Dit jaar hebben we de VOC mentaliteitquote:
We roeien de tegenstander uit?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit jaar hebben we de VOC mentaliteit
Sfeer is wel veranderd jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Keihard de muziek aan (zie ik op de Belg), we zijn echt aan de andere kant van de oceaan he.
Maar wat voor éénquote:
Klopt, Pino is zelfs premier.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet deze treurnis op de Belg kijken
Dat Vlaamse accentje maakt alles vrolijker, volgens mij is het in dat land altijd Sesamstraat.
We zijn hier niet op de Spelen.quote:
Jongeman, anders ie het allemaal niet haalbaar, groetjes Infantiel.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Gaan we in de finales ook waterbreaks houden. Kappen nou echt met deze aids
Aankomend jaar ook in de Champions League, let maar op.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Zwembadje op de middenstip als het echt loeiheet is.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb nog geen goede scheidsrechter gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Slechte scheids, geeft geen geel wanneer het moet, loopt in de weg, laat een vrije trap niet kort nemen. Stuur die maar naar huis
RIP hersencellen.quote:
Die zien we vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede scheidsrechter gezien.
Die sturen ze retour.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede scheidsrechter gezien.
Dan slaap ikquote:
Zonder gekheid, de Vlaamse tv is best wel leuk en kwalitatief best goed te noemen.quote:
Het is juist goed om een keer in een vreemde taal te kijken/luisteren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |