Kwam ik net ook achterquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt bij reclame teruggaan en daarna de stream herstarten. Werkt bij het wielrennen ook prima.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Die live timing is echt onrustig ...
Je bent streng.quote:
Maar rechtvaardigquote:
Gelukkig geef je het antwoord zelfquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Buemi nog steeds keihard aan het gaan.
Echt, wie laat Toyota nou weer weg in een poll over de winnaar
Ik had ook op een metal festival in de stad kunnen staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar rechtvaardig
Moet toch wat als enkele van de vaste gasten hier het laat afweten
Prioriteiten strak in ordequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ook op een metal festival in de stad kunnen staan.
Via de PC heb ik nog geen reclame gehad (ik kijk de multiview-stream). Via de tv-app weer wel reclame.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik gebruik HBO Sport wel voor meer dingen, dus dat lijkt me niet.
Edit: Sowieso heb ik een Premium abonnement (met korting), dus dan zou ik sowieso geen reclame verwachten. Maar blijkbaar werkt dat voor de sport add on anders.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig geef je het antwoord zelf
Nog steeds een beetje herstellende. Het is pas een week dat ik meer mag doen.quote:
Weet ik, maar je kan het wel zo verkopenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje herstellende. Het is pas een week dat ik meer mag doen.
Laat ik het zo zeggen dat ik dacht dat ik rond deze tijd nog in mijn 6 weken niks doen tijd zat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik, maar je kan het wel zo verkopen
niks mis meequote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ook op een metal festival in de stad kunnen staan.
Toen ik vanmiddag buiten was heb ik een stukje mee kunnen luisteren.quote:
Is ook maar net hoe de wind staatquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag buiten was heb ik een stukje mee kunnen luisteren.
Ik zit te twijfelen om morgenavond te gaan. Anders hoop ik dat morgenavond de wind goed staat dan kan ik de The Gathering horen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is ook maar net hoe de wind staat
Hij doet ook nog meequote:
Dit zijn alle Nederlanders die meedoenquote:
Ook nog eens één van de grootste kanshebbers. Al heeft Robin Frijns wel een betere uitgangspositie momenteel.quote:
Link in OP is open.quote:
Met drie uur vertraging haak ik ook aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk niemand over het hoofd gezien
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen
Meer zielen! F1 is al genoeg weken in het jaar
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met drie uur vertraging haak ik ook aan
Wat heb ik gemist? Ik moest godsakker lunchen en borrelen op een plek waar godnondeju alleen 2G bereik is, dus kon niks kijkenquote:
Had ff geen tijd, ook niet voor F1 ivm miskraam.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen
Toyota's op een alternatieve strategie, die zijn 4-5 ronden eerder naar binnen gegaan voor de eerste pitstops.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik moest godsakker lunchen en borrelen op een plek waar godnondeju alleen 2G bereik is, dus kon niks kijken
Sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Had ff geen tijd, ook niet voor F1 ivm miskraam.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:24 schreef vosss het volgende:
Ow ff meteen verduidelijken misschien. Niet van mijzelf ofzo hoor. Maar wel in de familie. Dus vanwege fatsoen (waarvan sommigen denken dat ik dat niet heb) vanmiddag langs geweest ivm steun enzo.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:25 schreef vosss het volgende:
Kunnen we het nu weer over auto's ipv vroeggeboorte hebben? Dank.
Wat heb ik gemist tot dusver?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toyota's op een alternatieve strategie, die zijn 4-5 ronden eerder naar binnen gegaan voor de eerste pitstops.
Buemi met een bazenstint de leiding overgenomen van Rast.
Nederlands success in de LMP2.
Thanks, straks even terugkijken. Probeer ondertussen m’n kind naar bed te brengen, eten te maken en m’n vrouw weg te sturenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toyota's op een alternatieve strategie, die zijn 4-5 ronden eerder naar binnen gegaan voor de eerste pitstops.
Buemi met een bazenstint de leiding overgenomen van Rast.
Nederlands success in de LMP2.
Stuur die maar hierheen, mijn vrouw had geen zin.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Thanks, straks even terugkijken. Probeer ondertussen m’n kind naar bed te brengen, eten te maken en m’n vrouw weg te sturen
Hohohooo wat errugquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Stuur die maar hierheen, mijn vrouw had geen zin.
Ik had een noodgeval.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij zou aanwezig zijn
Zit vast achter de Alpine.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Nyck Debris gaat niet zo heel lekker, 3.33 terwijl Hartley 3:28 rijdt
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, goedgekeurd.
Toch niet familie van voss toevallig?
is dat diezelfde pizzaboer als laatst toen je 3 dagen moest wachten op eten?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is pizza aan het bestellen hier
Nee, toen was het best snel. Wel dezelfde.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is dat diezelfde pizzaboer als laatst toen je 3 dagen moest wachten op eten?
Sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, wel familiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, goedgekeurd.
Toch niet familie van voss toevallig?
BMW, maar Toyota met die bazenstrategie mag ook wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:40 schreef PierreTT het volgende:
Wie supporten we dit jaar bij de Hypercars?
Toyota
Volgens mij heeft ie de achterstand van toen ie de pit in ging al gewonnen op de Alpine.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zit nu wel in een lekker gat om te stampen
SEX / Vrouw overtuigen van het andere gaatjequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zit nu wel in een lekker gat om te stampen
Daarom is de Alpine eerder gepitquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de achterstand van toen ie de pit in ging al gewonnen op de Alpine.
Is dat vandaag??quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Lekke band volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |