abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221047709
Jeroen gaat zo snoeihard Ronald aanpakken
pi_221047710
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Sjappan gaat in het toernooi groeien en heel ver komen.
Met Ueda als spits wordt dat ook niets. Op het wk kom je geen teams als Heracles en NAC tegen.
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 00:01:25 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221047711
Van der Vaart, scheer toch alles af man.
What can change the nature of a man?
  maandag 15 juni 2026 @ 00:01:42 #204
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_221047715
Niets verloren toch, Tunesië kan er niets van (kijk naar hun wedstrijd tegen België) dus dat zijn sowieso al 4 punten
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_221047717
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ach stel je niet zo aan zeg

Welterusten :)
Kom afspreken dan hè

Dan zul je het even beleven
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 00:01:45 #206
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221047718
De nieuwe Shreyas is uit *O*
What can change the nature of a man?
pi_221047719
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Sjappan gaat in het toernooi groeien en heel ver komen.
Die links en rechtsbuiten hebben 8x de bal zelf over de zijlijn gedribbeld :'). B-ploeg.
pi_221047720
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef 3rr0r het volgende:
Jeroen gaat zo snoeihard Ronald aanpakken
*hoog stemmetje* "Is dit een domper?"
  maandag 15 juni 2026 @ 00:01:58 #209
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221047724
Dieptepunt was Memphis gangsterstyle. Wat een mafketel, had hem rood gegund.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221047725
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef 3rr0r het volgende:
Jeroen gaat zo snoeihard Ronald aanpakken
Wat ze na het interview doen boeit niemand.
pi_221047726
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Met Ueda als spits wordt dat ook niets. Op het wk kom je geen teams als Heracles en NAC tegen.
Heb je Zuid Afrika gezien of?
Noot noot.
pi_221047728
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van ze
Elke speler die Koeman inbracht heeft meer kwaliteit dan de beste speler van Japan. Maar als je op 30% speelt win je niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Admin maandag 15 juni 2026 @ 00:02:13 #213
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221047729
Druilerig, wedstrijd, commentaar. Alles.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221047732
vd Ven bij beide goals aan het slapen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  maandag 15 juni 2026 @ 00:02:41 #215
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221047735
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
Niets verloren toch, Tunesië kan er niets van (kijk naar hun wedstrijd tegen België) dus dat zijn sowieso al 4 punten
Nederland moet bij zo'n kwaliteitsverschil gewoon 9 punten halen in zo'n groep.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221047736
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
Sjappan gaat in het toernooi groeien en heel ver komen.
Nee joh. Volgende ronde halen ze wel. Maar tegen een serieuze ploeg gaan ze eraf.
pi_221047737
dit team heeft geen karakter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin maandag 15 juni 2026 @ 00:03:18 #218
35723 crew  GGMM
pi_221047741
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Kom afspreken dan hè

Dan zul je het even beleven
Mag ik daarna Milou een aai geven?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 15 juni 2026 @ 00:03:21 #219
2651 svann
night-hawk
pi_221047742
quote:
17s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef yvonne het volgende:
Druilerig, wedstrijd, commentaar. Alles.
Gelukkig hebben we Fok.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator maandag 15 juni 2026 @ 00:03:26 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221047744
Van de Ven _O-
What can change the nature of a man?
pi_221047745
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Mag ik daarna Milou een aai geven?
Altijd O+
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 15 juni 2026 @ 00:03:58 #222
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221047747
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:00 schreef Shreyas het volgende:
zie je bij Nederland gewoon amateurvoetbal. Spelers van Liverpool, Barcelona, Manchester City, Tottenham, Marseille, ze worden als schooljongens voorbij gelopen en te kakken gezet.
Japan was beter op elkaar ingespeeld. Stond echt een collectief team.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221047754
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee joh. Tunesië is niks en Zweden ook niet veel. Daar wint zelfs Nederland van.
Tunesië is inderdaad wel erg zwak, maar we verliezen kansloos van Zweden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_221047755
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Lothiriel het volgende:
Niets verloren toch, Tunesië kan er niets van (kijk naar hun wedstrijd tegen België) dus dat zijn sowieso al 4 punten
En Zweden is ook niet geweldig. Lollerpoule.
pi_221047758
Dat hoge stemmetje van Jeroentje Stekelenburgje. :D :')

Tering.
  FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 00:04:32 #226
364681 over_hedge
pi_221047760
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:03 schreef Coco het volgende:
Van de Ven _O-
die is nog zijn man aan het zoeken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 15 juni 2026 @ 00:05:18 #227
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221047769
Jeroens vader is een psychopaat die 10-jarigen uitkaffert .
RED ONS HENNIEGOD
pi_221047772
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef bbuddybb het volgende:
Dat hoge stemmetje van Jeroentje Stekelenburgje. :D :')

Tering.
Ook een nepo baby.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221047774
Jeroen Stekelenaids

Soms mis ik Sjek van Gelder bij dit soort gesprekjes.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 15 juni 2026 @ 00:05:57 #230
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221047776
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
En Zweden is ook niet geweldig. Lollerpoule.
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.
  maandag 15 juni 2026 @ 00:06:02 #231
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221047777
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef Magere_Gein het volgende:
Wat een lafaard, die Koeman.
Kan me ook een Ajax feyenoord herinneren. Die van Vd Vaart met zn schorpioengoal. Daar stonden Wij ook na 10 minuten ofso met 2-0 voor.

Daarna deed hij direct een omschakeling om een slot op de voordeur te zetten en bloedde de wedstrijd compleet dood terwijl feyenoord rijp was voor de slacht.. We wonnen wel, maar de kans laten liggen op een enorme grote klassieke klassieker.

Toen had ik al door dat Koeman niet de trainer is die hij als speler wel was: goed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 15 juni 2026 @ 00:06:04 #232
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221047778
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van ze
Lag ook wel aan Nederland, we hadden onze zaakjes goed voor elkaar de eerste 65 minuten, alleen aanvallend boden we te weinig (en dat lag vooral aan de backs en de kutvorm van Gakpo).

Na een paar kutwissels zag je dat Japan eigenlijk prima kan ballen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221047779
De aanvoerder: "Achterin staan ze 1 op 1, daar moet je gebruik van maken". Zeg dan ff tegen de bondscoach dat ie niet alle snelheid uit de voorhoede moet halen :')
A mind with a heart of it's own
  maandag 15 juni 2026 @ 00:06:20 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221047782
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeroens vader is een psychopaat die 10-jarigen uitkaffert .
Hoeveel halfbroertjes zou hij nog hebben rondlopen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221047784
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
Jeroen Stekelenaids

Soms mis ik Sjek van Gelder bij dit soort gesprekjes.
Bert Maalderink, ook genot
  maandag 15 juni 2026 @ 00:07:00 #236
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221047788
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hoeveel halfbroertjes zou hij nog hebben rondlopen?
Milan duikt nu achter de bank
RED ONS HENNIEGOD
pi_221047790
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Tunesië is inderdaad wel erg zwak, maar we verliezen kansloos van Zweden.
Zweden is ook niet veel. Eerste of tweede dan tegen Brazilië of Marokko. Dan is het wel klaar.
  maandag 15 juni 2026 @ 00:07:07 #238
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221047791
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Elke speler die Koeman inbracht heeft meer kwaliteit dan de beste speler van Japan.
Nou nou nou.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 15 juni 2026 @ 00:07:15 #239
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221047792
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef Magere_Gein het volgende:
Wat een lafaard, die Koeman.
Dit doet Koeman, dit doet Ten Hag, dit doet Slot. Alle Nederlandse coaches doen dit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 15 juni 2026 @ 00:07:16 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221047793
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:03 schreef Coco het volgende:
Van de Ven _O-
Bij beide tegengoals ook.

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 15 juni 2026 @ 00:07:20 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221047796
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef DrMarten het volgende:
De aanvoerder: "Achterin staan ze 1 op 1, daar moet je gebruik van maken". Zeg dan ff tegen de bondscoach dat ie niet alle snelheid uit de voorhoede moet halen :')
Het was een poging om de bus te parkeren en die backfirede.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221047797
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Bert Maalderink, ook genot
Nee dat is slechts een zuiger
  maandag 15 juni 2026 @ 00:07:24 #243
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_221047798
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef De_Kraam het volgende:
Jeroen Stekelenaids

Soms mis ik Sjek van Gelder bij dit soort gesprekjes.
Hans Kraay moet dit gewoon doen, die durft alles te vragen.(Jammer dat ie dood is).
Er is leven na de lach.
pi_221047799
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Lag ook wel aan Nederland, we hadden onze zaakjes goed voor elkaar de eerste 65 minuten, alleen aanvallend boden we te weinig (en dat lag vooral aan de backs en de kutvorm van Gakpo).

Na een paar kutwissels zag je dat Japan eigenlijk prima kan ballen.
Gakpo had de gehele wedstrijd dubbele dekking. Toen Japan aanvallender ging spelen werd hij direct gevaarlijk.

Koeman wist niet hoe snel hij hem moest wisselen toen.
pi_221047800
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.
Ja. Dan is het klaar. Ze kunnen bijna beter derde worden. :X
pi_221047803
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee dat is slechts een zuiger
Daarom juist
  maandag 15 juni 2026 @ 00:07:51 #247
15600 BB-King
Long live the King!
pi_221047804
Slecht hoe ver je terugzakt na de 2-1... dan vraag je om tegengoals.

Sta je ook nog eens te slapen bij een corner.

Trouwens, Verbruggen mag ook weleens een bal op doel tegenhouden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_221047805
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Hierna Brazilië of Marokko is wel einde verhaal.
Lijkt me zooooooooooo kut als we tegen Maroc Boys moeten.
U MAD?
pi_221047806
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nederland moet bij zo'n kwaliteitsverschil gewoon 9 punten halen in zo'n groep.
Nederland heeft al jaren niet van een land uit de top 20 gewonnen. Je overschat ons behoorlijk
  maandag 15 juni 2026 @ 00:08:14 #250
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221047809
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Dan is het klaar. Ze kunnen bijna beter derde worden. :X
Bij het EK werkte die tactiek uitstekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')