Pas je de lijst aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:
En de eerste die opduikt zit niet in de mentionlijst, typisch
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:47 schreef pmponer het volgende:
So, we kunnen. Misschien de laatste 10 minuten van de f1 q kijken, maar dat ligt een beetje aan hoe het gaat op Le Mans.
LF1?quote:
Ja halloquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik weet hoe ik mentionlijst kan delen zonder te mentionen
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen @:pmponer @:Jane
Is het toch ook?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
Rast denkt dat het een sprintrace is
jupquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:13 schreef Nattekat het volgende:
De nieuwe live timing pagina is echt afschuwelijk
Ik gebruik gewoon traditiegetrouw Timing71, maar die kan er ook weinig kaas van makenquote:
die vereist chrome en dat weiger ik te installerenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon traditiegetrouw Timing71, maar die kan er ook weinig kaas van maken
Het is de enige reden dat ik nog m'n oude browser geinstalleerd heb.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die vereist chrome en dat weiger ik te installeren
Ik weiger dat bedrijf geld te geven, dus ik heb WEC+quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:25 schreef Burner82 het volgende:
Iemand hier die via HBO kijkt, de multiview-stream? Ik weet nog niet wat ik er van vind.
Daar kwam ik pas achter nadat ik HBO al had betaald. Dus voor volgend jaar vind ik dat wel een goeiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weiger dat bedrijf geld te geven, dus ik heb WEC+
#8 nu ook, dus dat beantwoordt het wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt of strategie of een langzaam leeglopende band
Leveren ze zelfs in, zo ver dat überhaupt een verschil maakt zo vroeg in de race.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:35 schreef pmponer het volgende:
Ja dat is wel verassend, ik vraag me af of ze daarmee meer flexibiliteit kopen?
Ik vind het ook vreemd, maar om dan 2 auto;s binnen te halen op een gok op een safetycar lijkt me wat ver gezocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leveren ze zelfs in, zo ver dat überhaupt een verschil maakt zo vroeg in de race.
Enige wat ik kan bedenken is dat ze zo gokken op een SC precies op het moment dat de hele horde een pitstop moet maken.
Hardop gelachen.quote:
De race kan niet gewonnen worden in het eerste uur, maar wel verlorenquote:
Wij danken de grote streamingdiensten voor het wegkapen van de rechten van RTL7godenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:48 schreef pmponer het volgende:
bah reclame en niet eens picture in picture
Waar kan ik het wel kijken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij danken de grote streamingdiensten voor het wegkapen van de rechten van RTL7goden
Ja in die zin mis ik Allard in de pitquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij danken de grote streamingdiensten voor het wegkapen van de rechten van RTL7goden
Ah Eurosport via HBO Max. Straks sport add-on nemen.quote:
Bij WEC kun je het ook zien voor 2 tientjes. https://plus.fiawec.com/e(...)e-mans-race-en-4ggw9quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, maar ik zit zonder add-on gewoon eurosport te kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah Eurosport via HBO Max. Straks sport add-on nemen.
Ja zo kijk ik nuquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij WEC kun je het ook zien voor 2 tientjes. https://plus.fiawec.com/e(...)e-mans-race-en-4ggw9
Via tv alsnog. Welke zender?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, maar ik zit zonder add-on gewoon eurosport te kijken.
Gaat na de F1 kwalificatie zoeken op kpn.quote:
ligt aan je aanbieder, ziggo volgens mij rond de 20. Ik heb delta 32quote:
35quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat na de F1 kwalificatie zoeken op kpn.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat na de F1 kwalificatie zoeken op kpn.
Tssquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:01 schreef pmponer het volgende:
Toch vond/ vind ik de 24hr van de groene hel leuker. Maar daar hebben ze dan niet zo snelle wagens natuurlijk
Ja kan hoor, ik vind het circuit ook niet zo leukquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tss
Maar zo vroeg in de race zit je er nou eenmaal nog niet helemaal in, komt vanzelf wel
Omdat je niet extra wilde betalen.quote:
Ik gebruik HBO Sport wel voor meer dingen, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je niet extra wilde betalen.
WEC+ was maar ¤2 duurder dan reclamevrij HBO met het afzetabo, dus volgend jaar dat doen
Volgens mij heb je bij een livestream van sport sowieso reclame, ongeacht je aboquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je niet extra wilde betalen.
WEC+ was maar ¤2 duurder dan reclamevrij HBO met het afzetabo, dus volgend jaar dat doen
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij een livestream van sport sowieso reclame, ongeacht je abo
Bij voetbal niet, daar is een helft gewoon 1 geheel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij een livestream van sport sowieso reclame, ongeacht je abo
NOSquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij voetbal niet, daar is een helft gewoon 1 geheel.
Oh wacht
Kwam ik net ook achterquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt bij reclame teruggaan en daarna de stream herstarten. Werkt bij het wielrennen ook prima.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Die live timing is echt onrustig ...
Je bent streng.quote:
Maar rechtvaardigquote:
Gelukkig geef je het antwoord zelfquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Buemi nog steeds keihard aan het gaan.
Echt, wie laat Toyota nou weer weg in een poll over de winnaar
Ik had ook op een metal festival in de stad kunnen staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar rechtvaardig
Moet toch wat als enkele van de vaste gasten hier het laat afweten
Prioriteiten strak in ordequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ook op een metal festival in de stad kunnen staan.
Via de PC heb ik nog geen reclame gehad (ik kijk de multiview-stream). Via de tv-app weer wel reclame.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik gebruik HBO Sport wel voor meer dingen, dus dat lijkt me niet.
Edit: Sowieso heb ik een Premium abonnement (met korting), dus dan zou ik sowieso geen reclame verwachten. Maar blijkbaar werkt dat voor de sport add on anders.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig geef je het antwoord zelf
Nog steeds een beetje herstellende. Het is pas een week dat ik meer mag doen.quote:
Weet ik, maar je kan het wel zo verkopenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje herstellende. Het is pas een week dat ik meer mag doen.
Laat ik het zo zeggen dat ik dacht dat ik rond deze tijd nog in mijn 6 weken niks doen tijd zat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik, maar je kan het wel zo verkopen
niks mis meequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ook op een metal festival in de stad kunnen staan.
Toen ik vanmiddag buiten was heb ik een stukje mee kunnen luisteren.quote:
Is ook maar net hoe de wind staatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag buiten was heb ik een stukje mee kunnen luisteren.
Ik zit te twijfelen om morgenavond te gaan. Anders hoop ik dat morgenavond de wind goed staat dan kan ik de The Gathering horen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is ook maar net hoe de wind staat
Hij doet ook nog meequote:
Dit zijn alle Nederlanders die meedoenquote:
Ook nog eens één van de grootste kanshebbers. Al heeft Robin Frijns wel een betere uitgangspositie momenteel.quote:
Link in OP is open.quote:
Met drie uur vertraging haak ik ook aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk niemand over het hoofd gezien
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen
Meer zielen! F1 is al genoeg weken in het jaar
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met drie uur vertraging haak ik ook aan
Wat heb ik gemist? Ik moest godsakker lunchen en borrelen op een plek waar godnondeju alleen 2G bereik is, dus kon niks kijkenquote:
Had ff geen tijd, ook niet voor F1 ivm miskraam.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen
Toyota's op een alternatieve strategie, die zijn 4-5 ronden eerder naar binnen gegaan voor de eerste pitstops.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik moest godsakker lunchen en borrelen op een plek waar godnondeju alleen 2G bereik is, dus kon niks kijken
Sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Had ff geen tijd, ook niet voor F1 ivm miskraam.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:24 schreef vosss het volgende:
Ow ff meteen verduidelijken misschien. Niet van mijzelf ofzo hoor. Maar wel in de familie. Dus vanwege fatsoen (waarvan sommigen denken dat ik dat niet heb) vanmiddag langs geweest ivm steun enzo.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:25 schreef vosss het volgende:
Kunnen we het nu weer over auto's ipv vroeggeboorte hebben? Dank.
Wat heb ik gemist tot dusver?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toyota's op een alternatieve strategie, die zijn 4-5 ronden eerder naar binnen gegaan voor de eerste pitstops.
Buemi met een bazenstint de leiding overgenomen van Rast.
Nederlands success in de LMP2.
Thanks, straks even terugkijken. Probeer ondertussen m’n kind naar bed te brengen, eten te maken en m’n vrouw weg te sturenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toyota's op een alternatieve strategie, die zijn 4-5 ronden eerder naar binnen gegaan voor de eerste pitstops.
Buemi met een bazenstint de leiding overgenomen van Rast.
Nederlands success in de LMP2.
Stuur die maar hierheen, mijn vrouw had geen zin.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thanks, straks even terugkijken. Probeer ondertussen m’n kind naar bed te brengen, eten te maken en m’n vrouw weg te sturen
Hohohooo wat errugquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Stuur die maar hierheen, mijn vrouw had geen zin.
Ik had een noodgeval.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij zou aanwezig zijn
Zit vast achter de Alpine.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Nyck Debris gaat niet zo heel lekker, 3.33 terwijl Hartley 3:28 rijdt
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, goedgekeurd.
Toch niet familie van voss toevallig?
is dat diezelfde pizzaboer als laatst toen je 3 dagen moest wachten op eten?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is pizza aan het bestellen hier
Nee, toen was het best snel. Wel dezelfde.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is dat diezelfde pizzaboer als laatst toen je 3 dagen moest wachten op eten?
Sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, wel familiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, goedgekeurd.
Toch niet familie van voss toevallig?
BMW, maar Toyota met die bazenstrategie mag ook wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:40 schreef PierreTT het volgende:
Wie supporten we dit jaar bij de Hypercars?
Toyota
Volgens mij heeft ie de achterstand van toen ie de pit in ging al gewonnen op de Alpine.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zit nu wel in een lekker gat om te stampen
SEX / Vrouw overtuigen van het andere gaatjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zit nu wel in een lekker gat om te stampen
Daarom is de Alpine eerder gepitquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de achterstand van toen ie de pit in ging al gewonnen op de Alpine.
Is dat vandaag??quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Lekke band volgens mij.quote:
HBOquote:
Ja ik ben nu met vakantie hoor. Houdoequote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
:’) Dit stond niet al een jaar in je agenda?
Mag niet tanken tijdens FCY.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die eerste drie zijn dus 2x achter elkaar binnen. Snap er eigenlijk niets meer van
Moet je wel extra betalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Op HBO schijnt ook een stream te zijn zonder ads.
Gifbeker moet leeg.quote:CAR 7 DE VRIES CAR 83 KUBICA - UNDER INVESTIGATION - UNSAFE RELEASE AT 190041
En niet vergetenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
#83 Ferrari +5 voor een unsafe release
hetzelfde geluid. alleen praten ze nog even door tijdens de reclame en gaan ze dingen herhalen als de reclame voorbij is waarvan ze vinden dat ze het wel even voor iedereen moeten vertellen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Op HBO schijnt ook een stream te zijn zonder ads.
Hij werd ingehaald, niets bijzondersquote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat dan? Ik zit naar de 78 Lexus te kijken op Eurosport
Moet ie wel iets harder gaan eerst.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Nu flink stampen en Bourdais inhalen.
Behoorlijk ja, laat in de eerste sector alleen al 5 tot 7 tienden liggen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ie wel iets harder gaan eerst.
Er rijdt een Nederlander voorop.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben er eindelijk bij, hoe staat het er voor?
DT en botsing.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Ferrari's gewoon te traag of iets gebeurd?
BoPquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Ferrari's gewoon te traag of iets gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heb ik meegekregen. Die werd helemaal uit elkaar gehaald in de garage, maar denk niet dat ze dat zouden doen als het einde oefening was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:42 schreef Burner82 het volgende:
Marker of Doom voor #13 en #61 volgens de timing. De 61 had ik wel meegekregen met de ophanging, maar de 13...
Wel al een tijdje in de pit maar nog niet officieel out zo te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:42 schreef Burner82 het volgende:
Marker of Doom voor #13 en #61 volgens de timing. De 61 had ik wel meegekregen met de ophanging, maar de 13...
Dat zie ik nu ook in de herhalingquote:
Ze zijn de aflevering, en wij moeten meedoenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Toyota kijken ze denk ik een aflevering van Nederland in beweging
even hier op terugkomen: als je per stint 10 seconden sneller bent dan kun je wel een stop uitsparen maar heb je er niets aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:35 schreef Nattekat het volgende:
De BMW heeft bijna een hele pitstop uitgespaard op de Toyota vooraan. Ik denk dat de Toyota niet meer aan de leiding gaat na middernacht.
Visite was er even na drie uur, toen ze vertrokken was het voor mijn gevoel half zes ofzo...Was het bijna half negenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |