Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijkquote:Op zondag 14 juni 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
Waar is de caland gebleven die daar schijt aan had en zwarte substanties uitkotste
Die avond4daagse vind ik meer zorgwekkend.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijk![]()
@:rambodirk
Als je materialisme maar niet een doel op zich maakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijk![]()
Burgerlijke homo ben je.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk! Jou moeten we niet meer!!!quote:Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Heb er net even een wasje ingedaan
Heb je ook al thee gezet?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Heb er net even een wasje ingedaan
Nee ga wel nog even een paar tripeltjes halen voor vanavond. Aardig gek hoor.quote:
Dat zal een van de laatste keren zijn dan, geniet ervan makker.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ga wel nog even een paar tripeltjes halen voor vanavond. Aardig gek hoor.
Lekker verder wegnestelen in de witte D66 bubbelquote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk. D66 is nog redelijk rechts in die wijk overigens.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker verder wegnestelen in de witte D66 bubbel
Wedstrijden met Japan zijn meestal wel vermakelijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een ding is zeker, het wordt een draak van een wedstrijd.
Graag deze poster voor je raam hangen.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk. D66 is nog redelijk rechts in die wijk overigens.
Opzich heeft de U S of A het wel slim gedaan door ook heel veel (Nederlandse) influencers betaald erop af te sturen, beproefde tactiek inmiddelsquote:
Door de knvb betaalt jaquote:Op zondag 14 juni 2026 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich heeft de U S of A het wel slim gedaan door ook heel veel (Nederlandse) influencers betaald erop af te sturen, beproefde tactiek inmiddels
Die Chinezen zijn gemiddeld 4 centimeter dus dat zal wel meevallenquote:
We starten zonder Depay!quote:
Dat heb ik in m'n poolquote:
Genietenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Kan niet wachten op het ellenlange breien straks
Voelt dus meer als een aambeiquote:Op zondag 14 juni 2026 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn gemiddeld 4 centimeter dus dat zal wel meevallen
Tis 21 en keiharde a/c binnen. Kouder dan gemiddelde Nederlandse voetbal middagquote:Op zondag 14 juni 2026 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie zal het allemaal wel laten lopen omdat het te warm is @:oriente
Aan de foto's te zien hebben ze er zin inquote:
Jij durft!quote:
Inderdaad, wat zijn dit voor foto's.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien hebben ze er zin in
Wilhelmus van Curacauwe...quote:Op zondag 14 juni 2026 20:44 schreef ISVV het volgende:
Summerville gaat nog even het Wilhelmus oefenen
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien hebben ze er zin in
Dit straalt overtuigingskracht en vastberadenheid uit van ONZE JONGENSquote:Op zondag 14 juni 2026 20:44 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Inderdaad, wat zijn dit voor foto's.
Lijkt wel zo'n gevangenisfoto
Die gast voetbalt al jaren in Spanje. Mag het toch wel gewend zijn nu?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie zal het allemaal wel laten lopen omdat het te warm is @:oriente
Verbruggen gaat echt geen voorzetten geven hoorquote:Op zondag 14 juni 2026 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is te hopen dat die Verbruggen geoefend heeft op voorzetten, remember Turkije.
Dit is het Nederland-topicquote:
Voor wie geldt dat niet?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Waarom wel? Bijzonder matig seizoen achter de rug.
Mag je de hele wedstrijd opblijven?quote:
Graffiti.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe komt Japan aan een gekleurd medemens?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort 'humor' het hele WK verwachten?
Wel gebeft dus daar in Brasil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |