Ah Eurosport via HBO Max. Straks sport add-on nemen.quote:
Bij WEC kun je het ook zien voor 2 tientjes. https://plus.fiawec.com/e(...)e-mans-race-en-4ggw9quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij danken de grote streamingdiensten voor het wegkapen van de rechten van RTL7goden
Ik weet niet wat je zegt, maar ik zit zonder add-on gewoon eurosport te kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah Eurosport via HBO Max. Straks sport add-on nemen.
Ja zo kijk ik nuquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij WEC kun je het ook zien voor 2 tientjes. https://plus.fiawec.com/e(...)e-mans-race-en-4ggw9
Via tv alsnog. Welke zender?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt, maar ik zit zonder add-on gewoon eurosport te kijken.
Gaat na de F1 kwalificatie zoeken op kpn.quote:
ligt aan je aanbieder, ziggo volgens mij rond de 20. Ik heb delta 32quote:
35quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat na de F1 kwalificatie zoeken op kpn.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat na de F1 kwalificatie zoeken op kpn.
Tssquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:01 schreef pmponer het volgende:
Toch vond/ vind ik de 24hr van de groene hel leuker. Maar daar hebben ze dan niet zo snelle wagens natuurlijk
Ja kan hoor, ik vind het circuit ook niet zo leukquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tss
Maar zo vroeg in de race zit je er nou eenmaal nog niet helemaal in, komt vanzelf wel
Omdat je niet extra wilde betalen.quote:
Ik gebruik HBO Sport wel voor meer dingen, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je niet extra wilde betalen.
WEC+ was maar ¤2 duurder dan reclamevrij HBO met het afzetabo, dus volgend jaar dat doen
Volgens mij heb je bij een livestream van sport sowieso reclame, ongeacht je aboquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je niet extra wilde betalen.
WEC+ was maar ¤2 duurder dan reclamevrij HBO met het afzetabo, dus volgend jaar dat doen
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij een livestream van sport sowieso reclame, ongeacht je abo
Bij voetbal niet, daar is een helft gewoon 1 geheel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij een livestream van sport sowieso reclame, ongeacht je abo
NOSquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij voetbal niet, daar is een helft gewoon 1 geheel.
Oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |