Dat land is zichzelf aan het slopen en het is nog democratisch ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
het zou me echt niks verbazen.
ik vind online de filmpjes wel mooi van Amerikaanse supports en dat ze beter zijn dan Europese.
Dan zie je de vergelijking en is diteen toepasselijke uitdrukking.
ik heb kleuterklassen gezien met meer enthousiasme voor dingen dan Amerikaanse voetbalsupports.
Nou en. Terug naar eigen land.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd Stig. Ik werk op de lokale powerplant en 90% is buitenlander, maar die werken gewoon voor hun centen net als ik. Het zijn gastjes die 's-ochtends door hun moeder op de straat worden gekieperd anders krijgen ze met de riem. Cultuurdingetje.
Wat een gaaf land is het toch ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)welkom-op-wk-voetbal
Wat een land man
Waar woont die beste man?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een scheidsrechter is ook al geweigerd om het land binnen te komen.
Ik had een collega die was in het vliegtuig geboren onderweg voor Shell vanuit Nigeria omdat z'n pa daar werkte dus dat paspoort. Heeft 'm z'n leven achtervolgd. Als zeeman is dat niet handig.quote:
Beetje maarquote:
Het slachtoffer is een andere Nigeriaan in Nigeria?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ook goeiemorgen. Open X en het eerste wat ik zie is iemand die meerdere keren in zijn nek wordt gestoken door een Nigeriaan
Dat zou ik mn moeder kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik had een collega die was in het vliegtuig geboren onderweg voor Shell vanuit Nigeria omdat z'n pa daar werkte dus dat paspoort. Heeft 'm z'n leven achtervolgd. Als zeeman is dat niet handig.
Een Brit dacht ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het slachtoffer is een andere Nigeriaan in Nigeria?
Ik ben er nu wel te oud voor denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)renlange-afwezigheid
@:cherrylips
Ik ook, maar je kunt dat niet terugdraaien.quote:
Oftewel, het wordt stralend weer.quote:In heel Nederland geldt vanaf dinsdagmiddag code geel, meldt het KNMI. Verspreid over het land kunnen enkele stevige onweersbuien overtrekken, met mogelijk hagel en windstoten.
Hoe vaak heb jij bij die blinde tongzoenmuur gestaan toen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel te oud voor denk ik.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij bij die blinde tongzoenmuur gestaan toen?
Xquote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ook goeiemorgen. Open X en het eerste wat ik zie is iemand die meerdere keren in zijn nek wordt gestoken door een Nigeriaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |