Na Duitsland - Curacou ben ik wel klaar met corners.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
Kunnen we niet 10 corners regelen in de 2e helft? Gewoon achterlijn halen en via de benen van een Japanner zo hop over de achterlijn.
Meeste kans op een goal, want via veldspel gaat het 'm niet worden.
hij mod hierquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Zou er ook wel eens een Belg op dn Hollander kijken?
Daar stond Hato linksbackquote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat dat de opstelling was tegen Spanje he? Onze beste interland
En een Piet Veerman.quote:
Kunnen ze niet vindenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Zou er ook wel eens een Belg op dn Hollander kijken?
In ieder geval niet in 2018quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me een WK herinneren dat Japan Belgenland sloopte
Belgen moeten gewoon hun bek houden. Die presteerden met een wereldselectie nog helemaal niets.quote:
Vd Ven is eigenlijk een centrale verdediger en geen back. Dat is ook goed te zienquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Dijk bewijst het hele seizoen al over de hill te zijn inderdaad. Jammer.
Dit jaar nog niet gedaan. Maar het gebeurt soms wel dat ik op de Nederlander zap.quote:
Jaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie dat Nederland België zou moeten annexeren?
Nee die ellende mogen ze houden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEGquote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Belgen moeten gewoon hun bek houden. Die presteerden met een wereldselectie nog helemaal niets.
Ik Spankje moederquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Zo heeft Japan ook van Spankje, Duitsland, Brazilië en Engeland gewonnen
Als de Walen naar de Fransen gaan primaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Hentai spank ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Zo heeft Japan ook van Spankje, Duitsland, Brazilië en Engeland gewonnen
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEG
Depay scoort nog geen hoer in Pattaya momenteel.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Je weet gewoon dat je nu Depay moet brengen en dat die lul gaat scoren.
Gewoon om ons dwars te zitten.
Ze doen het alleen bij scoordersquote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Depay scoort nog geen hoer in Pattaya momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |