SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Stuur maar gelijk hiernaartoe als het stopt met verstoppertje spelen. Heb ik een excuus om niet het water in te hoevenquote:
Misschien kan een aanwezige mod het aanpassen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut had een dimmie topic moeten zijn.
quote:Op maandag 8 juni 2026 20:09 schreef Nizno het volgende:
[KSC #19930] Er was een verjaardagsTT beloofd
Hebben ze je weer in het ootje genomen.quote:
Lekker. Was ik ook van plan.quote:
quote:
Dimmy is jarig namelijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut had een dimmie topic moeten zijn.
Ja er is een andere TT die ga ik niet ongevraagd aanpassen.quote:
Wel buiten laten staan hèquote:Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het noodweer staat voor de deur hier. Aftellen geblazen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 juni 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het noodweer staat voor de deur hier. Aftellen geblazen.
Het is haar eigen TT?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is een andere TT die ga ik niet ongevraagd aanpassen.
Lastige dit. Het worden er drie. Resa Rosalinda Cornelia zoiets.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:07 schreef Rozevla het volgende:
De meest voorkomende babynamen in de regio Londen zijn Muhammad voor jongens en Amelia voor meisjes.
De namen verschillen enigszins per stadsdeel, maar op regionaal niveau (gebaseerd op het Office for National Statistics) domineert Muhammad de jongenslijst.
Londen heeft een grote diversiteit aan culturen, wat zorgt voor een andere top dan in de rest van het land.
Terwijl Muhammad in heel Engeland en Wales de populairste jongensnaam is, geldt dit voor Olivia en Amelia aan de meisjeskant.
![]()
zelden.. ik ben slecht in vroeg slapen, dan moet ik echt heel erg moe zijnquote:
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
zelden.. ik ben slecht in vroeg slapen, dan moet ik echt heel erg moe zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hey Dotquote:Op maandag 8 juni 2026 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo het is ineens donker. Het lijkt wel herfst buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |