ja dat snap ik na deze gebeurtenis.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
I wish you all the best. Ik heb overmorgen zaken te bespreken om weer de expat uit te gaan hangen want ben het behoorlijk zat hier.
Ik niet. Uitstekende jeugd gehad. Moderne ouders en op m'n 19e met geld van familie en Brussel op pad geweest in Denemarken. Op m'n 25e clubdealer geweest coke en pillen, veel van geleerd. Verder technicus als beroep en dat doe ik nog steeds. Prima leef.quote:
Volgens mij was ik 16 ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Maar gewoon om je weer even 20 te voelen
Maar je hebt niet de blindetongmuur meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik niet. Uitstekende jeugd gehad. Moderne ouders en op m'n 19e met geld van familie en Brussel op pad geweest in Denemarken. Op m'n 25e clubdealer geweest coke en pillen, veel van geleerd. Verder technicus als beroep en dat doe ik nog steeds. Prima leef.
Nog nooit voor eentje uitgenodigd.quote:
Wij hadden de beste jeugdquote:
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
op @:haags na vind ik Den Haag niet veel zaaks, maar ik ben blij Nederlander en Noordwesteuropeaan te zijn.
Zit meer achter Bitter. Ik ben in 2012 vertrokken naar Oostende omdat ik R'dam spuugzat was. In 2016 teruggeroepen om voor m'n pa te zorgen. Pappa is twee jaar geleden overleden en ik heb z'n huis overgenomen. Moeder, zus en broer in de buurt is zo. Ik kan wel weer internationaal werken, maar hou dit huis vast inclusief hier aftikken.quote:
Je kunt je zo aanmelden hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog nooit voor eentje uitgenodigd.
[..]
Wij hadden de beste jeugd
Agga topcity.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
op @:haags na vind ik Den Haag niet veel zaaks, maar ik ben blij Nederlander en Noordwesteuropeaan te zijn.
Hoeveel 14 tot 18 jarigen hadden er toen aids?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goorlie. No wonder dat iedereen aids had toen
Bij jou?quote:
Moet het nageven. Den Haag heeft prima resto's.quote:
Als kiespijn.quote:
20%quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel 14 tot 18 jarigen hadden er toen aids?
[..]
Bij jou?
Dat is wel een boel en jammerquote:
Volledig uit de lucht gegrepen. Maar al was het waar, nog steeds verre van "iedereen".quote:
johquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volledig uit de lucht gegrepen. Maar al was het waar, nog steeds verre van "iedereen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |