Nee, wel familiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, goedgekeurd.
Toch niet familie van voss toevallig?
BMW, maar Toyota met die bazenstrategie mag ook wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:40 schreef PierreTT het volgende:
Wie supporten we dit jaar bij de Hypercars?
Toyota
Volgens mij heeft ie de achterstand van toen ie de pit in ging al gewonnen op de Alpine.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zit nu wel in een lekker gat om te stampen
SEX / Vrouw overtuigen van het andere gaatjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zit nu wel in een lekker gat om te stampen
Daarom is de Alpine eerder gepitquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de achterstand van toen ie de pit in ging al gewonnen op de Alpine.
Is dat vandaag??quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk niemand over het hoofd gezien
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen
Meer zielen! F1 is al genoeg weken in het jaar
Lekke band volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |