Daar zouden ze toch Malic aan moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat ze niet alleen tegen Bosnië speelden
Ze speelden ook tegen Herzegovina
Je ziet het verkeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe slecht moest Italië wel niet zijn om van dit Bosnië te verliezen
X is als een toilet in het tankstation die overstroomt door alle poep die er in is gescheten.quote:
Mooi, dan kan ik slapen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb beslist ik wil kijken vannacht naar de USA
Naar welke reclame kijk je uit?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
ben er weer, mooi op tijd voor de rust
Ja of Ronaldo of beidenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zou Canada helpen als ze een voormalig derde spits van Feyenoord op de bank hadden
Hoelaat komt Mootje dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb beslist ik wil kijken vannacht naar de USA
Het idee is ook niet veel kansen creeëren, het idee is weinig kansen creeëren en ze wel direct afmaken.quote:
De supporters van Bosnië gaan prima om met die van Herzegovina.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Normaal zitten supporters van beide landen toch niet bij elkaar?
Nee, maar nu is het prima want Herzegovina zit er ook tussen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wel op WK’s/EK’s.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |