Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg drinkende voetballers", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Naar de wedstrijden of alleen tijdens de reclame niet?quote:
VOETBAL = OORLOGquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef xzaz het volgende:
Hele generatie die nu opgroeien zonder oorlog
mag toch wel een beetje ruig bij zo'n wedstrijdquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar de wedstrijden of alleen tijdens de reclame niet?
Niet deze treurnis op de Belg kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg drinkende voetballers", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef xzaz het volgende:
Hele generatie die nu opgroeien zonder oorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |