Al besproken.quote:
voorquote:Op zondag 14 juni 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oeeehhh Dat scheelde niet veel. Goede kans van Japan.
Komt goed vriendquote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef Butterflower het volgende:
Pff
Ik kan de spanning nu al niet meer aan
En dit is pas de eerste wedstrijd![]()
![]()
10 punten aftrek voor Vitessequote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat als de bal via een bidon die op de lijn staat in het doel gaat?
#schaakgodquote:Op zondag 14 juni 2026 22:43 schreef Felagund het volgende:
Ik heb meerdere boeken van Nakamura hier in de kast liggen.
Is dit een act?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef Butterflower het volgende:
Pff
Ik kan de spanning nu al niet meer aan
En dit is pas de eerste wedstrijd![]()
![]()
Koeman is ook écht helemaal geen goede trainer. Dat was hij nooit bij de clubs dat is hij nu niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:43 schreef Bugno3 het volgende:
Frank de Boer-voetbal. Koeman is een fossiel.
Je hebt weinig gekeken tot nu toe?quote:
Eensquote:
Eensquote:Op zondag 14 juni 2026 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Ueda die we kennen van de topwedstrijden
verrassingsaanvalquote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was bijna zo'n dodelijke Japanse verrasingsaanval.
Wel een top-Topcoach-act, dat dan weer welquote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koeman is ook écht helemaal geen goede trainer. Dat was hij nooit bij de clubs dat is hij nu niet.
Hoe die vent een trainerscarriere kan hebben is eigenlijk heel bijzonder
Krijg je daar ook zo'n honger van?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Zo bier pakken. Een tripeltje kan ik wel gebruiken.
En plots krijgt Japan dikke kansenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef Zwoerd het volgende:
Tis niet best, maar laten we niet doen of Japan er echt iets tegenover zet.
morgen de hoofdact!quote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haha dat kindje die slaapt is exact wat de wedstrijd is. slaapverwekkend. Maar Japan krijgt nu wel veel kansen.
Levert nooit in topwedstrijdenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was eigenlijk wel een prima actie van hem
Ik schuif net aan en dit is al de tweede die ik zie.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Oppas te duur?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
Ga je als vrouw mooi met je baby en 3 jarige erheen
Die brengt sowieso Depay in na de rust.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Koeman heeft een hoop te doen in de rust
De Paaijquote:Op zondag 14 juni 2026 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die brengt sowieso Depay in na de rust.
Pearl Harbour?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Deed het wel even aardig bij Saushempton en Feyenoord, maar verder eigenlijk ook niks nee.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koeman is ook écht helemaal geen goede trainer. Dat was hij nooit bij de clubs dat is hij nu niet.
Ja, dat schreef je net ook al.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
OLE OLE OLE DIKKE TIETEN KARTOFFELSALAT
Nu weten we het welquote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
@ChevyCapricequote:
Niet blaf me vol of kwak in je smoelwerk?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Had bij Feyenoord minimaal één keer kampioen moeten wordenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Deed het wel even aardig bij Saushempton en Feyenoord, maar verder eigenlijk ook niks nee.
Jaloers. Zodra ik een speciaalbiertje drink krijg ik trek in vette rommelquote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, flinke eiwitshake op dus daar red ik het wel op.
Hopelijk niet, we willen toch wel dat NL wint?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef Halcon het volgende:
Wanneer haalt Japan eens de trekker over...
Soort Kabinet Jetten 1.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederland speelt echt op bejaardentempo
scherp opgemerktquote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
Als je nu scoort ga je met voorsprong de rust in.
Ik hoop Brubbie voor Summerville en Kluivert voor Reijndersquote:Op zondag 14 juni 2026 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die brengt sowieso Depay in na de rust.
Neuh. Hooguit nog een handje nootjes (macadamia mix) maar dat is het dan wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jaloers. Zodra ik een speciaalbiertje drink krijg ik trek in vette rommel
Je hebt twee nodig om de Tango te doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederland speelt echt op bejaardentempo
Kan er nog minder van dan Uedaquote:Op zondag 14 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ja BROBBEAST hebben we nog
Graag inbrengen.
Hij heeft het bij Feyenoord, Southampton en eerste jaar NL elftal goed gedaanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is datquote:Op zondag 14 juni 2026 22:48 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=IMT_9J1OcjI
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Die kan wel een balletje vasthouden.quote:
Zo voorspelbaar ook dat ie áltijd naar binnen trekt.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:48 schreef Harmankardon het volgende:
Gakpo heeft de draaicirkel van een vrachtwagen.
Neequote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Niet blaf me vol of kwak in je smoelwerk?
Ik snap niet dat men die bocht drinkt. Gewoon pils uit de tap.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jaloers. Zodra ik een speciaalbiertje drink krijg ik trek in vette rommel
Was spelersvrouwquote:Op zondag 14 juni 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
Ga je als vrouw mooi met je baby en 3 jarige erheen
Een spelletjequote:
Beide teams vooral bang voor omschakelmomenten, dan krijg je dit.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:49 schreef Caland het volgende:
Is dit nou dat Japan dat wel eens heel ver kan gaan komen? Wat een armoe.
waarom niet probeer maar.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:48 schreef Felagund het volgende:
Ik ben bang dat Memvis er wel in gaat komen.
Beetje natte tosti voetbal.quote:
Je moet die onzin van @DombohetOlifantje1 toch niet lezen maat. Ze hebben Ueda als eerste spits. Niveautje FC Utrecht dat landquote:Op zondag 14 juni 2026 22:49 schreef Caland het volgende:
Is dit nou dat Japan dat wel eens heel ver kan gaan komen? Wat een armoe.
De Jong is ook overgewaardeerd. Heeft nog geen pass gegeven.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef littlemindy het volgende:
Waarom vinden mensen dat er iets aan de spits moet wijzigen?
Dat hele middenveld functioneert niet waardoor Malen geen goede ballen krijgt.
Dat zeiden ze ook als Van Persie of Nistelrooij er niets van bakte.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef littlemindy het volgende:
Nul creativiteitquote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef littlemindy het volgende:
Waarom vinden mensen dat er iets aan de spits moet wijzigen?
Dat is ook beter voor paupers.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men die bocht drinkt. Gewoon pils uit de tap.
Nee, die dan weer niet. Kom er nu achter dat het Murakami is, en niet Nakamura.quote:
Frenkie de Jong, ook wel bekend als eeuwig een tikkie breed en terugquote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hilarische eerste helft van Reijnders. Gravenberch teveel op dit middenveld, aangezien hij alle ballen wil die Frenkie al krijgt.
Graag in: Brubs, Noano en Kluivert jr.
Inderdaad; Wout erin en de ballen in de 16meter pompen. Dan valt ie vanzelf wel 's goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Volgens mij kun je beter met twee spitsen gaan spelen en dan hoge ballen voor geven. Lijkt me kansrijker dan door die Japanse muur heen spelen.
Zal niet voor het eerst zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef SamCooke het volgende:
Van Dijk wel erg zwak. Daar zie ik in de 2e helft wel een momentje ontstaan.
Komt hij/zij/het weer aan met komkommerquote:Op zondag 14 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:
Wat zijn jullie snacks? Ik komkommer met kaas![]()
![]()
Hup Holland hup
![]()
![]()
Heb jij één goede pass door het midden gezien?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook als Van Persie of Nistelrooij er niets van bakte.
Gakpo valt me gezien zijn vorm nog mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral Gakpo en Van Dijk vallen wat tegen
Dumfries is weer Dumfries, kijkt boos, rent dom, techniek van een aardappel.
Ik niet, proleet met je sexistische UI en je bomengeknuffel. D'as een linkse hobby!quote:
Zei je moeder ook vannacht.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad; Wout erin en de ballen er 16meter in pompen. Dan valt ie vanzelf wel 's goed.
"muur"quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Volgens mij kun je beter met twee spitsen gaan spelen en dan hoge ballen voor geven. Lijkt me kansrijker dan door die Japanse muur heen spelen.
Frimpong godquote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral Gakpo en Van Dijk vallen wat tegen
Dumfries is weer Dumfries, kijkt boos, rent dom, techniek van een aardappel.
Nederland mist snelheid (want eigenlijk is Malen vrij traag, al denkt Koeman dat hij snel is), diepgang, creativiteit en een individuele actie. Als dat allemaal uitblijft is het heel makkelijk verdedigen voor Japan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het nog niet eens heel slecht. Japan speelt ontzettend gedisciplineerd en Nederland wil niet in die valkuil van een counter aanlopen. Echt een taaie ploeg dat Japan.
Mijn hele mobiel van slag vanwege zo’n plaatjes post van Yvonne.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:52 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen dit op m'n scherm.
Precies. Duidelijk dat beide ploegen heel voorzichtig zijn en hopen op omschakelmomenten.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het nog niet eens heel slecht. Japan speelt ontzettend gedisciplineerd en Nederland wil niet tegen die valkuil van een counter aanlopen. Echt een taaie ploeg dat Japan.
Dan moet je sneller de bal van kant laten gaanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef Cara het volgende:
Staan permanent twee man op Gakpo. Kan ie niet zo veel aan doen.
Nee klopt, dat middenveld is ook slecht. Maar die aanvallers zijn niet veel beter.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:52 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Heb jij één goede pass door het midden gezien?
Nee, alles gaat met hoge ballen op Gakpo of Summerville, die door 2-3 Japanners worden vastgezet
Die hebben weer twee leuke oefenpotjes gespeeld tegen de lamme en de blinde en nu krijgen ze spatjes.quote:
IMAGINERENquote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
koeman gaat ze inspireren en nu wordt het 3-0
U hoorde het hier eerst.
De verdediging van Japan is gemiddeld een centimetertje of 5 a 10 langer dan onze aanvallersquote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"muur"
Gezien hun lengte is het meer een tuinhekje.
@Linkse_Boomknuffelaarquote:Op zondag 14 juni 2026 22:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik niet, proleet met je sexistische UI en je bomengeknuffel. D'as een linkse hobby!
Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
koeman gaat ze inspireren en nu wordt het 3-0
U hoorde het hier eerst.
Ik dacht vroeger dat Slugma een gen 3 Pokémon was omdat hij een zeldzame post-game Pokémon was in Kanto.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:52 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen dit op m'n scherm.
Mooi. Beter dan dat hosanna van 2008 na Italië en Frankrijk om vervolgens door onze eigen Guus tactisch overbluft te worden.quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Frenkie de Jong kan er geen kut van
Verrassend
Ik kan me een WK herinneren dat Japan Belgenland slooptequote:
Niet op gelet maat. Te veel bier.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verdediging van Japan is gemiddeld een centimetertje of 5 a 10 langer dan onze aanvallers
Heineken smaakt ook beter dan een glas pis, maar dat is niet echt sterk ijkingsmateriaalquote:
ik zat er net aan te denken! (no hommo)quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.
Kubo is tering goed kubogodquote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet op gelet maat. Te veel bier.
Maar die Japanse aanvallers zijn net tuinkabouters. Had me in het begin van de wedstrijd kapot gelachen.
Wel leuke spelers. Snel, creatief, atletisch.
Van die creativiteit zie ik maar weinigquote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar die Japanse aanvallers zijn net tuinkabouters. Had me in het begin van de wedstrijd kapot gelachen.
Daar is zeker wat aan te doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef Cara het volgende:
En dat vervolgens zelf in de krant zetten.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.
Dat wordt comedy capers op links dan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Na het wk vd Ven en Timber centraal. Maatsen linksback. Zal al een slok schelen
I am interested in your theories and wish to subscribe to your newsletter.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
Kunnen we niet 10 corners regelen in de 2e helft? Gewoon achterlijn halen en via de benen van een Japanner zo hop over de achterlijn.
Meeste kans op een goal, want via veldspel gaat het 'm niet worden.
Iemand met karakter?quote:
De juiste zet is dan juist niet via Gakpo te spelen, die houdt dan 2 man bezig waardoor er elders mogelijkheden ontstaanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef Cara het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Frenkie de Jong kan er geen kut van
Verrassend
Van Dijk bewijst het hele seizoen al over de hill te zijn inderdaad. Jammer.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Valt eigenlijk ook wel mee. Alleen aan de flanken wat kleintjes, maar dat is niet zo gek.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nederland valt me zeker niet tegen, Japan is gewoon een ontzettend taaie tegenstander.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het nog niet eens heel slecht. Japan speelt ontzettend gedisciplineerd en Nederland wil niet tegen die valkuil van een counter aanlopen. Echt een taaie ploeg dat Japan.
Na Duitsland - Curacou ben ik wel klaar met corners.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
Kunnen we niet 10 corners regelen in de 2e helft? Gewoon achterlijn halen en via de benen van een Japanner zo hop over de achterlijn.
Meeste kans op een goal, want via veldspel gaat het 'm niet worden.
hij mod hierquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Zou er ook wel eens een Belg op dn Hollander kijken?
Daar stond Hato linksbackquote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat dat de opstelling was tegen Spanje he? Onze beste interland
En een Piet Veerman.quote:
Kunnen ze niet vindenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Zou er ook wel eens een Belg op dn Hollander kijken?
In ieder geval niet in 2018quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me een WK herinneren dat Japan Belgenland sloopte
Belgen moeten gewoon hun bek houden. Die presteerden met een wereldselectie nog helemaal niets.quote:
Vd Ven is eigenlijk een centrale verdediger en geen back. Dat is ook goed te zienquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Dijk bewijst het hele seizoen al over de hill te zijn inderdaad. Jammer.
Dit jaar nog niet gedaan. Maar het gebeurt soms wel dat ik op de Nederlander zap.quote:
Jaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie dat Nederland België zou moeten annexeren?
Nee die ellende mogen ze houden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEGquote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Belgen moeten gewoon hun bek houden. Die presteerden met een wereldselectie nog helemaal niets.
Ik Spankje moederquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Zo heeft Japan ook van Spankje, Duitsland, Brazilië en Engeland gewonnen
Als de Walen naar de Fransen gaan primaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Hentai spank ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Zo heeft Japan ook van Spankje, Duitsland, Brazilië en Engeland gewonnen
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEG
Depay scoort nog geen hoer in Pattaya momenteel.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Je weet gewoon dat je nu Depay moet brengen en dat die lul gaat scoren.
Gewoon om ons dwars te zitten.
Ze doen het alleen bij scoordersquote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Depay scoort nog geen hoer in Pattaya momenteel.
Een shemale moet wel lukken.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel een ladyboy?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een goede ROESgids is goud waard.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan schiet de wegenbelasting gigantisch omhoog.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
MotM 2e wedstrijd...quote:Op zondag 14 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Poeh dat was weer even wennen
Leuk om Paxcon weer eens te zienJe zag er goed uit
Dat is net zoiets als vragen of je een normaal persoon wil koppelen aan een persoon met down syndroom. wtf zit je te denken?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Alleen Vlaanderen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Een andere bondscoach zal denk ik ook schelenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |