Met mayo?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over een paar uur ook in de US of A.
Hiervoor mijn oprechte verontschuldigingen, collega.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Post een (hondslelijke) opstelling terwijl ik die al geplaatst had.
Ik waardeer je openingsposts! Grote klasse en oprechte dankbaarheid vanuit mij, je doet het top.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja van de deelnemende landen.
Moet ik nou alles voorkauwen?
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hiervoor mijn oprechte verontschuldigingen, collega.
Waarschijnlijk vannacht bij Murica voor het laatstquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Laten we hopen dat Jan Roelfs geen wedstrijden doet met Qatar. Met z'n Kaataar.
Zoveel plek heb ik niet thuis.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het maar een kleine stadion om heel eerlijk te zijn. Was een stadion van 30k die ze hebben verhoogd naar 45K
Nee, viel mij gewoon op je fascinatie met curacao. Interesse naar de achtergrond.quote:
Zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:48 schreef Felagund het volgende:
Nu ineens wel bijna vol, moest je voor de openingsceremonie apart betalen?
Canadees kennerspubliek gaat alleen voor het voetbal naar het stadion.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:48 schreef Felagund het volgende:
Nu ineens wel bijna vol, moest je voor de openingsceremonie apart betalen?
Weet je wat ook een mooi volkslied is? Die van Italie. Denk dat ik daar ook goed voor ga staan wanneer die spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het Canadees volkslied vind ik trouwens 1 van de mooiste van het WK Ik ga er straks voor staan
Die spelen overmorgen tegen Rusland.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wat ook een mooi volkslied is? Die van Italie. Denk dat ik daar ook goed voor ga staan wanneer die spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |