een gele kaart, maar fuck dat. Die haal je er toch niet af
Tja.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:43 schreef Kopiko het volgende:
Ik zet in op een luchtige 2-2. WE gaan dat als een winstpunt beschouwen.
Breng dan in ieder geval een buitenspeler ipv fucking Koopmeinersquote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef littlemindy het volgende:
1 van de 11 speelt goed en die haal je eraf
Dan vraag je er ook om
Ach stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil geen ban nu dus ik laat het hierbij
Was niet zo gek, probeert gewoon een corner eruit te halen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je bent de epische actie bij de cornervlag vergeten, met die voorzet naar niemand
Pfff....quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh. Tunesië is niks en Zweden ook niet veel. Daar wint zelfs Nederland van.
Brobby staat ook bekend om zijn 100 meter sprint.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je krijgt ruimte in de omschakeling. Dus breng je snelle speler voorin. Memphis en Koopmeijners
Jawel, maar je had er al met anderhalf been kunnen zijn want Nederland speelde niet slecht tot aan die kutwissels van Koeman. Toen was het helemaal niks meer.quote:
Laffe wissels, laf resultaat idd.quote:
Iddquote:Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Frimpong had gewoon mee gemoeten.
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van zequote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vond dit eigenlijk wel een van de leukste wedstrijden tot nu toe, dit toernooi.
Ben aangenaam verrast door Japan.
Fysiek niet sterk, maar ze laten zien dat dat geen obstakel hoeft te zijn. Ze hebben discipline, snelheid, en technisch zijn ze ook degelijk.
Met Ueda als spits wordt dat ook niets. Op het wk kom je geen teams als Heracles en NAC tegen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Sjappan gaat in het toernooi groeien en heel ver komen.
Kom afspreken dan hèquote:
Die links en rechtsbuiten hebben 8x de bal zelf over de zijlijn gedribbeldquote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Heb je Zuid Afrika gezien of?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met Ueda als spits wordt dat ook niets. Op het wk kom je geen teams als Heracles en NAC tegen.
Elke speler die Koeman inbracht heeft meer kwaliteit dan de beste speler van Japan. Maar als je op 30% speelt win je niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van ze
Nederland moet bij zo'n kwaliteitsverschil gewoon 9 punten halen in zo'n groep.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
Niets verloren toch, Tunesië kan er niets van (kijk naar hun wedstrijd tegen België) dus dat zijn sowieso al 4 punten
Nee joh. Volgende ronde halen ze wel. Maar tegen een serieuze ploeg gaan ze eraf.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik daarna Milou een aai geven?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom afspreken dan hè
Dan zul je het even beleven
Japan was beter op elkaar ingespeeld. Stond echt een collectief team.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef Shreyas het volgende:
zie je bij Nederland gewoon amateurvoetbal. Spelers van Liverpool, Barcelona, Manchester City, Tottenham, Marseille, ze worden als schooljongens voorbij gelopen en te kakken gezet.
Tunesië is inderdaad wel erg zwak, maar we verliezen kansloos van Zweden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
En Zweden is ook niet geweldig. Lollerpoule.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
Niets verloren toch, Tunesië kan er niets van (kijk naar hun wedstrijd tegen België) dus dat zijn sowieso al 4 punten
die is nog zijn man aan het zoekenquote:
Ook een nepo baby.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef bbuddybb het volgende:
Dat hoge stemmetje van Jeroentje Stekelenburgje.![]()
Tering.
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
En Zweden is ook niet geweldig. Lollerpoule.
Kan me ook een Ajax feyenoord herinneren. Die van Vd Vaart met zn schorpioengoal. Daar stonden Wij ook na 10 minuten ofso met 2-0 voor.quote:
Lag ook wel aan Nederland, we hadden onze zaakjes goed voor elkaar de eerste 65 minuten, alleen aanvallend boden we te weinig (en dat lag vooral aan de backs en de kutvorm van Gakpo).quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van ze
Hoeveel halfbroertjes zou hij nog hebben rondlopen?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeroens vader is een psychopaat die 10-jarigen uitkaffert .
Bert Maalderink, ook genotquote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
Jeroen Stekelenaids
Soms mis ik Sjek van Gelder bij dit soort gesprekjes.
Milan duikt nu achter de bankquote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeveel halfbroertjes zou hij nog hebben rondlopen?
Zweden is ook niet veel. Eerste of tweede dan tegen Brazilië of Marokko. Dan is het wel klaar.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tunesië is inderdaad wel erg zwak, maar we verliezen kansloos van Zweden.
Nou nou nou.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Elke speler die Koeman inbracht heeft meer kwaliteit dan de beste speler van Japan.
Dit doet Koeman, dit doet Ten Hag, dit doet Slot. Alle Nederlandse coaches doen dit.quote:
Het was een poging om de bus te parkeren en die backfirede.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef DrMarten het volgende:
De aanvoerder: "Achterin staan ze 1 op 1, daar moet je gebruik van maken". Zeg dan ff tegen de bondscoach dat ie niet alle snelheid uit de voorhoede moet halen
Hans Kraay moet dit gewoon doen, die durft alles te vragen.(Jammer dat ie dood is).quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
Jeroen Stekelenaids
Soms mis ik Sjek van Gelder bij dit soort gesprekjes.
Gakpo had de gehele wedstrijd dubbele dekking. Toen Japan aanvallender ging spelen werd hij direct gevaarlijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lag ook wel aan Nederland, we hadden onze zaakjes goed voor elkaar de eerste 65 minuten, alleen aanvallend boden we te weinig (en dat lag vooral aan de backs en de kutvorm van Gakpo).
Na een paar kutwissels zag je dat Japan eigenlijk prima kan ballen.
Ja. Dan is het klaar. Ze kunnen bijna beter derde worden.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.
Lijkt me zooooooooooo kut als we tegen Maroc Boys moeten.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland heeft al jaren niet van een land uit de top 20 gewonnen. Je overschat ons behoorlijkquote:Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland moet bij zo'n kwaliteitsverschil gewoon 9 punten halen in zo'n groep.
Bij het EK werkte die tactiek uitstekend.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Dan is het klaar. Ze kunnen bijna beter derde worden.
Wij staan achter Marokko HAMDULLAHquote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me zooooooooooo kut als we tegen Maroc Boys moeten.
Roefs moet eigenlijk al 1e keeper zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef BB-King het volgende:
Slecht hoe ver je terugzakt na de 2-1... dan vraag je om tegengoals.
Sta je ook nog eens te slapen bij een corner.
Trouwens, Verbruggen mag ook weleens een bal op doel tegenhouden.
Individueel zijn de spelers nog wel prima, maar zet 11 Nederlanders bij elkaar en de bus wordt geparkeerd.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland heeft al jaren niet van een land uit de top 20 gewonnen. Je overschat ons behoorlijk
Croft even mijn posts in dit topic deze avondquote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel met deze bondscoach jaquote:Op maandag 15 juni 2026 00:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Individueel zijn de spelers nog wel prima, maar zet 11 Nederlanders bij elkaar en de bus wordt geparkeerd.
Die kun je winnen of verliezen, het kost je even goed je binnenstad. Dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me zooooooooooo kut als we tegen Maroc Boys moeten.
Juist tijdens het ek heeft Koeman laten zien tactisch niet sterk te zijnquote:Op maandag 15 juni 2026 00:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het EK werkte die tactiek uitstekend.
Met een extreem matig Tunesie en Zweden die maar één goede speler heeft is dat helaas onmogelijkquote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het erge is dat Japan zelf eigenlijk helemaal niet goed speelde, veel afzwaaiers, ze verloren vaak ook de bal door een mislukte actie of matig pass. Maar Nederland maakte zulke domme keuzes, iedereen bleef staan, niemand wilde vooruit, een pass over 5 meter werd niet goed gegeven, we waren de bal vrij snel al weer kwijt. Nogmaals, het was amateurvoetbal. Dit kan niet op een WK.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef BB-King het volgende:
Slecht hoe ver je terugzakt na de 2-1... dan vraag je om tegengoals.
Waar je Roefs zei bedoelde je Bijlow, stop de tijd.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:08 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Roefs moet eigenlijk al 1e keeper zijn.
Je zusje besnijden allen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onderbroekjes aan onder de douche allen.
Die worden ook wel flink overschat verder ondanks een leuke 25 minuten van Marokko tot de drinkpauze. Daarna was het gewoon matig, met Brazilië de iets betere.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Roefs is 10 x beter dan gehandicapte Bijlowquote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Waar je Roefs zei bedoelde je Bijlow, stop de tijd.
Och Brazilie word veel te hoog ingeschat. Het is nostalgie waar Brazilie nog op teert. 6 wedstrijden verloren om zich te plaatsen. Plaatsing was al een enorm geluk.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwa bij de vorige generaties zou ik het met je eens zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland moet bij zo'n kwaliteitsverschil gewoon 9 punten halen in zo'n groep.
Met iedere Nederlandse coach, dat zit in de voetbalcultuur, die is zo verschrikkelijk verdedigend. De eerste gedachte is hier altijd "geen doelpunt tegen krijgen". Daar wordt alles ondergeschikt aan gemaakt, en dat werkt voor geen meter.quote:
Eensquote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met iedere Nederlandse coach, dat zit in de voetbalcultuur, die is zo verschrikkelijk verdedigend. De eerste gedachte is hier altijd "geen doelpunt tegen krijgen". Daar wordt alles ondergeschikt aan gemaakt, en dat werkt voor geen meter.
Ik verwacht dat Nederland tegen deze landen wel echt z'n best gaat doen, maar Marokko en Brazilië hebben individueel zoveel klasse, daar kan Nederland niet van winnen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die worden ook wel flink overschat verder ondanks een leuke 25 minuten van Marokko tot de drinkpauze. Daarna was het gewoon matig, met Brazilië de iets betere.
Dat denk ik ook. Dan nog wel kans op een winnaar uit een andere lollerpoule. En dan maar verder zien.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Croft even mijn posts in dit topic deze avond
Beter wordt je 3de in deze poule. Dan maak je in theorie nog een kans er wat leuks van te maken deze editie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij. Je speelt best aardig. Tweede helft begin je goed, word je sterker en je maakt de 1-0. Krijg je vrij snel daarna de 1-1 om de oren en maak je zelf ook weer de 2-1. Niks aan de hand. Je ziet dat Malen en Summerville in de wedstrijd groeien. Summerville had prima diepgang en werd een paar keer gevaarlijk. Reijnders speelde ook vrij aardig op het middenveld.
Doordrukken denk je dan.
Koeman: Malen, Summerville en Reijnders eruit
Daarna is Gakpo nog een paar keer gevaarlijk met goeie acties aan de linkerkant.
Koeman: Gakpo eruit.
HOE.
DAN.
En dat bleek vandaag toch best mee te vallen als dit de moeilijkste tegenstander was.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwa bij de vorige generaties zou ik het met je eens zijn.
Na Oezbekistan konden we toch allemaal zien dat dit moeilijk ging worden.
Brazilië stelt geen reet voor. Die hebben 6 x verloren en zich nipt gekwalificeerdquote:Op maandag 15 juni 2026 00:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Nederland tegen deze landen wel echt z'n best gaat doen, maar Marokko en Brazilië hebben individueel zoveel klasse, daar kan Nederland niet van winnen.
Het waren inderdaad aparte wissels.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij. Je speelt best aardig. Tweede helft begin je goed, word je sterker en je maakt de 1-0. Krijg je vrij snel daarna de 1-1 om de oren en maak je zelf ook weer de 2-1. Niks aan de hand. Je ziet dat Malen en Summerville in de wedstrijd groeien. Summerville had prima diepgang en werd een paar keer gevaarlijk. Reijnders speelde ook vrij aardig op het middenveld.
Doordrukken denk je dan.
Daarna is Gakpo nog een paar keer gevaarlijk met goeie acties aan de linkerkant.
HOE.
DAN.
Die hebben individuele klasse en als je dan ziet hoe Nederland geregeld staat te slapen….quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Waar je Roefs zei bedoelde je Bijlow, stop de tijd.
Maar zelfs dat verdedigen kan dit Oranje niet (ook op het vorige EK trouwens niet) en Eredivisie is altijd open huis. Het cliche is dan altijd 'niet altijd even goed, wel vermakelijk'quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met iedere Nederlandse coach, dat zit in de voetbalcultuur, die is zo verschrikkelijk verdedigend. De eerste gedachte is hier altijd "geen doelpunt tegen krijgen". Daar wordt alles ondergeschikt aan gemaakt, en dat werkt voor geen meter.
Op de Belg zagen ze het ook snel: die heeft niks te zoeken op dit niveau met de huidige vorm en fysieke staat.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:09 schreef leolinedance het volgende:
Depay gaat weinig mondjes snoeren ben ik bang.
Terugzakken en de gelijkmaker uitlokken.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
Doordrukken denk je dan.
HOE.
DAN.
Gekke Koeman ziekte.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
Doordrukken denk je dan.
HOE.
DAN.
Japan heeft eerder gewonnen van Brazilië dus blijkbaar is het geen slechte tegenstanderquote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen beter alternatief, wie had jij dan graag gezien als bondscoach (en die zelf ook wil en beschikbaar is)?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Zwoerd het volgende:
Waarom mocht Koeman aan blijven kloten na dat enorm matige EK?
En toch weet je 100% zeker dat hij volgende wedstrijd weer in mag vallen of misschien zelfs in de basisquote:Op maandag 15 juni 2026 00:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op de Belg zagen ze het ook snel: die heeft niks te zoeken op dit niveau met de huidige vorm en fysieke staat.
Die speelden dan ook niet tegen Finland, Litouwen en Malta.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brazilië stelt geen reet voor. Die hebben 6 x verloren en zich nipt gekwalificeerd
Sinds wanneer is onze voetbalcultuur verdedigend? Onzin.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit kwam wel in de buurt van de Robben wissel van mr. 1-7 Dickiequote:Op maandag 15 juni 2026 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
Doordrukken denk je dan.
HOE.
DAN.
Bolivia Paraguay nou nouquote:Op maandag 15 juni 2026 00:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die speelden dan ook niet tegen Finland, Litouwen en Malta.
Hij hep wel gelijk met zn 30%quote:
Ze stonden goed compact is ook gewoon lastig voetballen. Zeker als Koeman de verantwoordelijke is voor een tactische konijn uit de hoge hoed moet toveren.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat bleek vandaag toch best mee te vallen als dit de moeilijkste tegenstander was.
Technisch ook. Matige techniek en aannamesquote:Op maandag 15 juni 2026 00:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is onze voetbalcultuur verdedigend? Onzin.
We zijn gewoon incompetent geworden en lopen op tactisch vlak constant tien jaar achter.
Gezien het verschil in kwaliteit tussen spelers moet je een dergelijke wedstrijd gewoon winnen. Tunesië is een veel zwakker team maar Zweden heeft gewoon goede spelers en daar win je niet direct van.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat bleek vandaag toch best mee te vallen als dit de moeilijkste tegenstander was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |