SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Stuur maar gelijk hiernaartoe als het stopt met verstoppertje spelen. Heb ik een excuus om niet het water in te hoevenquote:
Misschien kan een aanwezige mod het aanpassen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut had een dimmie topic moeten zijn.
quote:Op maandag 8 juni 2026 20:09 schreef Nizno het volgende:
[KSC #19930] Er was een verjaardagsTT beloofd
Hebben ze je weer in het ootje genomen.quote:
Lekker. Was ik ook van plan.quote:
quote:
Dimmy is jarig namelijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut had een dimmie topic moeten zijn.
Ja er is een andere TT die ga ik niet ongevraagd aanpassen.quote:
Wel buiten laten staan hèquote:Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het noodweer staat voor de deur hier. Aftellen geblazen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het noodweer staat voor de deur hier. Aftellen geblazen.
Het is haar eigen TT?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is een andere TT die ga ik niet ongevraagd aanpassen.
Lastige dit. Het worden er drie. Resa Rosalinda Cornelia zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:07 schreef Rozevla het volgende:
De meest voorkomende babynamen in de regio Londen zijn Muhammad voor jongens en Amelia voor meisjes.
De namen verschillen enigszins per stadsdeel, maar op regionaal niveau (gebaseerd op het Office for National Statistics) domineert Muhammad de jongenslijst.
Londen heeft een grote diversiteit aan culturen, wat zorgt voor een andere top dan in de rest van het land.
Terwijl Muhammad in heel Engeland en Wales de populairste jongensnaam is, geldt dit voor Olivia en Amelia aan de meisjeskant.
![]()
zelden.. ik ben slecht in vroeg slapen, dan moet ik echt heel erg moe zijnquote:
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zelden.. ik ben slecht in vroeg slapen, dan moet ik echt heel erg moe zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey Dotquote:Op maandag 8 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo het is ineens donker. Het lijkt wel herfst buiten.
Hey Nielsquote:
Hier is juist net de zon gaan schijnen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Hoi, kan jij de TT aanpassen naarquote:Op maandag 8 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Laat me toch eens met rust.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Pakken we Dimm en Ama erbij zijn we compleet. Waar is Kwiwi eigenlijk?
Hier heeft het een beetje geregend en was het even een beetje donker.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vijf minuten wind, wat regen, en dat was het wel weer
Wat ga je met ze doen?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gevlucht voor jou verwacht ikquote:Op maandag 8 juni 2026 20:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Leuke namenquote:Op maandag 8 juni 2026 20:07 schreef Rozevla het volgende:
De meest voorkomende babynamen in de regio Londen zijn Muhammad voor jongens en Amelia voor meisjes.
De namen verschillen enigszins per stadsdeel, maar op regionaal niveau (gebaseerd op het Office for National Statistics) domineert Muhammad de jongenslijst.
Londen heeft een grote diversiteit aan culturen, wat zorgt voor een andere top dan in de rest van het land.
Terwijl Muhammad in heel Engeland en Wales de populairste jongensnaam is, geldt dit voor Olivia en Amelia aan de meisjeskant.
![]()
Heb jij nog goede tips voor lang parkeren bij Schiphol?quote:
Ja dat kan ik.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoi, kan jij de TT aanpassen naar
DIMMIE GEFELICITEERD
?
Die is gewoon boos dat d'r zusje wel mee magquote:Op maandag 8 juni 2026 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Vervolgens ziet Dimmie het niet meer maar goed.
quote:Prinses Ariane (19) reist binnenkort met haar ouders af naar Houston om Oranje aan te moedigen tijdens het WK. Dat heeft de RVD maandag bekendgemaakt. Het drietal woont op 20 juni de groepswedstrijd Nederland-Zweden bij.
Hier begint de zon alweer te schijnenquote:
Ben je uit het wak geklommen?quote:
Ook nog een roedel vrouwen versierd?quote:
Jawel hoorquote:Op maandag 8 juni 2026 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Vervolgens ziet Dimmie het niet meer maar goed.
Beetje vreemde snaaiquote:
Wtf!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon boos dat d'r zusje wel mee mag
[..]
ietsjes beter voor mijn figuurquote:
Het is ook altijd de jongste die verwend wordtquote:Op maandag 8 juni 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Ga dit gelijk even in de familie app bespreken
Ik ben niet bekend met jouw figuur dus daar kan ik niet over oordelenquote:
Nee joh, die brave jongen durft niet zulke woorden te gebruiken, die zou eerder zeggen 'sorry voor het lastigvallen'quote:Op maandag 8 juni 2026 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
nattekat op de chat
Ik open de stream even om te kijken wat de stand is en ze maken de winnende, graag gedaan.quote:
Slechte generale.....quote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met pijn en moeite winnen van Oezbekistan
Manmanmanmanmanmanmanmanmanman
Geloof ik in dit geval echt helemaal niet in....quote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geloof ik in dit geval echt helemaal niet in....
Meestal is dat toch een goed teken als ze met zulke wedstrijden maar matig zijn, dan onderschat iedereen ze op het WKquote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met pijn en moeite winnen van Oezbekistan
Manmanmanmanmanmanmanmanmanman
in 2010 zag ik het voor aanvang van het toernooi ook helemaal niet zitten....quote:
Does rustig. Oma is het er namelijk niet mee eens.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Ga dit gelijk even in de familie app bespreken
quote:
Morguh herenquote:
quote:
quote:
Correct en tevens juist. Eerste 45 minuten werk er alweer op zitten. Nu eerst beetje sportenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Eerste 45 minuten werk er alweer op zitten. Nu eerst beetje sporten
Nog welquote:
Morguhquote:
Bbbrrrrr das koud ijszwemmenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:30 schreef Nattekat het volgende:
M'n neus zit nog steeds dicht van het ijszwemmen
Daar hoef je niet bejaard voor te zijn ik was 23 toen mijn rugklachten begonnenquote:
Nu moet je echt fietsen 🚴♀️quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nog even een liedje Ensiferum luisteren en dan mijn dikke lijf de fiets op hijsen.
Gisteravond vergeten de batterij aan de oplader te leggen.
O jee ik ook van 10 tot 11quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker vroeg begonnen, straks wel tussendoor naar de fysio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |