'Niet gelezen' waren nota bene de eerste twee woorden van mijn reactie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als vierde keeper, staat nota bene in de eerste regel van het artikel. Hij legt dat ook duidelijk uit. Hij lijkt te insinueren dat Bijlow geen zin had om voor spek en bonen mee te gaan, maar hij dus wel ...
Misschien handig om dat toch wel te doen voor je iets roept?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Niet gelezen' waren nota bene de eerste twee woorden van mijn reactie.
Ik vroeg slechts iets en was duidelijk, jij leest mijn reactie niet maar komt wel bijdehand doen. Verder eens dat het handig is dat ik dat artikel even lees maar daar had ik geen zin in. Alle berichten in de media meldden dat het om budget ging wat betreft 4e keeper dus wat of wie de coach eventueel wilde doet er niet toe dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien handig om dat toch wel te doen voor je iets roept?
En zoontje lijkt dus te insinueren dat dat niet het punt was….quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vroeg slechts iets en was duidelijk, jij leest mijn reactie niet maar komt wel bijdehand doen. Verder eens dat het handig is dat ik dat artikel even lees maar daar had ik geen zin in. Alle berichten in de media meldden dat het om budget ging wat betreft 4e keeper dus wat of wie de coach eventueel wilde doet er niet toe dan.
Die is al net zo de weg kwijt als zijn pa.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:32 schreef TLC het volgende:
Zoon is vieskwaad op papa
https://nos.nl/artikel/26(...)en-als-reservekeeper
Laat hem eerst maar eens naar de kapper gaan met zijn fatbikekapsel. Die wordt gelijk bij de grens geweigerd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:32 schreef TLC het volgende:
Zoon is vieskwaad op papa
https://nos.nl/artikel/26(...)en-als-reservekeeper
Onzinstatistiek als je ook een paar keer niet hebt meegedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
wisten jullie dat het 20 jaar geleden is dat Oranje voor het laatst een wedstrijd verloor op het WK binnen reguliere wedstrijd?
vooral in 2018 was fantastischquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
wisten jullie dat het 20 jaar geleden is dat Oranje voor het laatst een wedstrijd verloor op het WK binnen reguliere wedstrijd?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit kan echt niet.
Bekijk deze YouTube-video
Vreselijk volk net zoals de kaas mevrouwquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit kan echt niet.
Bekijk deze YouTube-video
Dat was die schopwedstrijd tegen Portugal toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ja, tegen Portugal.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was die schopwedstrijd tegen Portugal toch?
Boulahrouz de sloper.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Caland het volgende:
[ x ]
WIE RESPECT JEPPEN BUT WIE ARE HOLLAND
Ronald, patriot.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
De sfeer zit er geweldig in! https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mo6nzmi75s2u
Zie hem er nog voor aan ook om dit echt te doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:59 schreef Cara het volgende:
Memphis lijkt in de basis te kunnen starten, aldus Koeman
Wat heerlijk ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
De sfeer zit er geweldig in! https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mo6nzmi75s2u
Ik hoop het voor hem, maar vrees Malen op de bank en Depay in de basisquote:
Als je Malen nu op de bank zet kun je hem net zo goed naar huis sturen, dan is die jongen mentaal kapot.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, maar vrees Malen op de bank en Depay in de basis
Eens, maar zie Koeman er wel voor aan.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je Malen nu op de bank zet kun je hem net zo goed naar huis sturen, dan is die jongen mentaal kapot.
Als je zoals Fat Fraud nooit meer voetbal volgt na 2014 denk je dat De Paai nog steeds een grote speler is.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik begrijp die hele obsessie met die memvis niet van dat koefiguur, laatste 3 toernooien twee goals, waaronder een penalty, assist op De Vrij EK 2024 en dat was het dan.
Die gozert is nooit beslissend.
5-4-1 zou nog wat kansrijk zijn idd.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je zoals Fat Fraud nooit meer voetbal volgt na 2014 denk je dat De Paai nog steeds een grote speler is.
Ook klaagt Koeman oneindig over z'n gehandicapte selectie, terwijl hij een systeem moet gaan spelen wat beter bij het materiaal past...
Weghorstquote:Op zondag 14 juni 2026 11:22 schreef Chivaz het volgende:
Nederland gaat Japan afdrogen vanavond, ze hebben wat recht te zetten sinds de afgelopen wedstrijd. Laat Malen maar starten in de spits en laat Depay maar spelen vanaf rechts. En als het moeilijk word kunnen we altijd nog Weghorst erin gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |