Uiteraard, met 4 punten ben je altijd door dus dat is een goed begin.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:43 schreef Kopiko het volgende:
Ik zet in op een luchtige 2-2. WE gaan dat als een winstpunt beschouwen.
Dat weet iedereen al tijden, behalve Cowman.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:45 schreef byah het volgende:
Ik snap echt niet dat er krampachtig aan 4-4-3 wordt vastgehouden.. Met dit team moet je toch gewoon lekker gaan counteren met 5-3-2 / 3-5-2? Malen en Gakpo voorop en genieten maar.
Met 4-4-3 maakt Nederland nog wel een kansje om ver te komen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:45 schreef byah het volgende:
Ik snap echt niet dat er krampachtig aan 4-4-3 wordt vastgehouden.. Met dit team moet je toch gewoon lekker gaan counteren met 5-3-2 / 3-5-2? Malen en Gakpo voorop en genieten maar.
Hopelijk 90 minuten op het bankie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:29 schreef tesssssssss het volgende:
Nederland-Japan
3-0
Ik doe een foto erbij, vind ik leuk.
[ afbeelding ]
Grote kans dat hij er tegen het einde in moet als breekijzer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk 90 minuten op het bankie.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Grote kans dat hij er tegen het einde in moet als breekijzer.
Mooi beginnend pensje gespot.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over deze wedstrijd..
[ afbeelding ]
🤣quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Caland het volgende:
[ x ]
WIE RESPECT JEPPEN BUT WIE ARE HOLLAND
Ronald, patriot.
Stukje VOC mentaliteitquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ronald, patriot.
Iig geen ninja goals als die bij de tweede paal zou zijn opgedoken dus. Mist ook gelijk het hele toernooiquote:
Kunt beter rapversie doen, sluit goed aan bij die wanstaltige warming up shirts van ze.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:29 schreef Slobeend het volgende:
De goaltune van Nederland is blijkbaar de danceversie van Wij houden van Oranje.
Die gaan we niet vaak horen dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:29 schreef Slobeend het volgende:
De goaltune van Nederland is blijkbaar de danceversie van Wij houden van Oranje.
Gratis geldquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:30 schreef nostra het volgende:
4-0 5-0, of 6-0 op Japan. Dat leverde 100x op. 4-0 70. Toto.
1x per wedstrijd is voldoendequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ronald, patriot.
Vanaf de laatste 16 pas, dan kan het voor Nederland al klaar zijn dit toernooi.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
1x per wedstrijd is voldoende
Spanje won in 2010 de meeste wedstrijden ook met 1-0
Niet gelezen maar het ging toch gewoon om het budget, dus lag het sowieso niet aan de coach, of bedoelde hij als 3e keeper?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:32 schreef TLC het volgende:
Zoon is vieskwaad op papa
https://nos.nl/artikel/26(...)en-als-reservekeeper
Als vierde keeper, staat nota bene in de eerste regel van het artikel. Hij legt dat ook duidelijk uit. Hij lijkt te insinueren dat Bijlow geen zin had om voor spek en bonen mee te gaan, maar hij dus wel ...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet gelezen maar het ging toch gewoon om het budget, dus lag het sowieso niet aan de coach, of bedoelde hij als 3e keeper?
'Niet gelezen' waren nota bene de eerste twee woorden van mijn reactie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als vierde keeper, staat nota bene in de eerste regel van het artikel. Hij legt dat ook duidelijk uit. Hij lijkt te insinueren dat Bijlow geen zin had om voor spek en bonen mee te gaan, maar hij dus wel ...
Misschien handig om dat toch wel te doen voor je iets roept?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Niet gelezen' waren nota bene de eerste twee woorden van mijn reactie.
Ik vroeg slechts iets en was duidelijk, jij leest mijn reactie niet maar komt wel bijdehand doen. Verder eens dat het handig is dat ik dat artikel even lees maar daar had ik geen zin in. Alle berichten in de media meldden dat het om budget ging wat betreft 4e keeper dus wat of wie de coach eventueel wilde doet er niet toe dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien handig om dat toch wel te doen voor je iets roept?
En zoontje lijkt dus te insinueren dat dat niet het punt was….quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vroeg slechts iets en was duidelijk, jij leest mijn reactie niet maar komt wel bijdehand doen. Verder eens dat het handig is dat ik dat artikel even lees maar daar had ik geen zin in. Alle berichten in de media meldden dat het om budget ging wat betreft 4e keeper dus wat of wie de coach eventueel wilde doet er niet toe dan.
Die is al net zo de weg kwijt als zijn pa.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:32 schreef TLC het volgende:
Laat hem eerst maar eens naar de kapper gaan met zijn fatbikekapsel. Die wordt gelijk bij de grens geweigerd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:32 schreef TLC het volgende:
Onzinstatistiek als je ook een paar keer niet hebt meegedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
wisten jullie dat het 20 jaar geleden is dat Oranje voor het laatst een wedstrijd verloor op het WK binnen reguliere wedstrijd?
vooral in 2018 was fantastischquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
wisten jullie dat het 20 jaar geleden is dat Oranje voor het laatst een wedstrijd verloor op het WK binnen reguliere wedstrijd?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit kan echt niet.
Bekijk deze YouTube-video
Vreselijk volk net zoals de kaas mevrouwquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit kan echt niet.
Bekijk deze YouTube-video
Dat was die schopwedstrijd tegen Portugal toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ja, tegen Portugal.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was die schopwedstrijd tegen Portugal toch?
Boulahrouz de sloper.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ronald, patriot.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
De sfeer zit er geweldig in! https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mo6nzmi75s2u
Zie hem er nog voor aan ook om dit echt te doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:59 schreef Cara het volgende:
Memphis lijkt in de basis te kunnen starten, aldus Koeman
Wat heerlijk ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop het voor hem, maar vrees Malen op de bank en Depay in de basisquote:
Als je Malen nu op de bank zet kun je hem net zo goed naar huis sturen, dan is die jongen mentaal kapot.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, maar vrees Malen op de bank en Depay in de basis
Eens, maar zie Koeman er wel voor aan.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je Malen nu op de bank zet kun je hem net zo goed naar huis sturen, dan is die jongen mentaal kapot.
Als je zoals Fat Fraud nooit meer voetbal volgt na 2014 denk je dat De Paai nog steeds een grote speler is.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik begrijp die hele obsessie met die memvis niet van dat koefiguur, laatste 3 toernooien twee goals, waaronder een penalty, assist op De Vrij EK 2024 en dat was het dan.
Die gozert is nooit beslissend.
5-4-1 zou nog wat kansrijk zijn idd.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je zoals Fat Fraud nooit meer voetbal volgt na 2014 denk je dat De Paai nog steeds een grote speler is.
Ook klaagt Koeman oneindig over z'n gehandicapte selectie, terwijl hij een systeem moet gaan spelen wat beter bij het materiaal past...
Weghorstquote:Op zondag 14 juni 2026 11:22 schreef Chivaz het volgende:
Nederland gaat Japan afdrogen vanavond, ze hebben wat recht te zetten sinds de afgelopen wedstrijd. Laat Malen maar starten in de spits en laat Depay maar spelen vanaf rechts. En als het moeilijk word kunnen we altijd nog Weghorst erin gooien.
Yes, Weghorst. Hij is een man op een missie.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes, Weghorst. Hij is een man op een missie.
Hij traint ongelofelijk hard en heeft de juiste mentaliteit om Nederland verder te brengen. Hij komt helaas voetballend een hoop tekort maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Als alle spelers de mentaliteit van Weghorst hadden dan had ik geld ingezet dat Nederland wereldkampioen word.
Echt bizar eigenlijk, zoveel kritiek op een speler die gewoon twee keer heeft gescoord in een kwartfinale van een WK tegen Argentinië! (Nee hoor geintje, Malen, Brobbey, Depay, Kluivert, Summerville, v. Dijk liever die in de spits dan Weghorstprutser).quote:
Da's geen holmaat van Cowman.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je had gewoon zo'n Flemming mee moeten nemen ipv Weghorst of Brobbey.
Het is zeer triest gesteld met onze spitspositie. Sowieso vind ik onze aanval behoorlijk matig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes, Weghorst. Hij is een man op een missie.
Hij traint ongelofelijk hard en heeft de juiste mentaliteit om Nederland verder te brengen. Hij komt helaas voetballend een hoop tekort maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Als alle spelers de mentaliteit van Weghorst hadden dan had ik geld ingezet dat Nederland wereldkampioen word.
Hij zal ongetwijfeld wel weer een act opvoeren als hij vanavond als wisselspeler op het veld mag tijdens het volksliedquote:Op zondag 14 juni 2026 11:56 schreef Chivaz het volgende:
Veel Weghorst haters hier zie ik, ik begrijp het wel hij heeft niets laten zien de afgelopen tijd en hij is voetballend niet al te best.
Hij weet dit zelf ook en in plaats van het op te geven is hij als een beest aan het trainen. Ik zeg het jullie, Weghorst gaat nog beslissend zijn.
Ik verwacht de handophethartact.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld wel weer een act opvoeren als hij vanavond als wisselspeler op het veld mag tijdens het volkslied
Beter worden ze 2e, dan is de volgende ronde namelijk om een normale tijd (19:00 uur ipv 3 uur 's nachts bij groepswinst)quote:Op zondag 14 juni 2026 11:56 schreef byah het volgende:
Zou de 3e plek route niet gunstiger zijn dan 1e of 2e?
Verbeten kop, doen alsof hij bijna een traan laat, de rest oppeppen, kruisje slaan.quote:
Bijbel mee op de bank?quote:Op zondag 14 juni 2026 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbeten kop, doen alsof hij bijna een traan laat, de rest oppeppen, kruisje slaan.
Tegenstander is niet belangrijk, als het maar op een goed tijdstip isquote:Op zondag 14 juni 2026 12:01 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Beter worden ze 2e, dan is de volgende ronde namelijk om een normale tijd (19:00 uur ipv 3 uur 's nachts bij groepswinst)
Als ze 3e worden is volgens mij niet te voorspellen wie een volgende tegenstander wordt, maar dat is dan volgens mij sowieso een poulewinnaar.
Jesisquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
Mijn dorpsgenoot Woutgod Weggenotquote:Op zondag 14 juni 2026 11:56 schreef Chivaz het volgende:
Veel Weghorst haters hier zie ik, ik begrijp het wel hij heeft niets laten zien de afgelopen tijd en hij is voetballend niet al te best.
Hij weet dit zelf ook en in plaats van het op te geven is hij als een beest aan het trainen. Ik zeg het jullie, Weghorst gaat nog beslissend zijn.
Als hij dit WK weer beslissend is dan moet er een standbeeld komen voor Weghorst op het dorpsplein.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn dorpsgenoot Woutgod Weggenot
Maar hij was helemaal niet beslissend, hij stelde de uitschakeling een uurtje uit.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als hij dit WK weer beslissend is dan moet er een standbeeld komen voor Weghorst op het dorpsplein.
Cadeau: De ontvoering van Alfred Heineken, geschreven door Peter R de Vries.quote:
Dit wordt nog wel eens vergeten door het volk dat één keer in de twee jaar voetbal kijktquote:Op zondag 14 juni 2026 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar hij was helemaal niet beslissend, hij stelde de uitschakeling een uurtje uit.
Summerville was al meer risico dan Ronald mentaal aankanquote:Op zondag 14 juni 2026 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeer zeker, gelukkig wist Bartina hoe je het moest uitspreken.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Summerville was al meer risico dan Ronald mentaal aankan
Waarom kiezen, zouden goed samen kunnen werkenquote:Op zondag 14 juni 2026 12:46 schreef Zorro het volgende:
Brian Linssen was een betere optie geweest dan Weghorst.
Ik denk serieus dat dit nog zo is ook, zeker op basis van afgelopen seizoen. En het gaat toch om een speler die je misschien nog een laatste kwartiertje laat invallen, het is niet alsof je daarmee een enorm risico neemt.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:46 schreef Zorro het volgende:
Brian Linssen was een betere optie geweest dan Weghorst.
Hij hield oranje eigenhandig in de wedstrijd puur op karakter in een wedstrijd waar de scheidsrechter overduidelijk op de hand was van Argentinië.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar hij was helemaal niet beslissend, hij stelde de uitschakeling een uurtje uit.
Het was geen heldenrol, want er werd verlorenquote:Op zondag 14 juni 2026 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij hield oranje eigenhandig in de wedstrijd puur op karakter in een wedstrijd waar de scheidsrechter overduidelijk op de hand was van Argentinië.
Zijn heldenrol als ultieme underdog zal ik nooit vergeten.
Het mooie aan Weghorst is dat hij in staat is om dat gewoon weer te doen, een getergde spits met een echte winnaarsmentaliteit is precies wat we nodig hebben als het moeilijk wordt.
Man man man, de beste man kan echt niets goed doen hè. Eigenhandig Oranje in de wedstrijd gehouden en zelfs dan verdient hij nog geen respect.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was geen heldenrol, want er werd verloren
We wachten wel totdat hij echt een heldenrol gaat vervullen en niet zoals tegen Engeland waar hij letterlijk elke bal 10 meter van zijn poten liet stuiteren. Dat was gewoon zielig om te zienquote:Op zondag 14 juni 2026 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Man man man, de beste man kan echt niets goed doen hè. Eigenhandig Oranje in de wedstrijd gehouden en zelfs dan verdient hij nog geen respect.
https://youtube.com/shorts/CRliU8yNpQ4?is=1afXepom2_0fBgpDquote:Op zondag 14 juni 2026 13:22 schreef -XOR- het volgende:
Bizar trouwens dat Flekken 2e doelman is. Als Hein zijn kleine teen stoot zijn we dus de lul.
Flekken is gewoon een schuchtere Limburger, daar kan hij niet zoveel aan doenquote:Op zondag 14 juni 2026 13:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/CRliU8yNpQ4?is=1afXepom2_0fBgpD
Uitstekende sfeer.
Die speech van Koeman vooralquote:Op zondag 14 juni 2026 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Flekken is gewoon een schuchtere Limburger, daar kan hij niet zoveel aan doen
Deze nog niet dan van HLN?quote:Evenaart Nederland straks een wereldrecord?
Nederland is op recordjacht. In de openingsmatch tegen Japan kan Oranje een record evenaren dat al zestig jaar op naam van Brazilië staat. De vijfvoudige wereldkampioen bleef tussen 1958 en 1966 liefst 13 achtereenvolgende WK-wedstrijden ongeslagen. De teller van Nederland staat momenteel op... 12 matchen.
De laatste WK-nederlaag van Oranje dateert al van 2010, toen het in de verlengingen de finale verloor van Spanje. Op de WK's van 2014 en 2022 ging Nederland er pas uit na strafschoppen, telkens tegen Argentinië, in respectievelijk de halve finale en kwartfinale. En een uitschakeling na penalty's telt volgens de officiële statistieken als een gelijkspel. In 2018 was Oranje niet geplaatst voor het WK.
Houdt Nederland vanavond stand tegen Japan, dan komt het dus naast het legendarische Brazilië. En heeft het in de tweede groepsmatch tegen Zweden zelfs een kans om het record zelfs te verbeteren.
Ik denk dat Wierd hem alleen pusht vanwege zijn oer-Hollandse naam.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:15 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Xenofoob Wierd is nu ook al voetbalanalist.
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Wierd hem alleen pusht vanwege zijn oer-Hollandse naam.
Dan zeer grote kans op Frankrijk, lijkt me dat je dat liever wilt voorkomen.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:01 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Beter worden ze 2e, dan is de volgende ronde namelijk om een normale tijd (19:00 uur ipv 3 uur 's nachts bij groepswinst)
Als ze 3e worden is volgens mij niet te voorspellen wie een volgende tegenstander wordt, maar dat is dan volgens mij sowieso een poulewinnaar.
Je realiseert je dat hij vier jaar slechter is geworden en dat er helemaal niets wijst op dat hij weer zo'n rol zou gaan spelen?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Man man man, de beste man kan echt niets goed doen hè. Eigenhandig Oranje in de wedstrijd gehouden en zelfs dan verdient hij nog geen respect.
Ik realiseer mij vooral dat je Wout niet moet afschrijven. Zijn mentaliteit is zijn grootste wapen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je realiseert je dat hij vier jaar slechter is geworden en dat er helemaal niets wijst op dat hij weer zo'n rol zou gaan spelen?
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik realiseer mij vooral dat je Wout niet moet afschrijven. Zijn mentaliteit is zijn grootste wapen.
Zullen we Rico Verhoeven dan ook maar opstellen?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik realiseer mij vooral dat je Wout niet moet afschrijven. Zijn mentaliteit is zijn grootste wapen.
Wij hebben het tegen iedereen moeilijk, maakt allemaal geen reet uit.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan zeer grote kans op Frankrijk, lijkt me dat je dat liever wilt voorkomen.
Zelfs Nieuw-Zeeland is al een probleem joh.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan zeer grote kans op Frankrijk, lijkt me dat je dat liever wilt voorkomen.
1. Malenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)nederland-japan.html
Malen, Memphis of Brobbey: wie zou jij opstellen voor Nederland-Japan?
[ afbeelding ]
Waar is Brobbey, ik zie geen Brobbey op foto?
Hij ervaart sowieso een loyaliteitsconflict bij Reijnders.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Wierd hem alleen pusht vanwege zijn oer-Hollandse naam.
Mentaliteit of karakter vraagt Joey.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
ICEd.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)nederland-japan.html
Malen, Memphis of Brobbey: wie zou jij opstellen voor Nederland-Japan?
[ afbeelding ]
Waar is Brobbey, ik zie geen Brobbey op foto?
Ik vraag me altijd af waarom het een argument is dat de meeste goede voetballers multimiljonair zijn, doorgaans met een wat cynische en negatieve context.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, het zal me benieuwen.
Heeft Koeman het lek boven weten te krijgen? Hebben de heren multimiljonairs ons allen zand in de ogen gestrooid?
En een drinkpauzequote:Op zondag 14 juni 2026 16:21 schreef RipCity het volgende:
Veel regen rondom de wedstrijd. Gelukkig dakkie dicht.
Het zijn goede voetballers maar het zijn geen topvoetballers.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, het zal me benieuwen.
Heeft Koeman het lek boven weten te krijgen? Hebben de heren multimiljonairs ons allen zand in de ogen gestrooid?
Ook geen leiders of duidelijke hierarchie.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het zijn goede voetballers maar het zijn geen topvoetballers.
Van Dijk is het baasje toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen leiders of duidelijke hierarchie.
Er zitten ook geen klootzakken of moordenaars tussen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen leiders of duidelijke hierarchie.
Afgaande op de media in de praktijk toch ook wel? Lijkt er een beetje op dat er weinig zijn die die rol opeisen.quote:
Van Dijk is al jarenlang aanvoerder van Liverpool, ook bij Southampton. Dat is gewoon een leiderquote:Op zondag 14 juni 2026 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afgaande op de media in de praktijk toch ook wel? Lijkt er een beetje op dat er weinig zijn die die rol opeisen.
Een band om je arm maakt je nog geen leider.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Dijk is al jarenlang aanvoerder van Liverpool, ook bij Southampton. Dat is gewoon een leider
Geen grap, maar ik denk dat Rico een prima keeper zou zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:01 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zullen we Rico Verhoeven dan ook maar opstellen?
Die krijg je niet voor niets om je arm, helemaal niet bij een club als Liverpool.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Een band om je arm maakt je nog geen leider.
Geen idee, ik weet niet wat er zich in de kleedkamer afspeelt.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijg je niet voor niets om je arm, helemaal niet bij een club als Liverpool.
Exact.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat er zich in de kleedkamer afspeelt.
We zullen er dus op moeten vertrouwen dat Koeman de juiste keuzes maakt.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over een klein halfuurtje naar de kroeg en lekker het koppie eraf zuipen.
@:ggmm @:caland @:treinhoer
WK-traditie in ere gehouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een ding is zeker, het wordt een draak van een wedstrijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:03 schreef PSVCL het volgende:
2-1 NL, ook al speelde ze waardeloos in de voorbereiding, op het WK staan ze er meestal wel.
Ik sla over, morgenochtend een belangrijke meetingquote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Magere Hein de klok luidt, word je niet herinnerd aan die ene meeting waarin je met een kater aanwezig wasquote:Op zondag 14 juni 2026 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sla over, morgenochtend een belangrijke meeting
Ik heb een pittige mening over mensen die meetings op maandagochtend inschieten
Waar voetbal levensfilosofie raakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Magere Hein de klok luidt, word je niet herinnerd aan die ene meeting waarin je met een kater aanwezig was.
Waarheid, maar ik heb een behoorlijke inbreng en geen ruggengraat na een paar biertjes. Dus laat ik mijzelf maar niet in die verleiding brengenquote:Op zondag 14 juni 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Magere Hein de klok luidt, word je niet herinnerd aan die ene meeting waarin je met een kater aanwezig was.
Ben jij daar tegenwoordig niet te oud voor?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijkquote:Op zondag 14 juni 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
Waar is de caland gebleven die daar schijt aan had en zwarte substanties uitkotste
Die avond4daagse vind ik meer zorgwekkend.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijk![]()
@:rambodirk
Als je materialisme maar niet een doel op zich maakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijk![]()
Burgerlijke homo ben je.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk! Jou moeten we niet meer!!!quote:Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Heb er net even een wasje ingedaan
Heb je ook al thee gezet?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Heb er net even een wasje ingedaan
Nee ga wel nog even een paar tripeltjes halen voor vanavond. Aardig gek hoor.quote:
Dat zal een van de laatste keren zijn dan, geniet ervan makker.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ga wel nog even een paar tripeltjes halen voor vanavond. Aardig gek hoor.
Lekker verder wegnestelen in de witte D66 bubbelquote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk. D66 is nog redelijk rechts in die wijk overigens.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker verder wegnestelen in de witte D66 bubbel
Wedstrijden met Japan zijn meestal wel vermakelijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een ding is zeker, het wordt een draak van een wedstrijd.
Graag deze poster voor je raam hangen.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk. D66 is nog redelijk rechts in die wijk overigens.
Opzich heeft de U S of A het wel slim gedaan door ook heel veel (Nederlandse) influencers betaald erop af te sturen, beproefde tactiek inmiddelsquote:
Door de knvb betaalt jaquote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich heeft de U S of A het wel slim gedaan door ook heel veel (Nederlandse) influencers betaald erop af te sturen, beproefde tactiek inmiddels
Die Chinezen zijn gemiddeld 4 centimeter dus dat zal wel meevallenquote:
We starten zonder Depay!quote:
Dat heb ik in m'n poolquote:
Genietenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Kan niet wachten op het ellenlange breien straks
Voelt dus meer als een aambeiquote:Op zondag 14 juni 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn gemiddeld 4 centimeter dus dat zal wel meevallen
Tis 21 en keiharde a/c binnen. Kouder dan gemiddelde Nederlandse voetbal middagquote:Op zondag 14 juni 2026 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie zal het allemaal wel laten lopen omdat het te warm is @:oriente
Aan de foto's te zien hebben ze er zin inquote:
Jij durft!quote:
Inderdaad, wat zijn dit voor foto's.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien hebben ze er zin in
Wilhelmus van Curacauwe...quote:Op zondag 14 juni 2026 20:44 schreef ISVV het volgende:
Summerville gaat nog even het Wilhelmus oefenen
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien hebben ze er zin in
Dit straalt overtuigingskracht en vastberadenheid uit van ONZE JONGENSquote:Op zondag 14 juni 2026 20:44 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zijn dit voor foto's.
Lijkt wel zo'n gevangenisfoto
Die gast voetbalt al jaren in Spanje. Mag het toch wel gewend zijn nu?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie zal het allemaal wel laten lopen omdat het te warm is @:oriente
Verbruggen gaat echt geen voorzetten geven hoorquote:Op zondag 14 juni 2026 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is te hopen dat die Verbruggen geoefend heeft op voorzetten, remember Turkije.
Dit is het Nederland-topicquote:
Voor wie geldt dat niet?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom wel? Bijzonder matig seizoen achter de rug.
Mag je de hele wedstrijd opblijven?quote:
Graffiti.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe komt Japan aan een gekleurd medemens?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort 'humor' het hele WK verwachten?
Wel gebeft dus daar in Brasil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |