Gewoon wisselen toch? Die hij normaal in de VS moest fluiten wisselen met die in Canada/Mexicoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan je toch niet maken tegenover de scheidrechters die al aangesteld waren joh
Zeg maar t halve deelnemersveld dit wk..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch zondagvijfdeklasser dit. Leuk hard rennen maar nul techniek
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is juist goed om een keer in een vreemde taal te kijken/luisteren!
Spits van Villarrealquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Typisch zondagvijfdeklasser dit. Leuk hard rennen maar nul techniek
Waarom zou je dit moéten kijken?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja als je Champions League gewoon bent en je moet dan deze shit kijken....
Wel je gelooft het niet maar dat is mijn dialectquote:
Hoeveel heb jij er al achter de kiezen?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk alleen de Eredivisie en de 1e divisie en ik vind dit ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kijkt toch ook wel eens de Croky cup?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
gezelligheidquote:
Wees welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Nog wat gemist naast het doelpunt en de beste drinkpauze ooit? Oh nee wacht dat is vannacht pas.
menigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al achter de kiezen?
Koekoekquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij zijn taken als mod wél serieus neemt
@:onlogisch
Dat lijkt mij nu wel een leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brazilië - Marokko is om 0:00.
??? Dit niveau is veel beter dan edquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de Eredivisie en de 1e divisie en ik vind dit ook gewoon kut.
Warm bad hierquote:
Ook wel zin in jaquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu wel een leuke wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |