Nou is het mooi geweest.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie heeft er gescoord Bosnië of Herzegovina?
Haalt de sfeer er helemaal uit.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg drinkende voetballers", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Naar de wedstrijden of alleen tijdens de reclame niet?quote:
VOETBAL = OORLOGquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef xzaz het volgende:
Hele generatie die nu opgroeien zonder oorlog
mag toch wel een beetje ruig bij zo'n wedstrijdquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar de wedstrijden of alleen tijdens de reclame niet?
Niet deze treurnis op de Belg kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg drinkende voetballers", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef xzaz het volgende:
Hele generatie die nu opgroeien zonder oorlog
Dit jaar hebben we de VOC mentaliteitquote:
We roeien de tegenstander uit?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit jaar hebben we de VOC mentaliteit
Sfeer is wel veranderd jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Keihard de muziek aan (zie ik op de Belg), we zijn echt aan de andere kant van de oceaan he.
Maar wat voor éénquote:
Klopt, Pino is zelfs premier.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet deze treurnis op de Belg kijken
Dat Vlaamse accentje maakt alles vrolijker, volgens mij is het in dat land altijd Sesamstraat.
We zijn hier niet op de Spelen.quote:
Jongeman, anders ie het allemaal niet haalbaar, groetjes Infantiel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Gaan we in de finales ook waterbreaks houden. Kappen nou echt met deze aids
Aankomend jaar ook in de Champions League, let maar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Zwembadje op de middenstip als het echt loeiheet is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb nog geen goede scheidsrechter gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Slechte scheids, geeft geen geel wanneer het moet, loopt in de weg, laat een vrije trap niet kort nemen. Stuur die maar naar huis
RIP hersencellen.quote:
Die zien we vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede scheidsrechter gezien.
Die sturen ze retour.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan slaap ikquote:
Zonder gekheid, de Vlaamse tv is best wel leuk en kwalitatief best goed te noemen.quote:
Het is juist goed om een keer in een vreemde taal te kijken/luisteren!quote:
die mocht het land niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
John Blankenstein kon ik wel waarderen altijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
We halen Afrikanen op en laten hun het werk doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
We binden ze vast aan de mast van een zeilboot?
Ja daarmee kan je concluderen dat het fifa wasquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die scheids die geweigerd werd konden ze toch in Canada en Mexico laten fluiten?
Kan je toch niet maken tegenover de scheidrechters die al aangesteld waren johquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die scheids die geweigerd werd konden ze toch in Canada en Mexico laten fluiten?
Deze post is wel een beetje de grens, laten we hier niet overheen gaan allenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
We halen Afrikanen op en laten hun het werk doen?
Roelof Luinge was altijd sterk in de derde helft.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
John Blankenstein kon ik wel waarderen altijd.
Dat is wat anders dan blauwe helmen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ook bosnie gaat voor een kwartet rode en gele kaarten
Gewoon wisselen toch? Die hij normaal in de VS moest fluiten wisselen met die in Canada/Mexicoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan je toch niet maken tegenover de scheidrechters die al aangesteld waren joh
Zeg maar t halve deelnemersveld dit wk..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch zondagvijfdeklasser dit. Leuk hard rennen maar nul techniek
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is juist goed om een keer in een vreemde taal te kijken/luisteren!
Spits van Villarrealquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch zondagvijfdeklasser dit. Leuk hard rennen maar nul techniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |