Nou is het mooi geweest.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie heeft er gescoord Bosnië of Herzegovina?
Haalt de sfeer er helemaal uit.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg drinkende voetballers", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Naar de wedstrijden of alleen tijdens de reclame niet?quote:
VOETBAL = OORLOGquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef xzaz het volgende:
Hele generatie die nu opgroeien zonder oorlog
mag toch wel een beetje ruig bij zo'n wedstrijdquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar de wedstrijden of alleen tijdens de reclame niet?
Niet deze treurnis op de Belg kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg drinkende voetballers", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef xzaz het volgende:
Hele generatie die nu opgroeien zonder oorlog
Dit jaar hebben we de VOC mentaliteitquote:
We roeien de tegenstander uit?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit jaar hebben we de VOC mentaliteit
Sfeer is wel veranderd jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Keihard de muziek aan (zie ik op de Belg), we zijn echt aan de andere kant van de oceaan he.
Maar wat voor éénquote:
Klopt, Pino is zelfs premier.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet deze treurnis op de Belg kijken
Dat Vlaamse accentje maakt alles vrolijker, volgens mij is het in dat land altijd Sesamstraat.
We zijn hier niet op de Spelen.quote:
Jongeman, anders ie het allemaal niet haalbaar, groetjes Infantiel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Gaan we in de finales ook waterbreaks houden. Kappen nou echt met deze aids
Aankomend jaar ook in de Champions League, let maar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Zwembadje op de middenstip als het echt loeiheet is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb nog geen goede scheidsrechter gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Slechte scheids, geeft geen geel wanneer het moet, loopt in de weg, laat een vrije trap niet kort nemen. Stuur die maar naar huis
RIP hersencellen.quote:
Die zien we vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede scheidsrechter gezien.
Die sturen ze retour.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan slaap ikquote:
Zonder gekheid, de Vlaamse tv is best wel leuk en kwalitatief best goed te noemen.quote:
Het is juist goed om een keer in een vreemde taal te kijken/luisteren!quote:
die mocht het land niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
John Blankenstein kon ik wel waarderen altijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
We halen Afrikanen op en laten hun het werk doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
We binden ze vast aan de mast van een zeilboot?
Ja daarmee kan je concluderen dat het fifa wasquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die scheids die geweigerd werd konden ze toch in Canada en Mexico laten fluiten?
Kan je toch niet maken tegenover de scheidrechters die al aangesteld waren johquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die scheids die geweigerd werd konden ze toch in Canada en Mexico laten fluiten?
Deze post is wel een beetje de grens, laten we hier niet overheen gaan allenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
We halen Afrikanen op en laten hun het werk doen?
Roelof Luinge was altijd sterk in de derde helft.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
John Blankenstein kon ik wel waarderen altijd.
Dat is wat anders dan blauwe helmen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ook bosnie gaat voor een kwartet rode en gele kaarten
Gewoon wisselen toch? Die hij normaal in de VS moest fluiten wisselen met die in Canada/Mexicoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan je toch niet maken tegenover de scheidrechters die al aangesteld waren joh
Zeg maar t halve deelnemersveld dit wk..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch zondagvijfdeklasser dit. Leuk hard rennen maar nul techniek
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is juist goed om een keer in een vreemde taal te kijken/luisteren!
Spits van Villarrealquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch zondagvijfdeklasser dit. Leuk hard rennen maar nul techniek
Waarom zou je dit moéten kijken?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja als je Champions League gewoon bent en je moet dan deze shit kijken....
Wel je gelooft het niet maar dat is mijn dialectquote:
Hoeveel heb jij er al achter de kiezen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk alleen de Eredivisie en de 1e divisie en ik vind dit ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kijkt toch ook wel eens de Croky cup?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
gezelligheidquote:
Wees welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Nog wat gemist naast het doelpunt en de beste drinkpauze ooit? Oh nee wacht dat is vannacht pas.
menigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al achter de kiezen?
Koekoekquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij zijn taken als mod wél serieus neemt
@:onlogisch
Dat lijkt mij nu wel een leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brazilië - Marokko is om 0:00.
??? Dit niveau is veel beter dan edquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de Eredivisie en de 1e divisie en ik vind dit ook gewoon kut.
Warm bad hierquote:
Ook wel zin in jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu wel een leuke wedstrijd.
Echt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zondag pas?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sfeer enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef over_hedge het volgende:
Je zou maar duizenden euros betalen voor een kaartje en dan hier naar moeten kijken
Zal wel 0-0 worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar dan wel voor op blijf.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu wel een leuke wedstrijd.
Om 02:00 's Nachts rellende Marokkanen door de straten dusquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag toch? of ben ik misquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
Oh ja om 0:00 Brazilië - Marokko dat wordt genieten
Ah ja Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus zondagquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag toch? of ben ik mis
Hopen dat die Braziliaantjes er een beetje zin in hebben dan, anders is het hier tot de volgende ochtend oud&nieuw.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De voorbeschouwing begint wel op Zaterdagquote:
Mja, daar stelden ze ooit figuren als Lars Veldwijk op...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja? Beter dan de gemiddelde ed wedstrijd
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De voorbeschouwing begint wel op Zaterdag
Nee, ik geloof niet dat ze daar spelen.quote:
Ik sla voorbeschouwingen altijd over. Dit doe ik door precies in te schakelen om 21:00 als de wedstrijd om 21:00 begintquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De voorbeschouwing begint wel op Zaterdag
Jaquote:
Nee, East Rutherford.quote:
Ja.quote:
Nee, Volendam kan dit veel beterquote:
Link?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:ggmm de NOS schrikt vast van jouw felle tweet
jup, ongeacht het resultaat :pquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Om 02:00 's Nachts rellende Marokkanen door de straten dus
Een beetje welquote:
Ook pijnlijk om als Europees land van meer dan 3 miljoen inwoners onder druk te komen tegen Canada.quote:
Nee, New Jersey.quote:
Volgens de Duitser die Nederland wereldkampioen ziet worden komen ze toch ver want Nederland moest er dacht ik in de 8e finale tegen volgens hemquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
De Canadeesjes hebben nog niks gecreëerd.
En Herzegovina?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bosnie allemaal met een kluitje op elkaar
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe slecht moest Italië wel niet zijn om van dit Bosnië te verliezen
Komt omdat ze niet alleen tegen Bosnië speeldenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pingels.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Canada staat ook achter!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar zouden ze toch Malic aan moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat ze niet alleen tegen Bosnië speelden
Ze speelden ook tegen Herzegovina
Je ziet het verkeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
X is als een toilet in het tankstation die overstroomt door alle poep die er in is gescheten.quote:
Mooi, dan kan ik slapen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb beslist ik wil kijken vannacht naar de USA
Naar welke reclame kijk je uit?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
ben er weer, mooi op tijd voor de rust
Ja of Ronaldo of beidenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zou Canada helpen als ze een voormalig derde spits van Feyenoord op de bank hadden
Hoelaat komt Mootje dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb beslist ik wil kijken vannacht naar de USA
Het idee is ook niet veel kansen creeëren, het idee is weinig kansen creeëren en ze wel direct afmaken.quote:
De supporters van Bosnië gaan prima om met die van Herzegovina.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Normaal zitten supporters van beide landen toch niet bij elkaar?
Nee, maar nu is het prima want Herzegovina zit er ook tussen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wel op WK’s/EK’s.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Die wordt uiteraard uitgedaan tijdens de rustquote:
quote:
Als ikgeefenkellikes er niet is denkt niemand aan de kwaliteitquote:
Het is geen clubvoetbal met tokkie-supporters.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Kan je dat ook doen als Engeland speelt ofzo?quote:
Wat vind je hier van?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ikgeefenkellikes er niet is denkt niemand aan de kwaliteit
Miss alleen op t moment dat hun land niet meer zal spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is geen clubvoetbal met tokkie-supporters.
Ik ben tegen racismequote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je dat ook doen als Engeland speelt ofzo?
Oh wat 'jammer' zegquote:
Nou nou nou nou nou nou nouquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onlogisch is er niet en ikgeefenkellikes is er ook niet
onlogisch was er gisteren ook nietquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onlogisch is er niet en ikgeefenkellikes is er ook niet
Onlogisch moet dit forum nog vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
onlogisch was er gisteren ook niet
Mooi popje.quote:
Is er een maximaal aantal kansen in een wedstrijd?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Canada heeft hun kleine kans om dit te winnen al verprutst met al hun gemiste kansen.
Wanneer wel?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
onlogisch was er gisteren ook niet
Hier de stoere boi uithangen en de volgende dag gewoon weer als dagloner aan de lul van een of andere Yankse redneck moeten zuigen.quote:
Canada tot nu toe wel de betere ploeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Canada heeft hun kleine kans om dit te winnen al verprutst met al hun gemiste kansen.
quote:
Frank?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent van de Jumbo reclame zo'n ontzettende flikker he
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die vent van de Jumbo reclame zo'n ontzettende flikker he
quote:
Geen idee hoe hij heetquote:
Pics van het resultaat graagquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is er een maximaal aantal kansen in een wedstrijd?
is er bij de NOS nog steeds reclame joh?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:56 schreef Solotovski het volgende:
Otolift
Kunnen die hun reclame niet beter rond max geheugentrainer inkopen?
Man man man
Ja die. Best een goede acteur maar was me de afgelopen jaren iets te vaak op tv.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij heet
Maar als je Frank Lammers bedoelt, die bedoelde ik niet, maar dat vind ik alsnog ook ja.
#moddervetquote:
En nog denken dat je grappig bent ook. Stuk vullis wat waarschijnlijk racime jankt als ie een boete krijgt..quote:
Dat is strafbaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als je wat vaker buitenkomt gaat dat er weer af
Dan behoor je niet tot de ware FOK!ersquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Doorgaans beginnen we zinnen met een hoofdletter en eindigen we met een punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat is je punt dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Doorgaans beginnen we zinnen met een hoofdletter en eindigen we met een punt.
Buiten komenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
..... is dat zO ?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Doorgaans beginnen we zinnen met een hoofdletter en eindigen we met een punt.
Alleen als je binnen 50 meter van een school komtquote:
Belachelijke prijzen. En dan moet je er nog komen.quote:
Gohquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nu snap ik het grapje van @:Coco pas.
En verblijven..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Belachelijke prijzen. En dan moet je er nog komen.
Met hotel enzo ben je 5k kwijt. Dan volg ik het WK liever hier op zolder.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mondje en z'n kontjequote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Coco het volgende:
Benieuwd hoeveel @:dombohetolifantje1 heeft moeten betalen.
meer dan 40 euro?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Solotovski het volgende:
Zou alleen voor een halve finale of finale best een aanzienlijk bedrag neer willen leggen
Fuck de rest hoor
Gewoon ff op en neer johquote:
En dan nog een dame van plezier, wat zouden die daar kosten?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan wel een attendance van boven de 95%.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
En ze hebben niet eens het fatsoen om klapvee naar binnen te trekken en laten gewoon zien dat halve stadions gevuld OK is. Kut FIFA
Ik heb niet eens een zolder. Wel een kruipruimte.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hotel enzo ben je 5k kwijt. Dan volg ik het WK liever hier op zolder.
volgens mij heb je in alle drie de landen nogal veel crackhoertjesquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan nog een dame van plezier, wat zouden die daar kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |