SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Stuur maar gelijk hiernaartoe als het stopt met verstoppertje spelen. Heb ik een excuus om niet het water in te hoevenquote:
Misschien kan een aanwezige mod het aanpassen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut had een dimmie topic moeten zijn.
quote:Op maandag 8 juni 2026 20:09 schreef Nizno het volgende:
[KSC #19930] Er was een verjaardagsTT beloofd
Hebben ze je weer in het ootje genomen.quote:
Lekker. Was ik ook van plan.quote:
quote:
Dimmy is jarig namelijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut had een dimmie topic moeten zijn.
Ja er is een andere TT die ga ik niet ongevraagd aanpassen.quote:
Wel buiten laten staan hčquote:Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het noodweer staat voor de deur hier. Aftellen geblazen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het noodweer staat voor de deur hier. Aftellen geblazen.
Het is haar eigen TT?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is een andere TT die ga ik niet ongevraagd aanpassen.
Lastige dit. Het worden er drie. Resa Rosalinda Cornelia zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:07 schreef Rozevla het volgende:
De meest voorkomende babynamen in de regio Londen zijn Muhammad voor jongens en Amelia voor meisjes.
De namen verschillen enigszins per stadsdeel, maar op regionaal niveau (gebaseerd op het Office for National Statistics) domineert Muhammad de jongenslijst.
Londen heeft een grote diversiteit aan culturen, wat zorgt voor een andere top dan in de rest van het land.
Terwijl Muhammad in heel Engeland en Wales de populairste jongensnaam is, geldt dit voor Olivia en Amelia aan de meisjeskant.
![]()
zelden.. ik ben slecht in vroeg slapen, dan moet ik echt heel erg moe zijnquote:
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zelden.. ik ben slecht in vroeg slapen, dan moet ik echt heel erg moe zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey Dotquote:Op maandag 8 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo het is ineens donker. Het lijkt wel herfst buiten.
Hey Nielsquote:
Hier is juist net de zon gaan schijnen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Hoi, kan jij de TT aanpassen naarquote:Op maandag 8 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Laat me toch eens met rust.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Pakken we Dimm en Ama erbij zijn we compleet. Waar is Kwiwi eigenlijk?
Hier heeft het een beetje geregend en was het even een beetje donker.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vijf minuten wind, wat regen, en dat was het wel weer
Wat ga je met ze doen?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gevlucht voor jou verwacht ikquote:Op maandag 8 juni 2026 20:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Leuke namenquote:Op maandag 8 juni 2026 20:07 schreef Rozevla het volgende:
De meest voorkomende babynamen in de regio Londen zijn Muhammad voor jongens en Amelia voor meisjes.
De namen verschillen enigszins per stadsdeel, maar op regionaal niveau (gebaseerd op het Office for National Statistics) domineert Muhammad de jongenslijst.
Londen heeft een grote diversiteit aan culturen, wat zorgt voor een andere top dan in de rest van het land.
Terwijl Muhammad in heel Engeland en Wales de populairste jongensnaam is, geldt dit voor Olivia en Amelia aan de meisjeskant.
![]()
Heb jij nog goede tips voor lang parkeren bij Schiphol?quote:
Ja dat kan ik.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoi, kan jij de TT aanpassen naar
DIMMIE GEFELICITEERD
?
Die is gewoon boos dat d'r zusje wel mee magquote:Op maandag 8 juni 2026 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Vervolgens ziet Dimmie het niet meer maar goed.
quote:Prinses Ariane (19) reist binnenkort met haar ouders af naar Houston om Oranje aan te moedigen tijdens het WK. Dat heeft de RVD maandag bekendgemaakt. Het drietal woont op 20 juni de groepswedstrijd Nederland-Zweden bij.
Hier begint de zon alweer te schijnenquote:
Ben je uit het wak geklommen?quote:
Ook nog een roedel vrouwen versierd?quote:
Jawel hoorquote:Op maandag 8 juni 2026 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Vervolgens ziet Dimmie het niet meer maar goed.
Beetje vreemde snaaiquote:
Wtf!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon boos dat d'r zusje wel mee mag
[..]
ietsjes beter voor mijn figuurquote:
Het is ook altijd de jongste die verwend wordtquote:Op maandag 8 juni 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Ga dit gelijk even in de familie app bespreken
Ik ben niet bekend met jouw figuur dus daar kan ik niet over oordelenquote:
Nee joh, die brave jongen durft niet zulke woorden te gebruiken, die zou eerder zeggen 'sorry voor het lastigvallen'quote:Op maandag 8 juni 2026 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
nattekat op de chat
Ik open de stream even om te kijken wat de stand is en ze maken de winnende, graag gedaan.quote:
Slechte generale.....quote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met pijn en moeite winnen van Oezbekistan
Manmanmanmanmanmanmanmanmanman
Geloof ik in dit geval echt helemaal niet in....quote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geloof ik in dit geval echt helemaal niet in....
Meestal is dat toch een goed teken als ze met zulke wedstrijden maar matig zijn, dan onderschat iedereen ze op het WKquote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met pijn en moeite winnen van Oezbekistan
Manmanmanmanmanmanmanmanmanman
in 2010 zag ik het voor aanvang van het toernooi ook helemaal niet zitten....quote:
Does rustig. Oma is het er namelijk niet mee eens.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Ga dit gelijk even in de familie app bespreken
quote:
Morguh herenquote:
quote:
quote:
Correct en tevens juist. Eerste 45 minuten werk er alweer op zitten. Nu eerst beetje sportenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Eerste 45 minuten werk er alweer op zitten. Nu eerst beetje sporten
Nog welquote:
Morguhquote:
Bbbrrrrr das koud ijszwemmenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n neus zit nog steeds dicht van het ijszwemmen
Daar hoef je niet bejaard voor te zijn ik was 23 toen mijn rugklachten begonnenquote:
Nu moet je echt fietsen 🚴♀️quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog even een liedje Ensiferum luisteren en dan mijn dikke lijf de fiets op hijsen.
Gisteravond vergeten de batterij aan de oplader te leggen.
O jee ik ook van 10 tot 11quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker vroeg begonnen, straks wel tussendoor naar de fysio.
Morguh GG, met frisse moed beginnenquote:
Waarom doe je dat ,is dat ergens goed voor?quote:
Was gewoon een buitenzwembad voor de zwemconditiequote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ,is dat ergens goed voor?
Jong geleerd, oud gedaan!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bejaard voor te zijn ik was 23 toen mijn rugklachten begonnen
En bestond je conditie nog?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was gewoon een buitenzwembad voor de zwemconditie
O zag je al zwemmen tussen de ijsblokjesquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was gewoon een buitenzwembad voor de zwemconditie
Lol zo had ik het nog niet bekekenquote:
Moet nog naar Utrecht vanmiddag maar denk dat ik maar met het OV ga ipv met de fiets.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het vandaag zeker weer zo'n wisselvallige dag worden met de hele tijd buien, dacht dat het zomer was
Ik ben in Utrechtquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet nog naar Utrecht vanmiddag maar denk dat ik maar met het OV ga ipv met de fiets.
Ik zie zon.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
Gaat het vandaag zeker weer zo'n wisselvallige dag worden met de hele tijd buien, dacht dat het zomer was
Ik ook, maar net regende het weer en ik zie ook weer donkergrijze wolken aankomenquote:
ik ookquote:
Idem!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog steeds in de provincie Utrecht
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)cemel-meer-in-belgie
Belgen@:capuchon_jongen
quote:Toen het drankje na de oorlog de grens over ging, waren er opnieuw problemen met de naam. De producent kreeg te horen dat Chocomel te veel leek op de term chocomelk. De producent besloten daarom C...c.mel op de verpakking te zetten, wat in de volksmond al snel Cécémel werd.
Verlaten is hatenquote:
quote:
Is dit iemand die de frituur bespeelt?quote:friturist Dorien Nuyts
Ik zou zeggen ga wat vaker naar buiten, maar daar is het ook niet echt vitamine D weer de afgelopen weekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de vitamine D-uitslag terug. Ik slik het al, maar hij is nog steeds te laag en moet nu de komende maanden een hogere dosis slikken en daarna een iets lagere tot mei volgend jaar.
De ultieme zolderkamerautist dit.
Slikken krengquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de vitamine D-uitslag terug. Ik slik het al, maar hij is nog steeds te laag en moet nu de komende maanden een hogere dosis slikken en daarna een iets lagere tot mei volgend jaar.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Is dit iemand die de frituur bespeelt?
quote:de friturist m
(beroep) iemand die een frituur uitbaat
Vinden die Belgen schijnbaar heel moeilijk om te begrijpen. Waarschijnlijk omdat die k er niet achter staat bij de merknaam, dan weten ze niet wat het isquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heel verwarrend ja, om een chocomelk product een naam te geven die lijkt op chocomelk.
Is blijkbaar heel Belgisch. Klinkt heel luxe voor iets wat niet luxe isquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Is dit iemand die de frituur bespeelt?
Moetiknaardedokter:quote:Deze ziektes of klachten komen niet door te weinig vitamine D:
moe zijn
Ja nee oké.quote:Welke klachten heeft u bij een vitamine D tekort?
U kunt last hebben van één of meer van deze klachten:
Moeheid of weinig energie
Chique naam voor snackbaruitbaterquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is blijkbaar heel Belgisch. Klinkt heel luxe voor iets wat niet luxe is
Klaarblijkelijk. En je kan er zelfs bekende Belg mee worden daar.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is blijkbaar heel Belgisch. Klinkt heel luxe voor iets wat niet luxe is
Ja gaat goed daarquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Thuisarts.nl:
[..]
Moetiknaardedokter:
[..]
Ja nee oké.
Wtf?! Heel veel sterkte, man!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lig nog aardig in de prak. Had ik verteld dat ik de 30e ben beroofd met geweld? Ben een week doorgelopen ivm werkverantwoordelijkheden, maar ik heb het hard teruggekregen. Had gelijk naar m'n huisarts moeten luisteren. Luister naar je lichaam zei ze.
Rechterrib, rechterschouder, Linkerkaak en linker blauw oog. Dacht dat het mee zou vallen de harde die ik altijd was, maar valt toch niet mee.![]()
Groepje antillianen op fatbikes. Staan wel op camera bij het metrostation, tabakszaak en de AH waar m'n pas is misbruikt gelukkig. Slachtofferhulp belde me, maar heb ik voor bedankt.
Al met al best klote.
Moe zijn en moeheid zijn toch ook 2 totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Thuisarts.nl:
[..]
Moetiknaardedokter:
[..]
Ja nee oké.
Ik nietquote:
Ik moet 40 slikken en ze hebben 25 of 50. Ja nee oké.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. En je kan er zelfs bekende Belg mee worden daar.
[..]
Ja gaat goed daar
Whuuuutquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Lig nog aardig in de prak. Had ik verteld dat ik de 30e ben beroofd met geweld? Ben een week doorgelopen ivm werkverantwoordelijkheden, maar ik heb het hard teruggekregen. Had gelijk naar m'n huisarts moeten luisteren. Luister naar je lichaam zei ze.
Rechterrib, rechterschouder, Linkerkaak en linker blauw oog. Dacht dat het mee zou vallen de harde die ik altijd was, maar valt toch niet mee.![]()
Groepje antillianen op fatbikes. Staan wel op camera bij het metrostation, tabakszaak en de AH waar m'n pas is misbruikt gelukkig. Slachtofferhulp belde me, maar heb ik voor bedankt.
Al met al best klote.
Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Om vitamine D beter op te nemen, kun je het beste vetter eten tijdens de maaltijd waarin je de vitamine inneemt. Vitamine D is namelijk een vetoplosbare vitamine. Dit betekent dat je darmen vet nodig hebben om de vitamine goed in je lichaam te loodsen. Uit onderzoek blijkt dat de opname tot wel 25% tot 40% hoger is als je het bij een vetrijke maaltijd inneemt.
Thnx. Komende dagen maar 'ns met m'n Lego aan de gang. Moet iets te doen hebben en geen zin in gamen.quote:
Lekker rustig aan doen, kerelquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Thnx. Komende dagen maar 'ns met m'n Lego aan de gang. Moet iets te doen hebben en geen zin in gamen.
50 dan maar. volgens mij kan een overschot aan vitamine D niet heel veel kwaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet 40 slikken en ze hebben 25 of 50. Ja nee oké.
kwam die uit italie?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik hoor de brievenbus. Volgens mij is mijn Dark Flareon kaart er eindelijk na 2 weken.
oh dat is raar want Duitsland is meestal wel redelijk snel.quote:
Ik was ook even "bang" dat die kwijt was geraakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is raar want Duitsland is meestal wel redelijk snel.
Italie is altijd een drama. Heb wel eens anderhalve maand moeten wachten op een zending daar vandaan.
heeft pokemon nog nederlandstalige kaarten? dacht dat ze die vroeger wel hadden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was ook even "bang" dat die kwijt was geraakt.Italië heb ik nog niks gekocht maar de meeste kaarten zijn ook Italiaans die ze verkopen.
Jazeker, iig de oude kaarten zie ik wel in het Nederlands. Weet niet of ze nog steeds in het Nederlands worden gedrukt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft pokemon nog nederlandstalige kaarten? dacht dat ze die vroeger wel hadden.
maar dat is geen eeveequote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik hoor de brievenbus. Volgens mij is mijn Dark Flareon kaart er eindelijk na 2 weken.
quote:
Bijna tijd voor de Mamobo.quote:
Sorry, heb honger.quote:
Ik heb bifana voor je!quote:
Whut.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Al met al best klote.
Daar ben ik ook eens geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:11 schreef rival het volgende:
Zaterdag eindelijk eens gaan ijskarten in Ruckphen. Van genoten
[ afbeelding ]
Ik ben er 1 keer eerder heen gegaan met een date, maar toen waren ze al dicht.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook eens geweest
Was lachen
Ik was er ook met een date toenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer eerder heen gegaan met een date, maar toen waren ze al dicht.
Ja ik heb echt gelachen. Ik kreeg ook 2x een snelle kart, dan is het extra leuk.
Er zijn meerdere berovingen op Hoogvliet geweest dat weekend. Er moet maar 'ns met de lat over.quote:
#hoedanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. Maar ook van een dinsdag mag je genieten hoor
Wel meer dan dat. Vooroordelen worden wel bevestigd zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er zijn meerdere berovingen op Hoogvliet geweest dat weekend. Er moet maar 'ns met de lat over.
Fok! knokploeg al gebeld?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er zijn meerdere berovingen op Hoogvliet geweest dat weekend. Er moet maar 'ns met de lat over.
Begrijp me niet verkeerd Stig. Ik werk op de lokale powerplant en 90% is buitenlander, maar die werken gewoon voor hun centen net als ik. Het zijn gastjes die 's-ochtends door hun moeder op de straat worden gekieperd anders krijgen ze met de riem. Cultuurdingetje.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Vooroordelen worden wel bevestigd zo.
Hebben die fatbikes dan?quote:
Ik weet niet of dat in het budget past tbh. Maar een broccoli kapsel moet lukken.quote:
Een scheidsrechter is ook al geweigerd om het land binnen te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)welkom-op-wk-voetbal
Wat een land man
Hoezo kan de VS visums voor Canada en Mexico intrekken?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een land man
Iran speelt al zijn groepswedstrijden in de US.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo kan de VS visums voor Canada en Mexico intrekken?
Tickets, geen visums als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo kan de VS visums voor Canada en Mexico intrekken?
ze doen er alles aan zodat ze zelf gaan winnenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een scheidsrechter is ook al geweigerd om het land binnen te komen.
LAND OF THE FREE!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een land man
Grote kans inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze doen er alles aan zodat ze zelf gaan winnen
straks gaan ze spelers hun visa afkeuren.
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
LAND OF THE FREE!
HOME OF THE BRAVE!![]()
Je bent gewoon jaloers dat jij niet in THE BEST COUNTRY ON THE PLANET woont!
Ja dat ontbreekt er nog maar aan idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze doen er alles aan zodat ze zelf gaan winnen
straks gaan ze spelers hun visa afkeuren.
het zou me echt niks verbazen.quote:
Ik las te snelquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tickets, geen visums als ik het zo lees.
Dat land is zichzelf aan het slopen en het is nog democratisch ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zou me echt niks verbazen.
ik vind online de filmpjes wel mooi van Amerikaanse supports en dat ze beter zijn dan Europese.
Dan zie je de vergelijking en is diteen toepasselijke uitdrukking.
ik heb kleuterklassen gezien met meer enthousiasme voor dingen dan Amerikaanse voetbalsupports.
Nou en. Terug naar eigen land.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd Stig. Ik werk op de lokale powerplant en 90% is buitenlander, maar die werken gewoon voor hun centen net als ik. Het zijn gastjes die 's-ochtends door hun moeder op de straat worden gekieperd anders krijgen ze met de riem. Cultuurdingetje.
Wat een gaaf land is het toch ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een land man
Waar woont die beste man?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een scheidsrechter is ook al geweigerd om het land binnen te komen.
Ik had een collega die was in het vliegtuig geboren onderweg voor Shell vanuit Nigeria omdat z'n pa daar werkte dus dat paspoort. Heeft 'm z'n leven achtervolgd. Als zeeman is dat niet handig.quote:
Beetje maarquote:
Het slachtoffer is een andere Nigeriaan in Nigeria?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ook goeiemorgen. Open X en het eerste wat ik zie is iemand die meerdere keren in zijn nek wordt gestoken door een Nigeriaan
Dat zou ik mn moeder kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik had een collega die was in het vliegtuig geboren onderweg voor Shell vanuit Nigeria omdat z'n pa daar werkte dus dat paspoort. Heeft 'm z'n leven achtervolgd. Als zeeman is dat niet handig.
Een Brit dacht ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het slachtoffer is een andere Nigeriaan in Nigeria?
Ik ben er nu wel te oud voor denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)renlange-afwezigheid
@:cherrylips
Ik ook, maar je kunt dat niet terugdraaien.quote:
Oftewel, het wordt stralend weer.quote:In heel Nederland geldt vanaf dinsdagmiddag code geel, meldt het KNMI. Verspreid over het land kunnen enkele stevige onweersbuien overtrekken, met mogelijk hagel en windstoten.
Hoe vaak heb jij bij die blinde tongzoenmuur gestaan toen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel te oud voor denk ik.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij bij die blinde tongzoenmuur gestaan toen?
Xquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ook goeiemorgen. Open X en het eerste wat ik zie is iemand die meerdere keren in zijn nek wordt gestoken door een Nigeriaan
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook. ook nooit gedaan.quote:
Maar slangen zijn leuk. Daar hoeft je hartslag toch niet van omhoog.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Je had wel dat je hartslag werd gemeten als je een grote slang vasthield, maar dat beest lag te pitten. Is m'n nicht aan de beurt, maken ze hem wakker. Die hartslag
joh wat naar voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Al met al best klote.
Nee een Ier in Belfastquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het slachtoffer is een andere Nigeriaan in Nigeria?
Van die puisterige jochies met dikke gel in hun haar en stukjes eten in de beugel.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook. ook nooit gedaan.
Maar denk jij als jonge wilde lipjes alles aflebberen daar maar niet dus
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die puisterige jochies met dikke gel in hun haar en stukjes eten in de beugel.
De watquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behoorlijk ruk ja, maar ik overleef het wel. Hoest met jou? Word je Thailand al uitgeschopt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh wat naar voor jewat een tyfuslijers. hopelijk dat ze worden opgepakt.
joh wat naar voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Al met al best klote.
nopes gedraag mij voorbeeldigquote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog iets spannends te vertellen? Zoals criminal mastermind @:bitterbal nog een cunning plan #Baldrick uitgevoerd?
weet ik nog nietquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Behoorlijk ruk ja, maar ik overleef het wel. Hoest met jou? Word je Thailand al uitgeschopt?
Mensen laten zich snel bangmaken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet geīnformeerd blijven over de wereld natuurlijk
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die puisterige jochies met dikke gel in hun haar en stukjes eten in de beugel.
quote:
Met dank aan de AI samenvattingquote:De zoenmuur (ook wel de 'blinde kusmuur') was een berucht onderdeel van de MegaFestiatie, een immens populair jongerenevenement dat tussen 1993 en 2004 jaarlijks in juli werd georganiseerd in de Jaarbeurs Utrecht.
Het concept: De muur was letterlijk een blinde wand met gaten erin. Aan de ene kant stonden meisjes, aan de andere kant jongens (of andersom).
De spanning: Je stak je tong of lippen door het gat zonder te weten wie er aan de andere kant stond.
Doelgroep: Het evenement trok jaarlijks tienduizenden tieners tussen de 10 en 18 jaar en combineerde beroepsoriëntatie met popconcerten en bizarre attracties.
ik las te snel en las gangbangen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen laten zich snel bangmaken tegenwoordig.
I wish you all the best. Ik heb overmorgen zaken te bespreken om weer de expat uit te gaan hangen want ben het behoorlijk zat hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog nietVolgende week moeten de court papers klaar zijn. misschien staat daar meer in
Waarom zou ik dat verzinnen?quote:
dit jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een muur wat wat gaten in. Ietwat onschuldige glory hole
Ja! Maar gewoon om je weer even 20 te voelenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel te oud voor denk ik.
Ja, vast, maar dit was daar geen onderdeel van.quote:
ja dat snap ik na deze gebeurtenis.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
I wish you all the best. Ik heb overmorgen zaken te bespreken om weer de expat uit te gaan hangen want ben het behoorlijk zat hier.
Ik niet. Uitstekende jeugd gehad. Moderne ouders en op m'n 19e met geld van familie en Brussel op pad geweest in Denemarken. Op m'n 25e clubdealer geweest coke en pillen, veel van geleerd. Verder technicus als beroep en dat doe ik nog steeds. Prima leef.quote:
Volgens mij was ik 16 ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Maar gewoon om je weer even 20 te voelen
Maar je hebt niet de blindetongmuur meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Uitstekende jeugd gehad. Moderne ouders en op m'n 19e met geld van familie en Brussel op pad geweest in Denemarken. Op m'n 25e clubdealer geweest coke en pillen, veel van geleerd. Verder technicus als beroep en dat doe ik nog steeds. Prima leef.
Nog nooit voor eentje uitgenodigd.quote:
Wij hadden de beste jeugdquote:
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
op @:haags na vind ik Den Haag niet veel zaaks, maar ik ben blij Nederlander en Noordwesteuropeaan te zijn.
Zit meer achter Bitter. Ik ben in 2012 vertrokken naar Oostende omdat ik R'dam spuugzat was. In 2016 teruggeroepen om voor m'n pa te zorgen. Pappa is twee jaar geleden overleden en ik heb z'n huis overgenomen. Moeder, zus en broer in de buurt is zo. Ik kan wel weer internationaal werken, maar hou dit huis vast inclusief hier aftikken.quote:
Je kunt je zo aanmelden hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog nooit voor eentje uitgenodigd.
[..]
Wij hadden de beste jeugd
Agga topcity.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
op @:haags na vind ik Den Haag niet veel zaaks, maar ik ben blij Nederlander en Noordwesteuropeaan te zijn.
Hoeveel 14 tot 18 jarigen hadden er toen aids?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goorlie. No wonder dat iedereen aids had toen
Bij jou?quote:
Moet het nageven. Den Haag heeft prima resto's.quote:
Als kiespijn.quote:
20%quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel 14 tot 18 jarigen hadden er toen aids?
[..]
Bij jou?
Dat is wel een boel en jammerquote:
Volledig uit de lucht gegrepen. Maar al was het waar, nog steeds verre van "iedereen".quote:
johquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volledig uit de lucht gegrepen. Maar al was het waar, nog steeds verre van "iedereen".
Ja nooit aan toe gekomen om er eens heen te gaan. Zag net dat het toch 20 jaar bestaan heeft. #methusalemquote:
Van het weekend vroeg iemand nog of ik coke kon regelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Uitstekende jeugd gehad. Moderne ouders en op m'n 19e met geld van familie en Brussel op pad geweest in Denemarken. Op m'n 25e clubdealer geweest coke en pillen, veel van geleerd. Verder technicus als beroep en dat doe ik nog steeds. Prima leef.
en kan je dat? ik vraag dit voor een vriendquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Van het weekend vroeg iemand nog of ik coke kon regelen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
en kan je dat? ik vraag dit voor een vriend
Ja, maar ik zei neequote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
en kan je dat? ik vraag dit voor een vriend
2010 geloof daar geweest. Was wel leuk om te zien. Wilde er nog eens naar terug om de uitbreidingen die ze destijds hadden verwezenlijkt te zien, maar nooit aan toe gekomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nooit aan toe gekomen om er eens heen te gaan. Zag net dat het toch 20 jaar bestaan heeft. #methusalem
In Hamburg hebben ze MiWuLa, dat is nog veel groter. Dat is wel fantastisch hoor. Is ook tot diep in de nacht openquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2010 geloof daar geweest. Was wel leuk om te zien. Wilde er nog eens naar terug om de uitbreidingen die ze destijds hadden verwezenlijkt te zien, maar nooit aan toe gekomen.
Voor ik dood ben wil ik nog wel een keer echt goede worstenbroodjes hebben gehad. Niet van die flauwe supermarktrommel.quote:
Oh, daar nooit geweest. Maar ik moet nog eens die kant op voor Heide-park en Serengeti park.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Hamburg hebben ze MiWuLa, dat is nog veel groter. Dat is wel fantastisch hoor. Is ook tot diep in de nacht open
Eventjes naar Den Boschquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor ik dood ben wil ik nog wel een keer echt goede worstenbroodjes hebben gehad. Niet van die flauwe supermarktrommel.
Dit is ook van de Lidl hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor ik dood ben wil ik nog wel een keer echt goede worstenbroodjes hebben gehad. Niet van die flauwe supermarktrommel.
ik heb er nog eentje in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het probleem is dus dat ik vrijwel nooit iets in Brabant te zoeken heb, eens in de zoveel jaar misschien een keer concert maar dan ga ik ook alleen maar naar de Burger King of McDonalds en het concertgebouw.quote:
Keer een dagje met Bossie naar Den Bosch. Lekker Bossche bollen frete en worstebroodjesquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het probleem is dus dat ik vrijwel nooit iets in Brabant te zoeken heb, eens in de zoveel jaar misschien een keer concert maar dan ga ik ook alleen maar naar de Burger King of McDonalds en het concertgebouw.
Brabant is echt fucking lang met de trein gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keer een dagje met Bossie naar Den Bosch. Lekker Bossche bollen frete en worstebroodjes
Mwahquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Brabant is echt fucking lang met de trein gek.
Moet er wel wat voor over hebben jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
2,5 tot 3 uurquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |