SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heb ik meegekregen. Die werd helemaal uit elkaar gehaald in de garage, maar denk niet dat ze dat zouden doen als het einde oefening was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:42 schreef Burner82 het volgende:
Marker of Doom voor #13 en #61 volgens de timing. De 61 had ik wel meegekregen met de ophanging, maar de 13...
Wel al een tijdje in de pit maar nog niet officieel out zo te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:42 schreef Burner82 het volgende:
Marker of Doom voor #13 en #61 volgens de timing. De 61 had ik wel meegekregen met de ophanging, maar de 13...
Dat zie ik nu ook in de herhalingquote:
Ze zijn de aflevering, en wij moeten meedoenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Toyota kijken ze denk ik een aflevering van Nederland in beweging
even hier op terugkomen: als je per stint 10 seconden sneller bent dan kun je wel een stop uitsparen maar heb je er niets aanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:35 schreef Nattekat het volgende:
De BMW heeft bijna een hele pitstop uitgespaard op de Toyota vooraan. Ik denk dat de Toyota niet meer aan de leiding gaat na middernacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |