Ja nooit aan toe gekomen om er eens heen te gaan. Zag net dat het toch 20 jaar bestaan heeft. #methusalemquote:
Van het weekend vroeg iemand nog of ik coke kon regelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Uitstekende jeugd gehad. Moderne ouders en op m'n 19e met geld van familie en Brussel op pad geweest in Denemarken. Op m'n 25e clubdealer geweest coke en pillen, veel van geleerd. Verder technicus als beroep en dat doe ik nog steeds. Prima leef.
en kan je dat? ik vraag dit voor een vriendquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Van het weekend vroeg iemand nog of ik coke kon regelen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
en kan je dat? ik vraag dit voor een vriend
Ja, maar ik zei neequote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
en kan je dat? ik vraag dit voor een vriend
2010 geloof daar geweest. Was wel leuk om te zien. Wilde er nog eens naar terug om de uitbreidingen die ze destijds hadden verwezenlijkt te zien, maar nooit aan toe gekomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nooit aan toe gekomen om er eens heen te gaan. Zag net dat het toch 20 jaar bestaan heeft. #methusalem
In Hamburg hebben ze MiWuLa, dat is nog veel groter. Dat is wel fantastisch hoor. Is ook tot diep in de nacht openquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2010 geloof daar geweest. Was wel leuk om te zien. Wilde er nog eens naar terug om de uitbreidingen die ze destijds hadden verwezenlijkt te zien, maar nooit aan toe gekomen.
Voor ik dood ben wil ik nog wel een keer echt goede worstenbroodjes hebben gehad. Niet van die flauwe supermarktrommel.quote:
Oh, daar nooit geweest. Maar ik moet nog eens die kant op voor Heide-park en Serengeti park.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Hamburg hebben ze MiWuLa, dat is nog veel groter. Dat is wel fantastisch hoor. Is ook tot diep in de nacht open
Eventjes naar Den Boschquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor ik dood ben wil ik nog wel een keer echt goede worstenbroodjes hebben gehad. Niet van die flauwe supermarktrommel.
Dit is ook van de Lidl hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor ik dood ben wil ik nog wel een keer echt goede worstenbroodjes hebben gehad. Niet van die flauwe supermarktrommel.
ik heb er nog eentje in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het probleem is dus dat ik vrijwel nooit iets in Brabant te zoeken heb, eens in de zoveel jaar misschien een keer concert maar dan ga ik ook alleen maar naar de Burger King of McDonalds en het concertgebouw.quote:
Keer een dagje met Bossie naar Den Bosch. Lekker Bossche bollen frete en worstebroodjesquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het probleem is dus dat ik vrijwel nooit iets in Brabant te zoeken heb, eens in de zoveel jaar misschien een keer concert maar dan ga ik ook alleen maar naar de Burger King of McDonalds en het concertgebouw.
Brabant is echt fucking lang met de trein gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keer een dagje met Bossie naar Den Bosch. Lekker Bossche bollen frete en worstebroodjes
Mwahquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Brabant is echt fucking lang met de trein gek.
Moet er wel wat voor over hebben jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Brabant is echt fucking lang met de trein gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |