Dan zeer grote kans op Frankrijk, lijkt me dat je dat liever wilt voorkomen.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:01 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Beter worden ze 2e, dan is de volgende ronde namelijk om een normale tijd (19:00 uur ipv 3 uur 's nachts bij groepswinst)
Als ze 3e worden is volgens mij niet te voorspellen wie een volgende tegenstander wordt, maar dat is dan volgens mij sowieso een poulewinnaar.
Je realiseert je dat hij vier jaar slechter is geworden en dat er helemaal niets wijst op dat hij weer zo'n rol zou gaan spelen?quote:Op zondag 14 juni 2026 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Man man man, de beste man kan echt niets goed doen hè. Eigenhandig Oranje in de wedstrijd gehouden en zelfs dan verdient hij nog geen respect.
Ik realiseer mij vooral dat je Wout niet moet afschrijven. Zijn mentaliteit is zijn grootste wapen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je realiseert je dat hij vier jaar slechter is geworden en dat er helemaal niets wijst op dat hij weer zo'n rol zou gaan spelen?
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik realiseer mij vooral dat je Wout niet moet afschrijven. Zijn mentaliteit is zijn grootste wapen.
Zullen we Rico Verhoeven dan ook maar opstellen?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik realiseer mij vooral dat je Wout niet moet afschrijven. Zijn mentaliteit is zijn grootste wapen.
Wij hebben het tegen iedereen moeilijk, maakt allemaal geen reet uit.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan zeer grote kans op Frankrijk, lijkt me dat je dat liever wilt voorkomen.
Zelfs Nieuw-Zeeland is al een probleem joh.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:30 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dan zeer grote kans op Frankrijk, lijkt me dat je dat liever wilt voorkomen.
1. Malenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)nederland-japan.html
Malen, Memphis of Brobbey: wie zou jij opstellen voor Nederland-Japan?
[ afbeelding ]
Waar is Brobbey, ik zie geen Brobbey op foto?
Hij ervaart sowieso een loyaliteitsconflict bij Reijnders.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat Wierd hem alleen pusht vanwege zijn oer-Hollandse naam.
Mentaliteit of karakter vraagt Joey.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
ICEd.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)nederland-japan.html
Malen, Memphis of Brobbey: wie zou jij opstellen voor Nederland-Japan?
[ afbeelding ]
Waar is Brobbey, ik zie geen Brobbey op foto?
Ik vraag me altijd af waarom het een argument is dat de meeste goede voetballers multimiljonair zijn, doorgaans met een wat cynische en negatieve context.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, het zal me benieuwen.
Heeft Koeman het lek boven weten te krijgen? Hebben de heren multimiljonairs ons allen zand in de ogen gestrooid?
En een drinkpauzequote:Op zondag 14 juni 2026 16:21 schreef RipCity het volgende:
Veel regen rondom de wedstrijd. Gelukkig dakkie dicht.
Het zijn goede voetballers maar het zijn geen topvoetballers.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, het zal me benieuwen.
Heeft Koeman het lek boven weten te krijgen? Hebben de heren multimiljonairs ons allen zand in de ogen gestrooid?
Ook geen leiders of duidelijke hierarchie.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het zijn goede voetballers maar het zijn geen topvoetballers.
Van Dijk is het baasje toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen leiders of duidelijke hierarchie.
Er zitten ook geen klootzakken of moordenaars tussen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen leiders of duidelijke hierarchie.
Afgaande op de media in de praktijk toch ook wel? Lijkt er een beetje op dat er weinig zijn die die rol opeisen.quote:
Van Dijk is al jarenlang aanvoerder van Liverpool, ook bij Southampton. Dat is gewoon een leiderquote:Op zondag 14 juni 2026 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afgaande op de media in de praktijk toch ook wel? Lijkt er een beetje op dat er weinig zijn die die rol opeisen.
Een band om je arm maakt je nog geen leider.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Dijk is al jarenlang aanvoerder van Liverpool, ook bij Southampton. Dat is gewoon een leider
Geen grap, maar ik denk dat Rico een prima keeper zou zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:01 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zullen we Rico Verhoeven dan ook maar opstellen?
Die krijg je niet voor niets om je arm, helemaal niet bij een club als Liverpool.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Een band om je arm maakt je nog geen leider.
Geen idee, ik weet niet wat er zich in de kleedkamer afspeelt.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die krijg je niet voor niets om je arm, helemaal niet bij een club als Liverpool.
Exact.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat er zich in de kleedkamer afspeelt.
We zullen er dus op moeten vertrouwen dat Koeman de juiste keuzes maakt.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Over een klein halfuurtje naar de kroeg en lekker het koppie eraf zuipen.
@:ggmm @:caland @:treinhoer
WK-traditie in ere gehouden.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een ding is zeker, het wordt een draak van een wedstrijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:03 schreef PSVCL het volgende:
2-1 NL, ook al speelde ze waardeloos in de voorbereiding, op het WK staan ze er meestal wel.
Ik sla over, morgenochtend een belangrijke meetingquote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Magere Hein de klok luidt, word je niet herinnerd aan die ene meeting waarin je met een kater aanwezig wasquote:Op zondag 14 juni 2026 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sla over, morgenochtend een belangrijke meeting
Ik heb een pittige mening over mensen die meetings op maandagochtend inschieten
Waar voetbal levensfilosofie raakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Magere Hein de klok luidt, word je niet herinnerd aan die ene meeting waarin je met een kater aanwezig was.
Waarheid, maar ik heb een behoorlijke inbreng en geen ruggengraat na een paar biertjes. Dus laat ik mijzelf maar niet in die verleiding brengenquote:Op zondag 14 juni 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Magere Hein de klok luidt, word je niet herinnerd aan die ene meeting waarin je met een kater aanwezig was.
Ben jij daar tegenwoordig niet te oud voor?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |