Hij doet ook nog meequote:
Dit zijn alle Nederlanders die meedoenquote:
Ook nog eens één van de grootste kanshebbers. Al heeft Robin Frijns wel een betere uitgangspositie momenteel.quote:
Link in OP is open.quote:
Met drie uur vertraging haak ik ook aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk niemand over het hoofd gezien
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen
Meer zielen! F1 is al genoeg weken in het jaar
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met drie uur vertraging haak ik ook aan
Wat heb ik gemist? Ik moest godsakker lunchen en borrelen op een plek waar godnondeju alleen 2G bereik is, dus kon niks kijkenquote:
Had ff geen tijd, ook niet voor F1 ivm miskraam.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk niemand over het hoofd gezien
@:M90 @:vosss @:Starflyer @:franklop @:THEFXR @:heywoodu @:Peterselieman @:Doler12 @:TargaFlorio @:StephanL @:SiGNe @:amsoor @:King_Merc @:Burner82 @:hole1988 @:Sabata @:DeeBee @:Nattekat @:Sinister-D- @:Dr_Flash @:Faraday01 @:Red_85 @:Whiskers2009 @:PierreTT @:Hyperdude @:Kleffe_Dop @:wdn @:Ferry_76 @:R-woud93 @:Gremen
Meer zielen! F1 is al genoeg weken in het jaar
Toyota's op een alternatieve strategie, die zijn 4-5 ronden eerder naar binnen gegaan voor de eerste pitstops.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik moest godsakker lunchen en borrelen op een plek waar godnondeju alleen 2G bereik is, dus kon niks kijken
Sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Had ff geen tijd, ook niet voor F1 ivm miskraam.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
sterktequote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:19 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |