Tijdens de wedstrijd? Zou wel leuk zijn.quote:
Ivoorkust bij de Afrika Cup dacht ik.... die ze vervolgens wonnen....quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef VEM2012 het volgende:
Is er wel eens een bondscoach gedurende een wk ontslagen?
Ja leuk, en wij verloren van Algerije en wonnen in de slotseconde van Oez-fokking-bekistan.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich is een gelijkspel tegen Japan geen drama. Als je weet dat je nog tegen Tunesië en Zweden moet.
Tunesië oefenwedstrijd verloren van de Belgen met 5-0
daar heeft Nederland dus problemen mee....quote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opzich is een gelijkspel tegen Japan geen drama. Als je weet dat je nog tegen Tunesië en Zweden moet.
Tunesië oefenwedstrijd verloren van de Belgen met 5-0
Dat is ook best emotioneel.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef Caland het volgende:
Teun Koopmeiners kijkt alsof zojuist zijn cavia is overleden
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef H.FR het volgende:
De wissels kunnen in het rijtje met die van Robben lang geleden.
Neequote:Op zondag 14 juni 2026 23:51 schreef VEM2012 het volgende:
Is er wel eens een bondscoach gedurende een wk ontslagen?
Die zijn me ook een partij matig zegquote:Op zondag 14 juni 2026 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zou een punt voor het altijd sympathieke en zeer sportieve Japan erg leuk vinden.
Dit is de enige die ik kijk. Volgende week tegen Zweden sta ik bij Editors op Pinkpop en tegen Tunesië lig ik mooi in bed.quote:
ja zo kan je alles wel weg redenerenquote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Er is toch ook gewoon een kans dat geen wissel ook niets had hoeven uitmaken?
Omdat de KNVB niks kan.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef Richestorags het volgende:
Waarom krijgen we van die absolute mongolen als coach.
Sorry maat ik vond 'Oliver wie' erg klinken als 'Oliver Thee' (als je het op z'n engels uitspreekt, ik neem aan dat dat moet) dus ik denk nou ja wel grappigquote:Op zondag 14 juni 2026 23:54 schreef Solotovski het volgende:
Ben echt woest
Ga een maand geen sushi bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |