Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
koeman gaat ze inspireren en nu wordt het 3-0
U hoorde het hier eerst.
Ik dacht vroeger dat Slugma een gen 3 Pokémon was omdat hij een zeldzame post-game Pokémon was in Kanto.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:52 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen dit op m'n scherm.
Mooi. Beter dan dat hosanna van 2008 na Italië en Frankrijk om vervolgens door onze eigen Guus tactisch overbluft te worden.quote:
Nou nou nou.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Frenkie de Jong kan er geen kut van
Verrassend
Ik kan me een WK herinneren dat Japan Belgenland slooptequote:
Niet op gelet maat. Te veel bier.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verdediging van Japan is gemiddeld een centimetertje of 5 a 10 langer dan onze aanvallers
Heineken smaakt ook beter dan een glas pis, maar dat is niet echt sterk ijkingsmateriaalquote:
ik zat er net aan te denken! (no hommo)quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.
Kubo is tering goed kubogodquote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet op gelet maat. Te veel bier.
Maar die Japanse aanvallers zijn net tuinkabouters. Had me in het begin van de wedstrijd kapot gelachen.
Wel leuke spelers. Snel, creatief, atletisch.
Van die creativiteit zie ik maar weinigquote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar die Japanse aanvallers zijn net tuinkabouters. Had me in het begin van de wedstrijd kapot gelachen.
Daar is zeker wat aan te doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef Cara het volgende:
Staan permanent twee man op Gakpo. Kan ie niet zo veel aan doen.
En dat vervolgens zelf in de krant zetten.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zal hij een van Gaaltje doen en zijn broek laten zakken.
Dat wordt comedy capers op links dan.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Na het wk vd Ven en Timber centraal. Maatsen linksback. Zal al een slok schelen
I am interested in your theories and wish to subscribe to your newsletter.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
Kunnen we niet 10 corners regelen in de 2e helft? Gewoon achterlijn halen en via de benen van een Japanner zo hop over de achterlijn.
Meeste kans op een goal, want via veldspel gaat het 'm niet worden.
Iemand met karakter?quote:
De juiste zet is dan juist niet via Gakpo te spelen, die houdt dan 2 man bezig waardoor er elders mogelijkheden ontstaanquote:Op zondag 14 juni 2026 22:53 schreef Cara het volgende:
Staan permanent twee man op Gakpo. Kan ie niet zo veel aan doen.
quote:Op zondag 14 juni 2026 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Frenkie de Jong kan er geen kut van
Verrassend
Van Dijk bewijst het hele seizoen al over de hill te zijn inderdaad. Jammer.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Valt eigenlijk ook wel mee. Alleen aan de flanken wat kleintjes, maar dat is niet zo gek.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nederland valt me zeker niet tegen, Japan is gewoon een ontzettend taaie tegenstander.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het nog niet eens heel slecht. Japan speelt ontzettend gedisciplineerd en Nederland wil niet tegen die valkuil van een counter aanlopen. Echt een taaie ploeg dat Japan.
Na Duitsland - Curacou ben ik wel klaar met corners.quote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
Kunnen we niet 10 corners regelen in de 2e helft? Gewoon achterlijn halen en via de benen van een Japanner zo hop over de achterlijn.
Meeste kans op een goal, want via veldspel gaat het 'm niet worden.
hij mod hierquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Zou er ook wel eens een Belg op dn Hollander kijken?
Daar stond Hato linksbackquote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat dat de opstelling was tegen Spanje he? Onze beste interland
En een Piet Veerman.quote:
Kunnen ze niet vindenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef leolinedance het volgende:
Zou er ook wel eens een Belg op dn Hollander kijken?
In ieder geval niet in 2018quote:Op zondag 14 juni 2026 22:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me een WK herinneren dat Japan Belgenland sloopte
Belgen moeten gewoon hun bek houden. Die presteerden met een wereldselectie nog helemaal niets.quote:
Vd Ven is eigenlijk een centrale verdediger en geen back. Dat is ook goed te zienquote:Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Dijk bewijst het hele seizoen al over de hill te zijn inderdaad. Jammer.
Dit jaar nog niet gedaan. Maar het gebeurt soms wel dat ik op de Nederlander zap.quote:
Jaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie dat Nederland België zou moeten annexeren?
Nee die ellende mogen ze houden.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEGquote:Op zondag 14 juni 2026 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Belgen moeten gewoon hun bek houden. Die presteerden met een wereldselectie nog helemaal niets.
Ik Spankje moederquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Zo heeft Japan ook van Spankje, Duitsland, Brazilië en Engeland gewonnen
Als de Walen naar de Fransen gaan primaquote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Hentai spank ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Zo heeft Japan ook van Spankje, Duitsland, Brazilië en Engeland gewonnen
quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
WE ZULLEN HET MORGEN WEL ZIEN GODVERDOMME MILJAAR NONDEJU ZEG
Depay scoort nog geen hoer in Pattaya momenteel.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Je weet gewoon dat je nu Depay moet brengen en dat die lul gaat scoren.
Gewoon om ons dwars te zitten.
Ze doen het alleen bij scoordersquote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Depay scoort nog geen hoer in Pattaya momenteel.
Een shemale moet wel lukken.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wel een ladyboy?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een goede ROESgids is goud waard.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan schiet de wegenbelasting gigantisch omhoog.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
MotM 2e wedstrijd...quote:Op zondag 14 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Poeh dat was weer even wennen
Leuk om Paxcon weer eens te zienJe zag er goed uit
Dat is net zoiets als vragen of je een normaal persoon wil koppelen aan een persoon met down syndroom. wtf zit je te denken?quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Alleen Vlaanderen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Een andere bondscoach zal denk ik ook schelenquote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |