quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
De sfeer zit er geweldig in! https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mo6nzmi75s2u
Zie hem er nog voor aan ook om dit echt te doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:59 schreef Cara het volgende:
Memphis lijkt in de basis te kunnen starten, aldus Koeman
Wat heerlijk ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
De sfeer zit er geweldig in! https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mo6nzmi75s2u
Ik hoop het voor hem, maar vrees Malen op de bank en Depay in de basisquote:
Als je Malen nu op de bank zet kun je hem net zo goed naar huis sturen, dan is die jongen mentaal kapot.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, maar vrees Malen op de bank en Depay in de basis
Eens, maar zie Koeman er wel voor aan.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je Malen nu op de bank zet kun je hem net zo goed naar huis sturen, dan is die jongen mentaal kapot.
Als je zoals Fat Fraud nooit meer voetbal volgt na 2014 denk je dat De Paai nog steeds een grote speler is.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik begrijp die hele obsessie met die memvis niet van dat koefiguur, laatste 3 toernooien twee goals, waaronder een penalty, assist op De Vrij EK 2024 en dat was het dan.
Die gozert is nooit beslissend.
5-4-1 zou nog wat kansrijk zijn idd.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je zoals Fat Fraud nooit meer voetbal volgt na 2014 denk je dat De Paai nog steeds een grote speler is.
Ook klaagt Koeman oneindig over z'n gehandicapte selectie, terwijl hij een systeem moet gaan spelen wat beter bij het materiaal past...
Weghorstquote:Op zondag 14 juni 2026 11:22 schreef Chivaz het volgende:
Nederland gaat Japan afdrogen vanavond, ze hebben wat recht te zetten sinds de afgelopen wedstrijd. Laat Malen maar starten in de spits en laat Depay maar spelen vanaf rechts. En als het moeilijk word kunnen we altijd nog Weghorst erin gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |