Niks mis met een Radlerquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
Bier met fruit er in is voor vrouwen en Belgen
Ik gestopt de logica in caland z'n hoofd te volgenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noemt hij ‘ironisch’ alles woke?
Dat is een beetje als 6VWO’ers die ‘ironisch’ met kanker schelden
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gestopt de logica in caland z'n hoofd te volgen
Veel te groot ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef PzKpfw het volgende:
Grafisch is dat scorebord echt een zooitje.
Geen reclame hier hoor...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen reclame tijdens drinkpauzes is echt aids
Goaltune van Mexico van Bassie en Adriaan godenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal klaar mee met dat gejank inderdaad
Iemand vond het woke dat er goaltunes waren (en dat was niet eens een debiele user).
laatste bezoek: 15 uur, 13 minuten geleden.quote:
Ik mis de oude caland die in een vaag oostblok land zijn airpods liet jatten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gestopt de logica in caland z'n hoofd te volgen
Ik houd wel van een Kasteel Rouge.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet wel zeggen dat ik kan genieten van een cherry chouffe
Nu al aan het verzaken?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
laatste bezoek: 15 uur, 13 minuten geleden.
Na de tweede proef je het verschil toch niet meer johquote:
Ahquote:
Ja deze huis-tuin-en-keuken caland die alles woke vindt en in NWS feedback loopt te zeuren is niksquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis de oude caland die in een vaag oostblok land zijn airpods liet jatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |