Yes, Weghorst. Hij is een man op een missie.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes, Weghorst. Hij is een man op een missie.
Hij traint ongelofelijk hard en heeft de juiste mentaliteit om Nederland verder te brengen. Hij komt helaas voetballend een hoop tekort maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Als alle spelers de mentaliteit van Weghorst hadden dan had ik geld ingezet dat Nederland wereldkampioen word.
Echt bizar eigenlijk, zoveel kritiek op een speler die gewoon twee keer heeft gescoord in een kwartfinale van een WK tegen Argentinië! (Nee hoor geintje, Malen, Brobbey, Depay, Kluivert, Summerville, v. Dijk liever die in de spits dan Weghorstprutser).quote:
Da's geen holmaat van Cowman.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je had gewoon zo'n Flemming mee moeten nemen ipv Weghorst of Brobbey.
Het is zeer triest gesteld met onze spitspositie. Sowieso vind ik onze aanval behoorlijk matig.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes, Weghorst. Hij is een man op een missie.
Hij traint ongelofelijk hard en heeft de juiste mentaliteit om Nederland verder te brengen. Hij komt helaas voetballend een hoop tekort maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Als alle spelers de mentaliteit van Weghorst hadden dan had ik geld ingezet dat Nederland wereldkampioen word.
Hij zal ongetwijfeld wel weer een act opvoeren als hij vanavond als wisselspeler op het veld mag tijdens het volksliedquote:Op zondag 14 juni 2026 11:56 schreef Chivaz het volgende:
Veel Weghorst haters hier zie ik, ik begrijp het wel hij heeft niets laten zien de afgelopen tijd en hij is voetballend niet al te best.
Hij weet dit zelf ook en in plaats van het op te geven is hij als een beest aan het trainen. Ik zeg het jullie, Weghorst gaat nog beslissend zijn.
Ik verwacht de handophethartact.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld wel weer een act opvoeren als hij vanavond als wisselspeler op het veld mag tijdens het volkslied
Beter worden ze 2e, dan is de volgende ronde namelijk om een normale tijd (19:00 uur ipv 3 uur 's nachts bij groepswinst)quote:Op zondag 14 juni 2026 11:56 schreef byah het volgende:
Zou de 3e plek route niet gunstiger zijn dan 1e of 2e?
Verbeten kop, doen alsof hij bijna een traan laat, de rest oppeppen, kruisje slaan.quote:
Bijbel mee op de bank?quote:Op zondag 14 juni 2026 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Verbeten kop, doen alsof hij bijna een traan laat, de rest oppeppen, kruisje slaan.
Tegenstander is niet belangrijk, als het maar op een goed tijdstip isquote:Op zondag 14 juni 2026 12:01 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Beter worden ze 2e, dan is de volgende ronde namelijk om een normale tijd (19:00 uur ipv 3 uur 's nachts bij groepswinst)
Als ze 3e worden is volgens mij niet te voorspellen wie een volgende tegenstander wordt, maar dat is dan volgens mij sowieso een poulewinnaar.
Jesisquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
De sfeer zit er geweldig in! https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mo6nzmi75s2u
Mijn dorpsgenoot Woutgod Weggenotquote:Op zondag 14 juni 2026 11:56 schreef Chivaz het volgende:
Veel Weghorst haters hier zie ik, ik begrijp het wel hij heeft niets laten zien de afgelopen tijd en hij is voetballend niet al te best.
Hij weet dit zelf ook en in plaats van het op te geven is hij als een beest aan het trainen. Ik zeg het jullie, Weghorst gaat nog beslissend zijn.
Als hij dit WK weer beslissend is dan moet er een standbeeld komen voor Weghorst op het dorpsplein.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn dorpsgenoot Woutgod Weggenot
Maar hij was helemaal niet beslissend, hij stelde de uitschakeling een uurtje uit.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als hij dit WK weer beslissend is dan moet er een standbeeld komen voor Weghorst op het dorpsplein.
Cadeau: De ontvoering van Alfred Heineken, geschreven door Peter R de Vries.quote:
Dit wordt nog wel eens vergeten door het volk dat één keer in de twee jaar voetbal kijktquote:Op zondag 14 juni 2026 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar hij was helemaal niet beslissend, hij stelde de uitschakeling een uurtje uit.
Summerville was al meer risico dan Ronald mentaal aankanquote:Op zondag 14 juni 2026 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeer zeker, gelukkig wist Bartina hoe je het moest uitspreken.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Summerville was al meer risico dan Ronald mentaal aankan
Waarom kiezen, zouden goed samen kunnen werkenquote:Op zondag 14 juni 2026 12:46 schreef Zorro het volgende:
Brian Linssen was een betere optie geweest dan Weghorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |