Volgens mij wel toch? Die was wel ergens voor uitgenodigd.quote:
Nee die is te voet gekomenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit alleen voor openingswedstrijden of hebben ze bij Korea - Tsjechie ook een zanger laten invliegen?
Past goed na die viool van netquote:
Vooral groot in de jaren 90, maar toen was ze nog vrij jong.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:57 schreef Solotovski het volgende:
Dacht dat zij echt al in de 70 was joh
Slimme coachquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:59 schreef Viesdik het volgende:
Hoe kan in een land als canada zoveel zwarte mensen voetballen?
Omdat ze beter zijn dan de wittequote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:59 schreef Viesdik het volgende:
Wel mooiquote:
Ze mogen niet meedoen met de belangrijkste sportenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:59 schreef Viesdik het volgende:
Die mag op het knopje drukken als de VAR een beslissing heeft genomen.quote:
Witte wat?quote:
Racisme bestaat nietquote:
Is er al een wedstrijd op tijd begonnen?quote:
Nee, daar doen ze niet meer aanquote:
Je kunt morgen uitslapenquote:
Vannacht ja, maar toen was er geen opening.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is er al een wedstrijd op tijd begonnen?
zijn wel turbo cucks tochquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi land Canada. Sympathiek volk. Beetje jammer dat ze van die tokkie buren hebben.
Dat geldt ook voor Bosniëquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi land Canada. Sympathiek volk. Beetje jammer dat ze van die tokkie buren hebben.
jaquote:
Die hebben sws een grotere voetbal cultuurquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar denk dat Bosnië iets meer kwaliteit heeft.
Nah ze zijn best wel verwoked.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Bosnië is prachtig inderdaad.quote:
Jeetje, ik heb hetzelfde als jij (op Fok!), dat voorspelt niet veel goeds.quote:
Sympathiekste land van de Balkan.quote:
Ik ben tot nu toe alleen in Mostar geweest, wil nog wel een keer terug.quote:
Ik heb wel eens Isostar gedronken, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe alleen in Mostar geweest, wil nog wel een keer terug.
Blanken doen daar veelal aan curling.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:59 schreef Viesdik het volgende:
En het is gedaan met de gezelligheid....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Twitter is de vrij actief (daar heeft ze 5 volgers)quote:
Ze gebruiken daar soms wel teveel/te vaak hun vingers, hopelijk doen ze dat vandaag niet.quote:
Over 2 jaar tijdens de Spelen eens een poging wagenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Leuke sport, nog slechter te volgen als ijshockey
Akkoordquote:
En het is een stadion met half zoveel volkquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
Canadezen maken meer lawaai dan de Mexicanen
Die maakten vooral geluid als Zuid-Afrika aanviel. Kutvolk op de tribune gisteren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:08 schreef OmniRocket het volgende:
Canadezen maken meer lawaai dan de Mexicanen
Prima land dusquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Overwoked. Te doorgeslagen in prgressief liberalisme
Wat gezelligquote:
Goed idee ik neem een Jupilertjequote:
quote:
scholquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee ik neem een Jupilertje
Daar werd Mladic ook lijp van.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bal gaat wel heel vaak naar de zijkant
Nederland?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Weten we al welk land het lelijkste heeft?
Ga je de nieuwe appel variant ook proberen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee ik neem een Jupilertje
Helemaal klaar mee met dat gejank inderdaadquote:
Is echt te oranje jaquote:
Er zijn veel meer landenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gun Canada als enige van de drie landen een mooi toernooi
Plane Jane roodquote:
Wat heb jij tegen Herzegovina en Bosnië?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gun Canada als enige van de drie landen een mooi toernooi
Volgens mij is dat @Caland z'n nieuwe actquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal klaar mee met dat gejank inderdaad
Iemand vond het woke dat er goaltunes waren (en dat was niet eens een debiele user).
Is er een appel variant danquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je de nieuwe appel variant ook proberen?
Hij blijft trouw aan Androidquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je de nieuwe appel variant ook proberen?
Dan ben ik nog niet helemaal op de hoogtequote:
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Herzegovina en Bosnië?
https://ab-inbev.be/nl_BE(...)apple-en-flying-fishquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is er een appel variant dan?
Kriekquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Bier met fruit er in is voor vrouwen en Belgen
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Noemt hij ‘ironisch’ alles woke?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dat @:caland z'n nieuwe act
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen reclame tijdens drinkpauzes is echt aids
En een Corona met stukje limoen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Niks mis met een Radlerquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gestopt de logica in caland z'n hoofd te volgenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noemt hij ‘ironisch’ alles woke?
Dat is een beetje als 6VWO’ers die ‘ironisch’ met kanker schelden
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gestopt de logica in caland z'n hoofd te volgen
Veel te groot ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
Grafisch is dat scorebord echt een zooitje.
Geen reclame hier hoor...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen reclame tijdens drinkpauzes is echt aids
Goaltune van Mexico van Bassie en Adriaan godenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal klaar mee met dat gejank inderdaad
Iemand vond het woke dat er goaltunes waren (en dat was niet eens een debiele user).
laatste bezoek: 15 uur, 13 minuten geleden.quote:
Ik mis de oude caland die in een vaag oostblok land zijn airpods liet jatten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gestopt de logica in caland z'n hoofd te volgen
Ik houd wel van een Kasteel Rouge.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen dat ik kan genieten van een cherry chouffe
Nu al aan het verzaken?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
laatste bezoek: 15 uur, 13 minuten geleden.
Na de tweede proef je het verschil toch niet meer johquote:
Ahquote:
Ja deze huis-tuin-en-keuken caland die alles woke vindt en in NWS feedback loopt te zeuren is niksquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis de oude caland die in een vaag oostblok land zijn airpods liet jatten.
Goor varkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb broodjes shoarma besteld allen (nu ze er nog zijn). Kon wel eens een lange nacht worden.
Onder de plak nuquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis de oude caland die in een vaag oostblok land zijn airpods liet jatten.
Preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Na de tweede proef je het verschil toch niet meer joh
Akkoord.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
Genoeg over bier, terug naar de wedstrijd
Dat maken ze van huid en andere afvalrestenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb broodjes shoarma besteld allen (nu ze er nog zijn). Kon wel eens een lange nacht worden.
Sow. De Tripels bewaar ik voor Zondag.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink Tripel Lefort
Het is weekend
Gezien z'n laatste topic zou ik er niet op rekenen dat dat gezellig kanquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik hoop dat @:tong80 het stilzwijgen zal doorbreken en gezellig gaat meeposten
Het gaat een lange maand worden makker.quote:
Zelfs langer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het gaat een lange maand worden makker.
Hij zal zich vast thuis voelen in dit warme bad.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezien z'n laatste topic zou ik er niet op rekenen dat dat gezellig kan
Maar ja als hij normaal doet is hij van harte welkom
die heb ik gemistquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een stuk warmer dan WLR of TDFquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij zal zich vast thuis voelen in dit warme bad.
Ik heb weer wat gemistquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn om de teleurstelling weg te drinken.quote:
Gaat lastig met die nachtpotten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gewoon s'nachts slapen, dan gaat het wat sneller
Dan gaat er tenminste één Nederlander flink scorenquote:
De Son is er helemaal niet snachtsquote:
Dan kijk ik die afzwaaiers van Malen er meteen ook allemaal in.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaat er tenminste één Nederlander flink scoren
Dan stuur ik het daar als krabbel naar je toe.quote:
Like.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Son is er helemaal niet snachts
hahahaha
Gaat te snel allemaal joh, ook nog de wedstrijd volgenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik maakte best een leuk woordgrapje en niemand zag het.
#Avond verpest.
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie heeft er gescoord Bosnië of Herzegovina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |