Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
koeman gaat ze inspireren en nu wordt het 3-0
U hoorde het hier eerst.
Ik dacht vroeger dat Slugma een gen 3 Pokémon was omdat hij een zeldzame post-game Pokémon was in Kanto.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:52 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen dit op m'n scherm.
Mooi. Beter dan dat hosanna van 2008 na Italië en Frankrijk om vervolgens door onze eigen Guus tactisch overbluft te worden.quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Frenkie de Jong kan er geen kut van
Verrassend
Ik kan me een WK herinneren dat Japan Belgenland slooptequote:
Niet op gelet maat. Te veel bier.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verdediging van Japan is gemiddeld een centimetertje of 5 a 10 langer dan onze aanvallers
Heineken smaakt ook beter dan een glas pis, maar dat is niet echt sterk ijkingsmateriaalquote:
ik zat er net aan te denken! (no hommo)quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.
Kubo is tering goed kubogodquote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet op gelet maat. Te veel bier.
Maar die Japanse aanvallers zijn net tuinkabouters. Had me in het begin van de wedstrijd kapot gelachen.
Wel leuke spelers. Snel, creatief, atletisch.
Van die creativiteit zie ik maar weinigquote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet op gelet maat. Te veel bier.
Maar die Japanse aanvallers zijn net tuinkabouters. Had me in het begin van de wedstrijd kapot gelachen.
Wel leuke spelers. Snel, creatief, atletisch.
Daar is zeker wat aan te doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef Cara het volgende:
Staan permanent twee man op Gakpo. Kan ie niet zo veel aan doen.
En dat vervolgens zelf in de krant zetten.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.
Dat wordt comedy capers op links dan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Na het wk vd Ven en Timber centraal. Maatsen linksback. Zal al een slok schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |