ietsjes beter voor mijn figuurquote:
Het is ook altijd de jongste die verwend wordtquote:Op maandag 8 juni 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Ga dit gelijk even in de familie app bespreken
Ik ben niet bekend met jouw figuur dus daar kan ik niet over oordelenquote:
Nee joh, die brave jongen durft niet zulke woorden te gebruiken, die zou eerder zeggen 'sorry voor het lastigvallen'quote:Op maandag 8 juni 2026 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
nattekat op de chat
Ik open de stream even om te kijken wat de stand is en ze maken de winnende, graag gedaan.quote:
Slechte generale.....quote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met pijn en moeite winnen van Oezbekistan
Manmanmanmanmanmanmanmanmanman
Geloof ik in dit geval echt helemaal niet in....quote:
quote:Op maandag 8 juni 2026 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geloof ik in dit geval echt helemaal niet in....
Meestal is dat toch een goed teken als ze met zulke wedstrijden maar matig zijn, dan onderschat iedereen ze op het WKquote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met pijn en moeite winnen van Oezbekistan
Manmanmanmanmanmanmanmanmanman
in 2010 zag ik het voor aanvang van het toernooi ook helemaal niet zitten....quote:
Does rustig. Oma is het er namelijk niet mee eens.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf!![]()
Ga dit gelijk even in de familie app bespreken
quote:
Morguh herenquote:
quote:
quote:
Correct en tevens juist. Eerste 45 minuten werk er alweer op zitten. Nu eerst beetje sportenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Eerste 45 minuten werk er alweer op zitten. Nu eerst beetje sporten
Nog welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |