#8 nu ook, dus dat beantwoordt het wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt of strategie of een langzaam leeglopende band
Leveren ze zelfs in, zo ver dat überhaupt een verschil maakt zo vroeg in de race.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:35 schreef pmponer het volgende:
Ja dat is wel verassend, ik vraag me af of ze daarmee meer flexibiliteit kopen?
Ik vind het ook vreemd, maar om dan 2 auto;s binnen te halen op een gok op een safetycar lijkt me wat ver gezocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leveren ze zelfs in, zo ver dat überhaupt een verschil maakt zo vroeg in de race.
Enige wat ik kan bedenken is dat ze zo gokken op een SC precies op het moment dat de hele horde een pitstop moet maken.
Hardop gelachen.quote:
De race kan niet gewonnen worden in het eerste uur, maar wel verlorenquote:
Wij danken de grote streamingdiensten voor het wegkapen van de rechten van RTL7godenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:48 schreef pmponer het volgende:
bah reclame en niet eens picture in picture
Waar kan ik het wel kijken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij danken de grote streamingdiensten voor het wegkapen van de rechten van RTL7goden
Ja in die zin mis ik Allard in de pitquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij danken de grote streamingdiensten voor het wegkapen van de rechten van RTL7goden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |