Met Ueda als spits wordt dat ook niets. Op het wk kom je geen teams als Heracles en NAC tegen.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Sjappan gaat in het toernooi groeien en heel ver komen.
Kom afspreken dan hèquote:
Die links en rechtsbuiten hebben 8x de bal zelf over de zijlijn gedribbeldquote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Sjappan gaat in het toernooi groeien en heel ver komen.
Heb je Zuid Afrika gezien of?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met Ueda als spits wordt dat ook niets. Op het wk kom je geen teams als Heracles en NAC tegen.
Elke speler die Koeman inbracht heeft meer kwaliteit dan de beste speler van Japan. Maar als je op 30% speelt win je niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van ze
Nederland moet bij zo'n kwaliteitsverschil gewoon 9 punten halen in zo'n groep.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
Niets verloren toch, Tunesië kan er niets van (kijk naar hun wedstrijd tegen België) dus dat zijn sowieso al 4 punten
Nee joh. Volgende ronde halen ze wel. Maar tegen een serieuze ploeg gaan ze eraf.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Sjappan gaat in het toernooi groeien en heel ver komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik daarna Milou een aai geven?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom afspreken dan hè
Dan zul je het even beleven
Japan was beter op elkaar ingespeeld. Stond echt een collectief team.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef Shreyas het volgende:
zie je bij Nederland gewoon amateurvoetbal. Spelers van Liverpool, Barcelona, Manchester City, Tottenham, Marseille, ze worden als schooljongens voorbij gelopen en te kakken gezet.
Tunesië is inderdaad wel erg zwak, maar we verliezen kansloos van Zweden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh. Tunesië is niks en Zweden ook niet veel. Daar wint zelfs Nederland van.
En Zweden is ook niet geweldig. Lollerpoule.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
Niets verloren toch, Tunesië kan er niets van (kijk naar hun wedstrijd tegen België) dus dat zijn sowieso al 4 punten
die is nog zijn man aan het zoekenquote:
Ook een nepo baby.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef bbuddybb het volgende:
Dat hoge stemmetje van Jeroentje Stekelenburgje.![]()
Tering.
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
En Zweden is ook niet geweldig. Lollerpoule.
Kan me ook een Ajax feyenoord herinneren. Die van Vd Vaart met zn schorpioengoal. Daar stonden Wij ook na 10 minuten ofso met 2-0 voor.quote:
Lag ook wel aan Nederland, we hadden onze zaakjes goed voor elkaar de eerste 65 minuten, alleen aanvallend boden we te weinig (en dat lag vooral aan de backs en de kutvorm van Gakpo).quote:Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van ze
Hoeveel halfbroertjes zou hij nog hebben rondlopen?quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeroens vader is een psychopaat die 10-jarigen uitkaffert .
Bert Maalderink, ook genotquote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
Jeroen Stekelenaids
Soms mis ik Sjek van Gelder bij dit soort gesprekjes.
Milan duikt nu achter de bankquote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoeveel halfbroertjes zou hij nog hebben rondlopen?
Zweden is ook niet veel. Eerste of tweede dan tegen Brazilië of Marokko. Dan is het wel klaar.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tunesië is inderdaad wel erg zwak, maar we verliezen kansloos van Zweden.
Nou nou nou.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Elke speler die Koeman inbracht heeft meer kwaliteit dan de beste speler van Japan.
Dit doet Koeman, dit doet Ten Hag, dit doet Slot. Alle Nederlandse coaches doen dit.quote:
Het was een poging om de bus te parkeren en die backfirede.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef DrMarten het volgende:
De aanvoerder: "Achterin staan ze 1 op 1, daar moet je gebruik van maken". Zeg dan ff tegen de bondscoach dat ie niet alle snelheid uit de voorhoede moet halen
Hans Kraay moet dit gewoon doen, die durft alles te vragen.(Jammer dat ie dood is).quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
Jeroen Stekelenaids
Soms mis ik Sjek van Gelder bij dit soort gesprekjes.
Gakpo had de gehele wedstrijd dubbele dekking. Toen Japan aanvallender ging spelen werd hij direct gevaarlijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lag ook wel aan Nederland, we hadden onze zaakjes goed voor elkaar de eerste 65 minuten, alleen aanvallend boden we te weinig (en dat lag vooral aan de backs en de kutvorm van Gakpo).
Na een paar kutwissels zag je dat Japan eigenlijk prima kan ballen.
Ja. Dan is het klaar. Ze kunnen bijna beter derde worden.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.
Lijkt me zooooooooooo kut als we tegen Maroc Boys moeten.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.
Nederland heeft al jaren niet van een land uit de top 20 gewonnen. Je overschat ons behoorlijkquote:Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland moet bij zo'n kwaliteitsverschil gewoon 9 punten halen in zo'n groep.
Bij het EK werkte die tactiek uitstekend.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Dan is het klaar. Ze kunnen bijna beter derde worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |