Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijkquote:Op zondag 14 juni 2026 18:11 schreef GGMM het volgende:
Waar is de caland gebleven die daar schijt aan had en zwarte substanties uitkotste
Die avond4daagse vind ik meer zorgwekkend.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijk![]()
@:rambodirk
Als je materialisme maar niet een doel op zich maakt.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg ik over een paar weken ook nog eens de sleutel van een huis in een keurige vinexwijk![]()
Burgerlijke homo ben je.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk! Jou moeten we niet meer!!!quote:Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Heb er net even een wasje ingedaan
Heb je ook al thee gezet?quote:Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Heb er net even een wasje ingedaan
Nee ga wel nog even een paar tripeltjes halen voor vanavond. Aardig gek hoor.quote:
Dat zal een van de laatste keren zijn dan, geniet ervan makker.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ga wel nog even een paar tripeltjes halen voor vanavond. Aardig gek hoor.
Lekker verder wegnestelen in de witte D66 bubbelquote:Op zondag 14 juni 2026 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk. D66 is nog redelijk rechts in die wijk overigens.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker verder wegnestelen in de witte D66 bubbel
Wedstrijden met Japan zijn meestal wel vermakelijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een ding is zeker, het wordt een draak van een wedstrijd.
Graag deze poster voor je raam hangen.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk. D66 is nog redelijk rechts in die wijk overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |