Dat zeiden ze ook als Van Persie of Nistelrooij er niets van bakte.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef littlemindy het volgende:
Dat hele middenveld functioneert niet waardoor Malen geen goede ballen krijgt.
Nul creativiteitquote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef littlemindy het volgende:
Waarom vinden mensen dat er iets aan de spits moet wijzigen?
Dat hele middenveld functioneert niet waardoor Malen geen goede ballen krijgt.
Dat is ook beter voor paupers.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men die bocht drinkt. Gewoon pils uit de tap.
Nee, die dan weer niet. Kom er nu achter dat het Murakami is, en niet Nakamura.quote:
Frenkie de Jong, ook wel bekend als eeuwig een tikkie breed en terugquote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hilarische eerste helft van Reijnders. Gravenberch teveel op dit middenveld, aangezien hij alle ballen wil die Frenkie al krijgt.
Graag in: Brubs, Noano en Kluivert jr.
Inderdaad; Wout erin en de ballen in de 16meter pompen. Dan valt ie vanzelf wel 's goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Volgens mij kun je beter met twee spitsen gaan spelen en dan hoge ballen voor geven. Lijkt me kansrijker dan door die Japanse muur heen spelen.
Zal niet voor het eerst zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef SamCooke het volgende:
Van Dijk wel erg zwak. Daar zie ik in de 2e helft wel een momentje ontstaan.
Komt hij/zij/het weer aan met komkommerquote:Op zondag 14 juni 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:
Wat zijn jullie snacks? Ik komkommer met kaas![]()
![]()
Hup Holland hup
![]()
![]()
Heb jij één goede pass door het midden gezien?quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook als Van Persie of Nistelrooij er niets van bakte.
Gakpo valt me gezien zijn vorm nog mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral Gakpo en Van Dijk vallen wat tegen
Dumfries is weer Dumfries, kijkt boos, rent dom, techniek van een aardappel.
Ik niet, proleet met je sexistische UI en je bomengeknuffel. D'as een linkse hobby!quote:
Zei je moeder ook vannacht.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad; Wout erin en de ballen er 16meter in pompen. Dan valt ie vanzelf wel 's goed.
"muur"quote:Op zondag 14 juni 2026 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Volgens mij kun je beter met twee spitsen gaan spelen en dan hoge ballen voor geven. Lijkt me kansrijker dan door die Japanse muur heen spelen.
Frimpong godquote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Caland het volgende:
Vooral Gakpo en Van Dijk vallen wat tegen
Dumfries is weer Dumfries, kijkt boos, rent dom, techniek van een aardappel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |