Onderschat Canada nietquote:Op zondag 7 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zie Bosnië dit nog winnen om eerlijk te zijn.
Wat heeft dat te maken met Canada - Bosnië? Even los van de observatie dat ai AI-versie van Teflon Mark veel te goed Engels spreekt….quote:
TR gezet. Dit kan écht niet.quote:
quote:
@Zipportal gaat keihard 'isn't it ironic' meezingenquote:In Toronto wordt de openingsceremonie gevolgd met optredens van de Canadese artiesten Alanis Morissette, Michael Bublé en Alessia Cara.
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verwachten we een gesloten of open wedstrijd?
Waarom vergeet ik die FOK! meme altijdquote:
Canada speelt (volgens mij) redelijk aanvallend. Bosnië zal wel wat defensiever spelen. Puntje in deze lollerpoule is geen drama, omdat je met vier punten wel door zult gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verwachten we een gesloten of open wedstrijd?
BH is gewoon een stug team. Je kan er makkelijk een rotdag tegen beleven.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:02 schreef Durmada het volgende:
Overigens vind ik Bosnië niet het zwakste land van Europa. @:Mexicanobakker
Ik kan zo 15 landen opnoemen die een stuk zwakker zijn. San Marino, Estland, Moldavië etc.
Zeg dan 1-2.quote:
Hij doelt natuurlijk op de deelnemende Europese landen. Afgaande op de FIFA-ranglijst is Bosnië dan wel het zwakste Europese land.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:02 schreef Durmada het volgende:
Ik kan zo 15 landen opnoemen die een stuk zwakker zijn. San Marino, Estland, Moldavië etc.
Ironicquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Alanis Morissette?
@:mexicanobakker
Ging je ook op de pony's rijden?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Leuk, een indianenshow, doet me denken aan Slagharen vroeger
Hand in my pocket.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:
quote:
quote:In Toronto wordt de openingsceremonie gevolgd met optredens van de Canadese artiesten Alanis Morissette, Michael Bublé en Alessia Cara.
Alessia Cara schijnbaar.quote:
Canadezen zijn over het algemeen een stuk verstandiger dan hun zuiderburen, helemaal verrassend is het dus ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Amper half gevuld.
WK leeft dus niet in Canada of deze kaartjes zijn ook mensonterend duur.
Ze hebben gewoon ook niet veel met voetbal.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Canadezen zijn over het algemeen een stuk verstandiger dan hun zuiderburen, helemaal verrassend is het dus ook niet.
Op zich logisch. Hun velden zijn tussen september en mei bevroren.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon ook niet veel met voetbal.
Dat ook niet, maar dat geldt ook wel voor de VS.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon ook niet veel met voetbal.
Bevroren ballen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich logisch. Hun velden zijn tussen september en mei bevroren.
In de VS een stuk meer hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar dat geldt ook wel voor de VS.
Nou, daar wonen dan nog wel veel Mexicanen. En in absolute zin is de VS veel groter, dus dan heb je ook wel meer voetballiefhebbers of in elk geval lui die op zo'n evenement afkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar dat geldt ook wel voor de VS.
Gokken is voor tokkies.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:00 schreef Näsenbar het volgende:
Voor de gokkerts: Bosnië heeft een hele behoorlijke q voor deze wedstrijd.
Zeg je nu dat je en tokkie bent?quote:
sowquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:06 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Voetbal kijken is sowieso voor tokkies.
Hilversumquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:10 schreef Näsenbar het volgende:
Waar zitten de heren van de NOS eigenlijk, met die skyline die je door het raam heen ziet.
Mwah kijken niet zozeer. Wel spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:06 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Voetbal kijken is sowieso voor tokkies.
post dan zelf de opstellingen hequote:
is wel lelijk iddquote:
Heb ik ook met die Walen en Vlamingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Het is ook wel oneerlijk dat je zowel tegen Bosnie als Herzegovina speelt. Twee tegen een
Scroll eens naar boven dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
post dan zelf de opstellingen he
Tenzij je om 3u sn'achts naar VS-Paraguay wil kijkenquote:
Ik ben erbij!quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tenzij je om 3u sn'achts naar VS-Paraguay wil kijken
Da's wel heel mager dan, 1 potje.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:30 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Zaterdag- op zondagnacht pas meen ik.
ik twijfel welquote:
Bel de dealer, haal een krat en trek hem doorquote:
kom vechten danquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die een WK in de VS, Mexico en Canada kijken en dan komen met 'slechts 1 wedstrijd vanavond'. missen een paar IQ punten
Ben je de broer van Dirk?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die een WK in de VS, Mexico en Canada kijken en dan komen met 'slechts 1 wedstrijd vanavond' missen een paar IQ punten
Je kan ook er maar 1 tegelijk zien dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die een WK in de VS, Mexico en Canada kijken en dan komen met 'slechts 1 wedstrijd vanavond' missen een paar IQ punten
Ja Ze kunnen perfect om 10:00 lokale tijd spelen dan is het hier 18:00quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
Dan zit er al helemaal geen hond, doe normaal idioot.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja Ze kunnen perfect om 10:00 lokale tijd spelen dan is het hier 18:00
ik stel voor dat ze voortaan alle WK's aanpassen aan Europese doenbare tijden
Dus in de VS:
10:00
13:00
16:00
Rustig, was geintjequote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:35 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Dan zit er al helemaal geen hond, doe normaal idioot.
Je kan niet eens zeggen 'in de VS' want er is een flink verschil tussen oostkust en westkust.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus in de VS:
Wat een leuk [idee] topicquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus in de VS:
Gratis Brugse zot/Tripel Karmeliet/St. Bernardus Abt 12 voor iedereen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:35 schreef Näsenbar het volgende:
Ik wil dat Capu de opvolger van Infantino wordt.
Ja van de deelnemende landen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:02 schreef Durmada het volgende:
Uninvitedquote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:
Die zit bij McDonalds dollar menu's te kanenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:37 schreef Coco het volgende:
Zou @:dombohetolifantje1 weer ergens gestrand zijn?
King of pain.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:42 schreef Coco het volgende:
Onder andere, en de laatste 5 minuten van de eerste helft en de tweede helft wordt er met twee ballen gespeeld. Ook zitten de keepers vast met een groot elastiek aan het doel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gratis Brugse zot/Tripel Karmeliet/St. Bernardus Abt 12 voor iedereen?
Slechter dan Tsjechië kan het niet wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja van de deelnemende landen.
Moet ik nou alles voorkauwen?
bruh. Ik dacht dat de belgen zo goed in Nederlands waren...quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Slechter dan Tsjechië kan het niet worden
En vergeet niet:
DIE GODEN HEBBEN ITALIË verslaan
Door dit topic ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit wordt een mooie avond weet ik nu al.
Als de VS straks maar verliezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit wordt een mooie avond weet ik nu al.
Post een (hondslelijke) opstelling terwijl ik die al geplaatst had.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Exact. Capu kan nu al geen linkjes meer posten of werkwoorden meer vervoegen.
Met mayo?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een paar uur ook in de US of A.
Hiervoor mijn oprechte verontschuldigingen, collega.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Post een (hondslelijke) opstelling terwijl ik die al geplaatst had.
Ik waardeer je openingsposts! Grote klasse en oprechte dankbaarheid vanuit mij, je doet het top.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja van de deelnemende landen.
Moet ik nou alles voorkauwen?
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hiervoor mijn oprechte verontschuldigingen, collega.
Waarschijnlijk vannacht bij Murica voor het laatstquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Laten we hopen dat Jan Roelfs geen wedstrijden doet met Qatar. Met z'n Kaataar.
Zoveel plek heb ik niet thuis.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het maar een kleine stadion om heel eerlijk te zijn. Was een stadion van 30k die ze hebben verhoogd naar 45K
Nee, viel mij gewoon op je fascinatie met curacao. Interesse naar de achtergrond.quote:
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:48 schreef Felagund het volgende:
Nu ineens wel bijna vol, moest je voor de openingsceremonie apart betalen?
Canadees kennerspubliek gaat alleen voor het voetbal naar het stadion.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:48 schreef Felagund het volgende:
Nu ineens wel bijna vol, moest je voor de openingsceremonie apart betalen?
Weet je wat ook een mooi volkslied is? Die van Italie. Denk dat ik daar ook goed voor ga staan wanneer die spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het Canadees volkslied vind ik trouwens 1 van de mooiste van het WK Ik ga er straks voor staan
Die spelen overmorgen tegen Rusland.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wat ook een mooi volkslied is? Die van Italie. Denk dat ik daar ook goed voor ga staan wanneer die spelen.
Nee jij danquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sorry maar vind dit echt een verschrikkelijk lelijke stadion
Hallo Pisces29quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Binnen, mooi stadion
Buiten, stukje gedrocht
Echt?quote:
En Herzegovina?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:51 schreef GertKuyt het volgende:
Bosnië gaat dit met 0-2 winnen trouwens.
Naja je zit er in dus op zich de juiste balans :pquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Binnen, mooi stadion
Buiten, stukje gedrocht
Hotelquote:
Hallo GGMMquote:
2-1 Canada krijgt een zeer discutabele penalty kado.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:51 schreef GertKuyt het volgende:
Bosnië gaat dit met 0-2 winnen trouwens.
Op vrijdag 12 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen we wat drinken voor je inschenken. Je klinkt wat dorstig.quote:
lolquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Fok! WK crew is iig lekker warmgelopen en goed op dreef lol.
Ben net terug van trainen dus ga zo zeker wat pakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we wat drinken voor je inschenken. Je klinkt wat dorstig.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we wat drinken voor je inschenken. Je klinkt wat dorstig.
Ik heb nog Jupiler in de koelkast staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |