Wat is je punt dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Doorgaans beginnen we zinnen met een hoofdletter en eindigen we met een punt.
Buiten komenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als je wat vaker buitenkomt gaat dat er weer af
..... is dat zO ?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Doorgaans beginnen we zinnen met een hoofdletter en eindigen we met een punt.
Alleen als je binnen 50 meter van een school komtquote:
Belachelijke prijzen. En dan moet je er nog komen.quote:
Gohquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nu snap ik het grapje van @:Coco pas.
En verblijven..quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Belachelijke prijzen. En dan moet je er nog komen.
Met hotel enzo ben je 5k kwijt. Dan volg ik het WK liever hier op zolder.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mondje en z'n kontjequote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Coco het volgende:
Benieuwd hoeveel @:dombohetolifantje1 heeft moeten betalen.
meer dan 40 euro?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Solotovski het volgende:
Zou alleen voor een halve finale of finale best een aanzienlijk bedrag neer willen leggen
Fuck de rest hoor
Gewoon ff op en neer johquote:
En dan nog een dame van plezier, wat zouden die daar kosten?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan wel een attendance van boven de 95%.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
En ze hebben niet eens het fatsoen om klapvee naar binnen te trekken en laten gewoon zien dat halve stadions gevuld OK is. Kut FIFA
Ik heb niet eens een zolder. Wel een kruipruimte.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hotel enzo ben je 5k kwijt. Dan volg ik het WK liever hier op zolder.
volgens mij heb je in alle drie de landen nogal veel crackhoertjesquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan nog een dame van plezier, wat zouden die daar kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |