Een laffe poging om met verdedigen de 2-1 veilig te stellen.quote:
Ik vond het best een prima wedstrijd eigenlijkquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
Nou, dit is was een vreselijke ervaring.
Welterusten.
Tunesië 1998, die Pool toch. En Zuid Korea na Nederland zelfde toernooi?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef VEM2012 het volgende:
Is er wel eens een bondscoach gedurende een wk ontslagen?
Leuke tweede helft, maar de wissel van Summerville was wel dodelijk.quote:
Ik wil geen ban nu dus ik laat het hierbijquote:Op zondag 14 juni 2026 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat ik vond 'Oliver wie' erg klinken als 'Oliver Thee' (als je het op z'n engels uitspreekt, ik neem aan dat dat moet) dus ik denk nou ja wel grappig
Maar je zit er erg mee dus mijn excuus
2e helft was prima ja.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuke tweede helft, maar de wissel van Summerville was wel dodelijk.
Iedere Nederlandse coach doet dit, dat heeft met de voetbalcultuur te maken, die is in Nederland puur gericht op verdedigen.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gefeliciteerd, een punt
Jullie ook gefeliciteerd. Ook een punt.
Schuld van Cruijffquote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedere Nederlandse coach doet dit, dat heeft met de voetbalcultuur te maken, die is in Nederland puur gericht op verdedigen.
Beter dat ze zonder die lapzwans blijven spelenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oranje speelt zonder Woutgod op z'n Twents.
Maar hey, we staan niet samen onderaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gefeliciteerd, een punt
Jullie ook gefeliciteerd. Ook een punt.
Waren dramatischquote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef NLGooner het volgende:
Wel een beetje pech met de tegendoelpunten maar vond de wissels van Koeman ook niet geweldig
Je krijgt ruimte in de omschakeling. Dus breng je snelle speler voorin. Memphis en Koopmeijnersquote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef DrMarten het volgende:
Die Summerville stond lekker te ballen. Ja hij had een gele kaart, maar fuck dat. Die haal je er toch niet af
Tja.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:43 schreef Kopiko het volgende:
Ik zet in op een luchtige 2-2. WE gaan dat als een winstpunt beschouwen.
Breng dan in ieder geval een buitenspeler ipv fucking Koopmeinersquote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef littlemindy het volgende:
1 van de 11 speelt goed en die haal je eraf
Dan vraag je er ook om
Ach stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil geen ban nu dus ik laat het hierbij
Was niet zo gek, probeert gewoon een corner eruit te halen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je bent de epische actie bij de cornervlag vergeten, met die voorzet naar niemand
Pfff....quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee joh. Tunesië is niks en Zweden ook niet veel. Daar wint zelfs Nederland van.
Brobby staat ook bekend om zijn 100 meter sprint.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:58 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je krijgt ruimte in de omschakeling. Dus breng je snelle speler voorin. Memphis en Koopmeijners
Jawel, maar je had er al met anderhalf been kunnen zijn want Nederland speelde niet slecht tot aan die kutwissels van Koeman. Toen was het helemaal niks meer.quote:
Laffe wissels, laf resultaat idd.quote:
Iddquote:Op zondag 14 juni 2026 23:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Frimpong had gewoon mee gemoeten.
Kunnen er bijzonder weinig van. Als Koeman een beetje normaal wisselt wint dit matige Oranje van zequote:Op zondag 14 juni 2026 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vond dit eigenlijk wel een van de leukste wedstrijden tot nu toe, dit toernooi.
Ben aangenaam verrast door Japan.
Fysiek niet sterk, maar ze laten zien dat dat geen obstakel hoeft te zijn. Ze hebben discipline, snelheid, en technisch zijn ze ook degelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |